Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników
Intersport

INTERSPORT: Końcówka roku 2022 lepsza niż w 2021

INTERSPORT Polska S.A. informuje, że według wstępnych szacunków w III kwartale roku obrotowego 2022/2023 tj. od 1 października do 31 grudnia 2022 r., łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 62.930 tys. zł W okresie od 1 października do 31 grudnia 2022 r. Spółka wypracowała rok…

Katarzyna Marczuk, PSNPH: Apelujemy o racjonalne planowanie wydatków marketingowych w galeriach handlowych

Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazuje, że przed Świętami Bożego Narodzenia zarządcy galerii handlowych nie ograniczyli wydatków marketingowych – które są elementem kosztów wspólnych i najczęściej nie są w żaden sposób rozliczane ani dokumentowane. Według Najemców w okresie świątecznym „nie było też widać oszczędności…

Designer Outlet Sosnowiec ze zmianami w nowym roku

Designer Outlet Sosnowiec nowy rok rozpoczął istotnymi zmianami. To relokacje kilku marek do większych lokali oraz rozpoczęta budowa największego na Śląsku salonu kultowej marki Adidas, który w nowej odsłonie otworzy się późną wiosną. Rozbudowywany właśnie salon Adidas będzie największym sklepem marki…

Social commerce – trend, który coraz bardziej napędza polskie firmy

Media społecznościowe to nie tylko narzędzie do podglądania życia innych ludzi. Przynajmniej już nie. Teraz staje się również istotnym narzędziem handlu online, ponieważ w ciągu ostatnich 6 miesięcy prawie połowa Polaków (46%) dokonała zakupu za pośrednictwem mediów społecznościowych. Co więcej, przedsiębiorcy także…

Czas na prawdziwy omnichannel i otwarcie się na omnieverse

Klienci są osaczeni reklamami, nie ma co się dziwić, że stają się coraz bardziej na nie odporni, a koszt pozyskania nowego klienta drastycznie wzrasta. W przeszłości przedsiębiorcy koncentrowali się na aspektach wewnętrznych firmy, optymalizacji kosztów i maksymalizacji zysków – często zapominając, jak istotna jest obsługa klienta.…

Galeria Jurajska propaguje drugi obieg

Galeria Jurajska stawia na popularyzację idei drugiego obiegu. Organizowane tam od 10 miesięcy wyprzedaże garażowe nie tylko przyciągają tłumy, ale są też praktyczną lekcją ekologii i zrównoważonego rozwoju dla mieszkańców regionu. Znalazły także swoje miejsce w strategii ESG obiektu. – Centra handlowe od lat…

APSYS: Marka SFD dołącza do grona najemców Manufaktury

Wraz z nowym rokiem wiele osób postanawia wprowadzić w swoje życie zmiany, które często związane są ze zdrowym odżywianiem i większą aktywnością fizyczną. Z pomocą w wytrwaniu w noworocznych postanowieniach przychodzi marka SFD, która niedawno dołączyła do grona najemców Manufaktury w Łodzi. Marka SFD powstała w 1999…

LANCERTO z najlepszym wynikiem na ZALANDO

900 proc. – o tyle wzrosła sprzedaż LFL LANCERTO rok do roku na platformie ZALANDO. Dzięki takiemu wynikowi, deklasując konkurencję, polska marka odzieży premium otrzymała nagrodę Priceless Partner Award 2022 przyznawaną co roku przez Connected Retail by Zalando. Wyróżnieniem Priceless Partner Award…