

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Od początku maja mieszkańcy Wrocławia i okolic mają do dyspozycji kolejny na mapie miasta sklep eobuwie.pl ze strefą MODIVO Nowy punkt zlokalizowany jest w Pasażu Grunwaldzkim. Sklep o powierzchni niemal 300 m2, zapewnia dostęp do oferty obu brandów.
Nowe rozwiązanie ma zapewnić użytkownikom unikalne wrażenia zakupowe i zwiększyć potencjał rozwoju sprzedaży online. Marka, we współpracy z firmą technologiczną Intive, tworzy unikatowy na polskim rynku produkt.
4F kontynuuje dynamiczny rozwój w Rumunii. Marka została oficjalnym Partnerem sieci Stay Fit Gym – jednego z liderów rumuńskiego rynku fitness. Współpraca oparta jest o szeroki pakiet wzajemnych świadczeń produktowych, marketingowych i reklamowych.
21 maja Food Fyrtel zorganizował charytatywny finał The Distinguished Gentleman’s Ride. Dwustu uczestników akcji zjechało się na motocyklach w szczytnym celu – by zwiększyć świadomość na temat badań nad rakiem prostaty i zdrowia psychicznego mężczyzn.
Kolejny salon w Galerii Warmińskiej powiększył swoją powierzchnię. Tym razem to marka New Balance zadbała o większy komfort dla klientów i lepszą ekspozycję asortymentu. Właścicielem i zarządcą Galerii Warmińskiej jest NEPI Rockcastle sp. z o.o.
Jaki jest przepis na sukces małych formatów handlowych? O tym opowiadają jedni z liderów polskiego rynku w zakresie realizacji i projektowania nieruchomości handlowych: przedstawiciele pracowni MODO Architektura i dewelopera Genesis Property.
W najbliższą środę 31 maja, w pasażu handlowym Plac Unii przy ulicy Puławskiej 2 w Warszawie, zostanie otwarty nowy hipermarket sieci Carrefour. Sklep zajmie powierzchnię ponad 2000 m2 i będzie się wyróżniał się najszerszą ofertą produktów i usług w okolicy.
Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) zaprasza duże obiekty handlowe, outlety, retail parki, nowe koncepty oraz firmy usługowe do udziału w kolejnej edycji najbardziej prestiżowych nagród branży centrów handlowych – PRCH Retail Awards.
Należąca do Lagardère Travel Retail sieć So Coffee świętuje premierę kolejnej kawiarni. To już trzecie So Coffee w rodzinie państwa Buckich i pierwszy franczyzowy lokal pod tym szyldem, który działa przy ulic
Rynek parków handlowych nie jest tak kolorowy, jak się na pierwszy rzut oka wydaje. Przetrwają tylko ci, którzy mają doświadczenie i umiejętność wyboru odpowiednich lokalizacji - mówi Wojciech Cieślak, prezes spółki BOIG
Polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej zanotował w pierwszym kwartale ponad 19 proc. wyższą sprzedaż r/r, zwiększając przy tym o ponad 20 proc. zysk brutto ze sprzedaży i o ponad 54 proc. zysk operacyjny.
Niezmiennie rozwijamy nasz omnichannelowy model sprzedaży, w tym nowy koncept – strefy eobuwie.pl w wybranych sklepach CCC - mówi w rozmowie z Retailnet Szymon Bujalski, Członek Zarządu oraz Dyrektor e-Commerce w Modivo SA.