komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[WYWIAD] Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Jesienią tego roku otworzymy aż 6 parfumerii
Polska jest na innym etapie rozwoju, niż 10 czy 15 lat temu. Inaczej patrzymy też na potencjał mniejszych miast, inaczej zachowują się konsumenci. Dzisiaj widzimy, że te lokalne rynki potrzebują takiej oferty jaką proponuje Douglas. – w rozmowie z SCFNews mówi Agnieszka Mosurek-Zava,…
Atrium Poland Real Estate Management partneruje akcji Mosznowładcy
W ramach akcji organizowanej przez Fundację Kapitan Światełko wszyscy chętni panowie mogą wykonać badania pod kątem wczesnego wykrywania nowotworów jąder oraz prostaty. Dzięki zaangażowaniu Atrium, w tym roku akcja zawitała do nowych lokalizacji. Już od 2014 roku Fundacja Kapitan Światełko uczy mężczyzn…
CHANGE Lingerie z nowym salonem w Atrium Copernicus
W Atrium Copernicus został otwarty drugi salon CHANGE Lingerie w Toruniu. Na jego potrzeby wynajęto niespełna stumetrowy salon na poziomie 0, naprzeciwko sklepu Pierre Cardin. W listopadzie duńska marka świętuje BLACK MONTH i oferuje zakupy z rabatem 40% na wszystko. 4 salony w dwa…
Komputronik wchodzi do Posnanii
5 listopada w Centrum Handlowym Posnania Komputronik otworzy swój nowy salon. To kolejny sklep marki, w którym klienci będą mogli zapłacić za zakupy jednym spojrzeniem. Salon w Centrum Handlowym Posnania wyróżnia się nowoczesnym wystrojem. Klienci znajdą w nim wyraźnie wyeksponowane strefy z najpopularniejszym…
Martes Sport: Powrót na ścieżkę rozwoju na rynkach zagranicznych i dalszy rozwój w Polsce
Martes Sport kontynuuje jasno wytyczoną ścieżkę rozwoju sklepów stacjonarnych w Polsce i za granicą. Sieć sklepów stacjonarnych Martes Sport to obecnie prawie 370 placówek w Polsce, Czechach oraz Rumunii. Grupa Kapitałowa Martes Sport zgodnie z założeniem realizuje plan rozbudowy sieci. Tylko we wrześniu otworzyła…
Ruszyła nowa wersja aplikacji mobilnej Hebe
Nowoczesny Design System, bardziej przejrzysty i czytelny wygląd, a także łatwiejsza nawigacja i dostęp do karty lojalnościowej My Hebe – to tylko niektóre nowości w nowej wersji aplikacji Hebe. Klienci marki zyskali także możliwość szybkiego wyszukiwania produktów oraz, dzięki zakładce „Nowości”, szybki dostęp…
Zatrzymanie wzrostów cen w sklepach potrwa jeszcze wiele kwartałów
Eksperci komentujący ostatnie podwyżki cen w sklepach są pewni tego, że szczyt drożyzny jest wciąż przed nami. Niektórzy prognozują, że nastąpi on dopiero na przełomie maja i czerwca przyszłego roku, a zatem prognozowany czas ciągle się wydłuża. Znawcy tematu dodatkowo ostrzegają, że inflacja może wówczas…
Zalando ma już ponad 50 milionów aktywnych kientów
Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, pokazała bardzo dobre wyniki po trzecim kwartale tego roku. Liczba aktywnych klientów w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 8%, przekraczając po raz pierwszy 50 milionów. Program lojalnościowy Zalando – Plus – prawie…
Pierwszy salon w koncepcie Pre BOSSed w Warszawie otwarto w Promenadzie
Marki BOSS nikomu przedstawiać nie trzeba. Ten niemiecki brand latami budował swój prestiż, wykorzystując wysokiej klasy materiały i tworzone z niezwykłą precyzją projekty. Początkowo zdominowana przez garnitury, dziś oferta BOSS poszerzyła się już o modę sportową, casual oraz akcesoria dla kobiet…
[WYWIAD] Marek Gładki, EPP: Galeria Echo w Kielcach zmienia się zgodnie z oczekiwaniami klientów
Aktywnie zarządzamy naszymi obiektami, zderzając zmieniające się potrzeby odwiedzających z oczekiwanymi wynikami centrów i operujących w nich najemców. – w rozmowie z SCFNews mówi Marek Gładki, Leasing and Asset Management Director w EPP. Jakie trendy i zjawiska zauważa Pan na rynku najemców obiektów…
REFIELD: Pasaż Sanocki urośnie do 17 tys. mkw. GLA
Firma deweloperska Refield zdecydowała o powiększeniu projektu Pasażu Sanockiego do 17 tys. mkw. powierzchni najmu. Na tej przestrzeni ulokuje się około 23 najemców, operator spożywczy i restauracja drive-thru. Będzie to pierwszy park handlowy w tym mieście. Inwestycja, której koncepcję firma zaprezentowała po raz pierwszy…
[RAPORT] CBRE: Małe miasta skupiają już 1/4 całkowitej podaży powierzchni handlowej
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych…