

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Luksusowa marka jubilerska W.Kruk dołączyła do grona najemców w bełchatowskiej Galerii Bawełnianka, której otwarcie planowane jest na marzec 2023 roku. Bawełnianka będzie w najbliższych latach jednym z nielicznych nowych centrów handlowych powstających w Polsce. Galeria Handlowa Bawełnianka zlokalizowana jest w sercu miasta, na terenie…
W odpowiedzi na zmieniające się zwyczaje konsumenckie, marki modowe rozwijają swoje koncepty, wychodząc poza odzieżowy asortyment. Przykładem jest Sinsay, który w Galerii Katowickiej właśnie zmienił lokalizację. Na dużo większej powierzchni oferuje już nie tylko ubrania dla nastolatek i młodych kobiet, ale także odzież męską…
Food Fyrtel to nowa przestrzeń powstała przez remodeling dotychczas istniejącej w Posnanii strefy restauracyjnej. Będzie to w pełni samodzielny koncept, który z jednej strony poszerzy ofertę Posnanii, a z drugiej będzie stanowił osobną destynację dla spragnionych dobrego, niestandardowego jedzenia i rozrywki – mówi w rozmowie z Retailnet…
Należąca do Grupy VRG marka rozpoczyna współpracę z marką Ubrania Do Oddania. Celem akcji jest promocja idei zrównoważonej mody, a także pomoc potrzebującym dzieciom. W wybranych sklepach sieci marki Wólczanka rusza dziś akcja „Daj niepotrzebnym ubraniom drugie życie”, organizowana we współpracy…
Błyskawiczne rozpatrzenie wniosku i minimum formalności – to główne atuty opracowanego przez Media Expert i PKO Leasing rozwiązania dla przedsiębiorców. W przypadku większości rodzajów prowadzenia działalności, o finansowanie w formie leasingu można ubiegać się już od pierwszego dnia działalności firmy, a jego przyznanie nie ogranicza…
Zainteresowanie promocjami na Black Friday jest nieco niższe niż w ubiegłym roku. Klienci nadal są jednak chętni na okazje – zwłaszcza na ubrania, elektronikę i kosmetyki, a niektórzy zamierzają dzięki nim uniknąć inflacji – wynika z nowego badania SMSAPI. Z 63 do 56 proc. osób…
Szaleństwem zakupowym podczas sezonu największych wyprzedaży w roku zainteresowanych jest 36 proc. Polaków – wynika z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Wpływ na ograniczenie planów zakupowych może mieć sytuacja gospodarczo-ekonomiczna, która zmienia nawyki zakupowe.…
Jak wynika z PayPal eCommerce Index 2022, dziś 97% mieszkańców starego kontynentu robi zakupy w sieci i płaci online za zamówienia. Młodsze pokolenia stają się solidnym motorem napędowym branży, która zdaje się nie zwalniać tempa pomimo nadchodzącego globalnego kryzysu. Wzrost zainteresowania…
Galeria Młociny to tętniące życiem warszawskie centrum handlowe, które stale odświeża i poszerza wachlarz sklepów i lokali usługowych, aby każdy znalazł w nich coś dla siebie. Zmienia też swoje wnętrza i zaskakuje niecodziennymi wydarzeniami. Do grona najemców bielańskiego centrum dołączyła właśnie…
Ostatnie miesiące potwierdziły, że centra outletowe na dobre zagościły w świadomości Polaków i są chętnie wybieranymi destynacjami zakupowymi. Szczególnie, kiedy w perspektywie pojawiają się większe potrzeby, za które można zapłacić mniej. Dlatego nadchodzące święta mocno przyciągają poszukiwaczy dobrych okazji, nie tylko prezentowych. Wyniki centrów…
Rodzice z najmłodszymi dziećmi najczęściej odwiedzają nas w godzinach porannych, czyli wtedy, kiedy i my i centra handlowe mamy najmniejszy ruch. Ściągając do nas i do centrum handlowego mamy, babcie i opiekunki generujemy ruch i u nas i w innych sklepach. Podczas takiej wizyty zawsze zakupy zostaną zrobione…
W Centrum Handlowym Forum Koszalin kolejne nowe otwarcie w tym roku. Do grona marek obecnych w koszalińskim Centrum dołączył HalfPrice – nowy koncept w segmencie off- price. Jest to jedyny sklep tego brandu w mieście. Mieszkańcy Koszalina i regionu mogą od teraz robić zakupy…