komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Muszkieterów: Bricomarché, realizuje kolejny etap strategii
Współpracę z Bricomarché rozpoczyna sieć JASAM. Pierwszy sklep rozpoczyna działalność w formule „Pod Znak” Bricomarché w dniu 16 lipca. To placówka w Olsztynie.
Żabka wychodzi w plener, aby dotrzeć do klientów
Żabka w nowatorski sposób dociera do klientów, pojawiając się na m.in. letnich festiwalach, koncertach. Zielony food truck i 6 mobilnych sklepów towarzyszy wielu wydarzeniom.
G City: Centrum handlowe Kasztanowa wzmacnia ofertę fashion
Centrum handlowe Kasztanowa poszerza ofertę dedykowaną kobietom o popularne modowe marki. Szyldy Greenpoint i Top Secret zadebiutowały w pilskiej galerii. Nowy lokal zajmuje powierzchnię 364 mkw.
Globalworth: wraca kino na dachu Renomy
Jedyny pokaz filmowy na dachu Renomy odbędzie się 20 lipca w ramach 25. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego BNP Paribas Nowe Horyzonty. Wydarzenie odbywa się w formule seansu niespodzianki,
Na #scf2025fall Balmain Group pokaże ewolucję oferty dla centrów handlowych i retail parków
Podczas jesiennej edycji targów #scf2025fall Balmain Group zaprezentuje wybrane projekty z segmentu centrów handlowych. Z powodzeniem rozwija je i przekształca w nowoczesne destynacje zakupowe.
APSYS: Manufaktura wzmacnia ofertę dla miłośników wspinania
Manufaktura w Łodzi wzbogaciła swoją ofertę o wyjątkową atrakcję sportową. Do grona najemców dołączyła Manufaktura Wspinania. Zajęła powierzchnię 600 mkw.
Maxi Zoo ma już 150 sklepów na rynku polskim
Maxi Zoo osiąga kolejny ważny cel w swojej strategii rozwoju. Na przełomie czerwca i lipca liczba sklepów pod szyldem Maxi Zoo w naszym kraju przekroczyła 150.
Galeria Kazimierz wzmacnia ofertę i wprowadza nową funkcję
W grudniu br. na pierwszym piętrze Galerii Kazimierz zostanie otwarta nowa placówka sieci medycznej – enel-med. Zajmie blisko 550 mkw. powierzchni.
MR.DIY umacnia swoja pozycję na rynku polskim
W Warszawie sieć MR.DIY otworzy lokale w Galerii Wileńskiej, CH Blue City, CH Zielony Targówek i w Galerii Młociny. Polska staje się też centralnym hubem dostawczym sieci.
[RAPORT] Cushman & Wakefield: trwa dobra passa na handlowym rynku kapitałowym
Wg Cushman & Wakefield wartość transakcji na rynku nieruchomości handlowych sfinalizowanych do końca czerwca wyniosła 320 mln EUR. Wg prognoz II półrocze stanie pod znakiem dużego ożywienia.
Kultowa marka otwiera sklep w Designer Outlet Sosnowiec
W Designer Outlet Sosnowiec pojawiła się nowa marka, która ma już status kultowej. To amerykański brand Crocs. Nowo otwarty salon ma powierzchnię 86,5 mkw.
Właściciel marki SPAR zbliża się do 1 mld złotych obrotu w sklepach własnych
Grupa Kapitałowa Specjał dynamicznie rozwija sieć sklepów własnych, działających zarówno pod marką SPAR, jak i innymi pod brandami. Aktualnie sieć sklepów własnych Grupy liczy 90 placówek