komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Allegro, Lidl i Rossmann miały najwięcej pozytywnych opinii w roku 2023
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, na temat których marek polscy konsumenci słyszeli najwięcej pozytywnych opinii w roku 2023. W czołówce są Allegro, Lidl i Rossmann.

Auchan uruchamia nowy kanał komunikacji z klientami
Auchan wprowadza w pełni interaktywną digitalną gazetkę. To pierwsze wśród handlowych sieci spożywczych na polskim rynku rozwiązanie z dynamicznym kontentem i możliwością zakupów online.

Grupa Benefit Systems zakończyła rok 2023 rekordowymi wynikami
Grupa Benefit Systems zakończyła 2023 rok z ponad 1,9 mln kart na wszystkich rynkach, co oznacza wzrost o ponad 300 tysięcy w stosunku do 2022 r.

Tomasz Jagiełło, Helios: mamy zaskakująco dobre wyniki
Helios obserwuje dobrą frekwencje kinową w I kwartale, ale w całym roku 2024 spodziewa się powtórzenia frekwencji z roku 2023 - informuje Tomasz Jagiełło, prezes Heliosa.

EPP wprowadza nową linię kreatywną dla swoich centrów handlowych
EPP wprowadza nową, wspólną linię kreatywną dla większości centrów handlowych, którymi
zarządza. Bohaterem linii zostało emoji, czyli nieodłączny element współczesnej komunikacji.

M Park Reda – 48. park handlowy LCP Properties w Polsce, już działa
LCP Properties, jeden z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych oficjalnie otworzył swój 48 park handlowy pod marką M Park na terenie Polski.

Action: w roku 2023 sprzedaż wzrosła o prawie 30 procent
W 2023 r. sprzedaż netto Action wzrosła o 27,8% do 11,3 miliarda euro. W ciągu roku sieć sprzedaży powiększyła się o 303 nowe sklepy, których na koniec roku było 2566.

GUS: sprzedaż i nastroje konsumenckie idą w górę
W marcu 2024 r. odnotowano poprawę zarówno obecnych, jak i przyszłych nastrojów konsumenckich w stosunku do poprzedniego miesiąca - poda łGUS.

Dobry IV kwartał dla restauracji należących do Sfinks Polska
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami SPHINX, Chłopskie Jadło, The Burgers i Piwiarnia, w IV kwartale 2003 r. wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 24,2 mln zł.

Orlen Paczka ma coraz mocniejszą ofertę dla sieci handlowych
W ramach Orlen Paczki działa 5 tys. automatów. Ponad 11 tys. punktów odbioru na terenie całej Polski jest obsługiwanych także w soboty. Dostawy będą realizowane w najbliższą niedzielę handlową.

Westfield Arkadia, we współpracy z najemcami, rusza z akcją promocyjną
100 tysięcy złotych dla klientów Westfield Arkadia! Westfield Arkadia zaprasza do udziału w wiosennym wydarzeniu, kierowanym do klientów centrum handlowego.

E-commerce traci udziały w globalnej sprzedaży
Udział sprzedaży przez Internet w sprzedaży „ogółem” zmniejszył się nieznacznie w lutym 2024 r. w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego z 8,7% do 8,6% (w styczniu 2024 wynosił 8,8%).