komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Milion pobrań aplikacji InPost FreshW ofercie ponad 200 tysięcy produktów od 180 partnerów
Aplikacja InPost Fresh, stworzona przez InPost – lidera rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, w drugą rocznicę uruchomienia notuje ponad milion pobrań. Obecnie InPost Fresh współpracuje ze 180 partnerami handlowymi.

Giacomo Conti otwiera relokowany salon we Wrocław Fashion Outlet
Polska marka mody męskiej Giacomo Conti świętuje otwarcie nowego, relokowanego salonu w galerii Wrocław Fashion Outlet. Salon otwarty został 1 sierpnia i ma powierzchnię 130mkw. Zrealizowany został zgodnie z najnowszym designem marki.

ESG w Galerii Przymorze: razem dla planety, społeczności i dobra wspólnego
Coraz więcej Polaków świadomie wybiera firmy, które prezentują etyczne i odpowiedzialne podejście do biznesu. Przykładem miejsca, dla którego ESG stanowi niezwykle istotny element strategii biznesowej, jest Galeria Przymorze w Gdańsku.

iOkulary.pl zadebiutują w Nowych Bielawach. Będzie to pierwszy w Toruniu stacjonarny sklep tej marki
Nowe Bielawy wzbogacają swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Dział leasingu toruńskiego centrum handlowego podpisał właśnie umowę najmu z marką iOkulary.pl. W jej rezultacie powstanie pierwszy w Toruniu sklep stacjonarny tego sklepu internetowego.

W sierpniu Rituals Cosmetics otworzy dwa nowe sklepy: w Lublinie i Lubinie
Sierpień to intensywny miesiąc dla marki Rituals Cosmetics. W tym czasie marka otwiera aż dwa nowe sklepy: w Lublinie oraz Lubinie. Na odwiedzających obie lokalizacje czekać będą upominki oraz atrakcyjne zniżki. Pierwszych 50. klientów otrzyma prezenty.
Kaufland rozwija koncept one-stop-shopping i nawiązuje współpracę z nowymi najemcami
Kaufland oferuje w swoich sklepach nie tylko różnorodny asortyment, ale także dostęp do szerokiego wachlarza usług. Odpowiadając na oczekiwania klientów, sieć rozwija się zgodnie z ideą one-stop-shopping i rozbudowuje portfolio najemców w swoich pasażach.

Zalando w Q2 wprowadza nowe marki i rekomendacje rozmiarów oparte na sztucznej inteligencji
W drugim kwartale 2023 skorygowany EBIT Zalando rośnie o 87% do 144,8 milionów euro w porównaniu do ubiegłego roku. Dzięki premierom nowych marek, takich jak lululemon, Zalando wzmacnia swoje portfolio.

Karol Kożusznik, Kodano Optyk: nasza oferta franczyzowa jest jedną z najlepszych opcji inwestycyjnych
Ostatni rok dla Kodano Optyk był rokiem rozwoju nowych technologii, startem współpracy w systemie franczyzowym oraz kontynuacji ekspansji salonów własnych. Był to również okres mierzenia się z wyzwaniami wynikającymi z sytuacji gospodarczej.

Centrum Handlowe Auchan Płock z bogatszą ofertą modową. Quiosque ma sklep o powierzchni 155 mkw.
Grono najemców Centrum Handlowego Auchan Płock powiększyło się o markę Quiosque, która zajęła lokal o powierzchni 155 mkw. Klienci znajdą w nim bogatą ofertę mody damskiej. Za komercjalizację należącego do Ceetrus Polska obiektu odpowiada zespół Nhood Polska.

Blisko 60 drużyn weźmie udział w największym charytatywnym wydarzeniu sportowym branży nieruchomości
Po raz kolejny czołowe organizacje działające na rynku nieruchomości komercyjnych i branży powiązanych zjednoczą się w szczytnym celu podczas 12. JLL Charytatywnego Turnieju Siatkówki Plażowej Branży Nieruchomości.

Anna Malcharek, Gemini Holding: Rozwój strategii ESG to nasz priorytet
Zgodnie z raportem CBRE już co trzeci inwestor zwraca uwagę na to, czy przyszłe aktywa są zgodne z polityką zrównoważonego rozwoju. Ponad połowa największych graczy gotowa jest zapłacić nawet do 20 proc. więcej za zasoby uwzględniające rozwiązania ESG

ALDI otwiera pierwszy sklep w historycznej stolicy Polski. To już 264 sklep sieci w kraju
W środę 2 sierpnia o godzinie swoje progi dla klientów otworzył pierwszy sklep ALDI w Gnieźnie, który zlokalizowany będzie przy ulicy Poznańskiej 10. Z okazji otwarcia sieć zaplanowała specjalne promocje – 25% na odzież i obuwie.