Dariusz Miłek, CCC: w roku 2025 chcemy rozwinąć powierzchnię sklepów o ponad 300 tys. mkw.

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
IKEA planuje na stałe obniżyć ceny 50 proc. swojego asortymentu. Średnio obniżki wyniosą 19 proc., co oznacza, że tysiące produktów wróci do poziomu cen sprzed pandemii. To największa taka inwestycja w historii firmy w Polsce.
Infrastruktura retailowa już jest, będzie tylko nieznacznie uzupełniana czy modyfikowana. Kluczowe teraz będzie sprawne zarządzanie rynkiem - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu, Dekada S.A.
Jak przewiduje Cushman & Wakefield w swoim najnowszych raporcie „Trends Radar”, w 2024 roku rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce będzie kształtować się w dużej mierze pod wpływem wzmożonej presji regulacyjnej związanej z ESG.
Drogerie Jawa, poszerzyła zasięg sklepów stacjonarnych i otworzyła salon sprzedaży w Lipsku (woj. mazowieckie). Styczniowa inauguracja, to pierwsze z zapowiadanych na ten rok dwunastu otwarć w roku 2024.
Według ekspertów Grupy Offerista poziom inflacji w dużej mierze będzie zależał od działań rządu i reakcji producentów na bieżącą sytuację, w tym wzrost płacy minimalnej. Istotne będą też podwyżki censurowców, energii, ropy i gazu.
Pozyskanie finansowania na projekty nieruchomościowe w 2024 r. będzie wymagało od inwestorów uzasadnienia biznesowego uwzględniającego ESG. Bez niego trudniej będzie zdobyć fundusze – uważa Urban Land Institute i Ferguson Partners.
Jestem dumny z naszego zespołu. W połowie grudnia ubiegłego roku przebiliśmy już 63 mln. To wzrost o ponad 50 proc. rok do roku” – mówi Tomasz Osman, współwłaściciel i prezes zarządu SAVICKI.
Bardzo się cieszę, że tradycyjnie, w wydarzenie WOŚP aktywnie zaangażowały się centra i parki handlowe. Zachęcam do udziału w ich akcjach – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH).
Z najnowszego badania UCE RESEARCH i Grupy BLIX wynika, że 69,8% konsumentów sprawdza, jaka faktycznie była najniższa cena danego towaru w konkretnym e-sklepie w ostatnich 30 dniach. Natomiast 22,4% nie dokonuje takiej weryfikacji.
Według Proxi.cloud i UCE RESEARCH analiza zachowań konsumentów w ponad 37 tys. sklepów spożywczo-przemysłowych wykazała, że w 2023 roku nastąpił prawie niezauważalny spadek ruchu rdr. A w jeszcze mniejszym stopniu ubyło klientów.
Według danych firmy Stuart Polacy ustanowili nowy rekord, jeżeli chodzi o dostawy posiłków w dni świąteczne, takie jak miniony Nowy Rok i Święto Trzech Króli – popyt był wtedy nawet 20 proc. większy niż w 2023 roku.
Ponad 10,5 mln klientów, 10 nowych marek, intensywne działania prosprzedażowe, wydarzenia cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, bliska współpraca z Urzędem Miasta – tak w skrócie wyglądał 2023 r. w Galerii Sfera.