

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Spółka OTCF otrzymała trzy nominacje w prestiżowym konkursie Mobile Trends Awards 2022! Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. W tegorocznej edycji OTCF S.A. otrzymała nominacje za dwie aplikacje: Outhorn i 4F.
W styczniu br. codzienne zakupy były średnio o 20% droższe niż rok wcześniej. Śledząc wyniki z ostatnich trzech miesięcy, można zauważyć, że w relacji rocznej dynamika wzrostu cen spada. Eksperci wyjaśniają, że ceny ciągle rosną, tylko nieco wolniej.
Kolejne sklepy dołączyły do sieci SPAR – placówka SPAR Mini w Solnikach (woj. lubuskie), a także 2 sklepy SPAR Express na stacjach benzynowych w Grudziądzu przy ul. Warszawskiej 31 i Świeciu przy ul. Chełmińskiej 22 (woj. kujawsko-pomorskie).
Od początku działalności naszym celem było pojawianie się w topowych lokalizacjach w największych miastach w Polsce - mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Michałowska, Country Manager Super Prezentów
Ubiegły rok był dla centrum handlowego NoVa Park zdecydowanie korzystny. W ciągu 10 lat swojego istnienia NoVa Park nie tylko zyskał status regionalnego lidera, ale również połączył swój rozwój z dbaniem o ekologię i wspieraniem lokalnej społeczności
EPP po raz kolejny w ramach swojej strategii ESG realizowało działania na rzecz lokalnych społeczności żyjących w sąsiedztwie nieruchomości zarządzanych przez firmę. W 2022 r. zespoły złożone z pracowników EPP wykonały ponad 180 dobrych uczynków.
METRO PROPERTIES rozszerzyło ofertę najmu w aplikacji H-Our Store o trzy centra na Górnym Śląsku. W kolejnych tygodniach dołączą do nich także sklepy w Łodzi podwarszawskich Markach i Krakowie, oraz w Poznaniu.
Greenman Poland, asset manager i deweloper w sektorze nieruchomości handlowych, znany wcześniej jako Newbridge Poland, ma przyjemność poinformować, że po przejęciu firmy przez Greenman Group na stanowisko CEO zostaje powołana Barbara Wojdełko.
Od 9 lutego w przestrzeni The Designer Gallery w Westfield Mokotów, podziwiać można projekty utalentowanych absolwentek Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru, wyróżnione w międzynarodowej selekcji Vogue Talents.
Walentynki obchodzić będzie niemal 40 proc. badanych. Jednak czeka ich skromny Dzień Zakochanych. Ponad 60 proc. Polaków wyda na tegoroczne Walentynki poniżej 100 zł. Takie wnioski płyną z sondażu firmy badawczej GfK.
Kaufland zakończył rekrutację do kolejnej edycji programu ambasadorskiego. Firmę będzie reprezentować czworo ambasadorów z SGH, Uniwersytetu Rzeszowskiego, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.
Poszczególni uczestnicy rynku powinni zrobić „rachunek sumienia” i zastanowić się, w jaki sposób ich centra handlowe były dotychczas zarządzane - mówią w rozmowie z Retailnet Krzysztof Misiak i Paulina Bauer, Cushman&Wakefield