komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

INTERSPORT: Końcówka roku 2022 lepsza niż w 2021
INTERSPORT Polska S.A. informuje, że według wstępnych szacunków w III kwartale roku obrotowego 2022/2023 tj. od 1 października do 31 grudnia 2022 r., łączne przychody netto ze sprzedaży Spółki wyniosły 62.930 tys. zł W okresie od 1 października do 31 grudnia 2022 r. Spółka wypracowała rok…

Katarzyna Marczuk, PSNPH: Apelujemy o racjonalne planowanie wydatków marketingowych w galeriach handlowych
Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) wskazuje, że przed Świętami Bożego Narodzenia zarządcy galerii handlowych nie ograniczyli wydatków marketingowych – które są elementem kosztów wspólnych i najczęściej nie są w żaden sposób rozliczane ani dokumentowane. Według Najemców w okresie świątecznym „nie było też widać oszczędności…

Green Caffè Nero: Sześć nowych kawiarni na dobry początek roku
Green Caffè Nero rozpoczyna dynamicznie nowy rok, otwierając cztery kawiarnie w styczniu i kolejne dwie do końca pierwszego kwartału. Dwa nowe lokale pojawiły się w topowych lokalizacjach: m.in. w najwyższym budynku biurowym w Polsce i Unii Europejskiej – Varso Tower w dniu 9 stycznia…

Designer Outlet Sosnowiec ze zmianami w nowym roku
Designer Outlet Sosnowiec nowy rok rozpoczął istotnymi zmianami. To relokacje kilku marek do większych lokali oraz rozpoczęta budowa największego na Śląsku salonu kultowej marki Adidas, który w nowej odsłonie otworzy się późną wiosną. Rozbudowywany właśnie salon Adidas będzie największym sklepem marki…

Sieć sklepów CCC HalfPrice z cyfrowym magazynem
Zaledwie 34 dni zajęło uruchomienie zaawansowanego systemu WMS w magazynie zaopatrującym sieć sklepów CCC HalfPrice. Koszty oprogramowania dostarczonego przez firmę PSI Polska obniżono o około 70%.

Carrefour wdraża Akcję Antyinflacja i koszyk 25 produktów w cenie poniżej 100 zł
Carrefour rozszerza zakres działań, które mają ograniczyć skutki inflacji odczuwalnej przez konsumentów. We wszystkich hiper- i supermarketach sieć rozpoczęła Akcję Antyinflacja, która opiera się na 5 zobowiązaniach pozwalających klientom oszczędzać pieniądze na każdych zakupach. Dodatkowo, Carrefour przygotował również tzw. Koszyk Pełen…

[WYWIAD] Piotr Padalak, JYSK Polska: Mamy ponad 280 sklepów, ale nadal jeszcze na mapie Polski jest sporo białych plam
Pomimo tego, że aktualnie mamy już ponad 280 sklepów, nadal jeszcze na mapie Polski jest sporo białych plam. Myślimy, że docelowo jesteśmy w Polsce w stanie zmieścić do pięciuset sklepów. Natomiast jak ten proces ekspansji będzie wyglądał, to będzie zależało oczywiście od dostępności…

Social commerce – trend, który coraz bardziej napędza polskie firmy
Media społecznościowe to nie tylko narzędzie do podglądania życia innych ludzi. Przynajmniej już nie. Teraz staje się również istotnym narzędziem handlu online, ponieważ w ciągu ostatnich 6 miesięcy prawie połowa Polaków (46%) dokonała zakupu za pośrednictwem mediów społecznościowych. Co więcej, przedsiębiorcy także…

Czas na prawdziwy omnichannel i otwarcie się na omnieverse
Klienci są osaczeni reklamami, nie ma co się dziwić, że stają się coraz bardziej na nie odporni, a koszt pozyskania nowego klienta drastycznie wzrasta. W przeszłości przedsiębiorcy koncentrowali się na aspektach wewnętrznych firmy, optymalizacji kosztów i maksymalizacji zysków – często zapominając, jak istotna jest obsługa klienta.…

Galeria Jurajska propaguje drugi obieg
Galeria Jurajska stawia na popularyzację idei drugiego obiegu. Organizowane tam od 10 miesięcy wyprzedaże garażowe nie tylko przyciągają tłumy, ale są też praktyczną lekcją ekologii i zrównoważonego rozwoju dla mieszkańców regionu. Znalazły także swoje miejsce w strategii ESG obiektu. – Centra handlowe od lat…

APSYS: Marka SFD dołącza do grona najemców Manufaktury
Wraz z nowym rokiem wiele osób postanawia wprowadzić w swoje życie zmiany, które często związane są ze zdrowym odżywianiem i większą aktywnością fizyczną. Z pomocą w wytrwaniu w noworocznych postanowieniach przychodzi marka SFD, która niedawno dołączyła do grona najemców Manufaktury w Łodzi. Marka SFD powstała w 1999…

LANCERTO z najlepszym wynikiem na ZALANDO
900 proc. – o tyle wzrosła sprzedaż LFL LANCERTO rok do roku na platformie ZALANDO. Dzięki takiemu wynikowi, deklasując konkurencję, polska marka odzieży premium otrzymała nagrodę Priceless Partner Award 2022 przyznawaną co roku przez Connected Retail by Zalando. Wyróżnieniem Priceless Partner Award…