komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
30 marca 2023 r. otworzył się kolejny salon Telakces.com w Atrium Promenada w Warszawie. Podobnie jak pozostałe punkty - będzie oferował akcesoria do telefonów komórkowych, usługi Virgin Mobile a także świadczył serwis telefonów komórkowych.
iSpot Poland Sp. z o.o., największy sprzedawca produktów Apple w Polsce, należący do grupy 1923 Investments, zakończył proces nabycia 100% udziałów firmy Cortland – kolejnego, znaczącego polskiego Apple Premium Resellera z siecią 16 salonów
Fundamentem naszej strategii jest precyzyjne wyczucie potrzeb klientów i partnerów biznesowych - mówi w rozmowie z Retailnet/SCF News Urszula Łatka-Styrkowiec, Asset Manager Echo Investment, Galeria Libero
20 sklepów, 400 miejsc parkingowych i ponad 12 tys. mkw. powierzchni GLA - tak ostatecznie ma wyglądać powstający między Kępnem a Baranowem Pasaż Kępiński. Otwarcie obiektu zaplanowano na koniec listopada 2023 roku.
Targowe wydanie SCF Magazine to przede wszystkim ponad 20 autorskich wywiadów z przedstawicielami firm, które decydują o kształcie rynku centrów handlowych w Polsce. Partnerem strategicznym wydania jest Nhood Polska.
Kraków, Łubna, Ozorków i Żnin – w tych miejscach zostały otwarte nowe sklepy KiK w czwartek, 30 marca. Oznacza to, że sieć oddała do użytku około 2000 mkw. powierzchni sprzedażowej. Z szefami rozwoju KiK będzie można spotkać się podczas targów SCF 2023 Spring
Stokrotka została nowym operatorem spożywczym Centrum Handlowego Dekada Olsztyn. Pierwszych klientów sklep powitał 30 marca. Stokrotka to polska, dynamicznie rozwijająca się sieć handlowa, która otwiera ponad 100 sklepów rocznie.
Mitiska REIM, wiodący inwestor w Europie wyspecjalizowany w obiektach handlowych typu convenience, w imieniu funduszu MEREP 3 ogłosił nabycie projektu Europa Centralna o powierzchni najmu 67,000 m² GLA.
Projekt parku handlowego o powierzchni najmu ok. 9 000 mkw. zmienił w ubiegłym tygodniu właściciela. Gostyński obiekt zasilił portfolio firmy Napollo, która sukcesywnie powiększa skalę swojego działania pod marką N-PARK.
Od samego początku swojej działalności Posnania stawia na inkluzywność oraz dostępność. W nowoczesnym obiekcie nie brakuje rozwiązań projektowych i udogodnień skierowanych w stronę osób z niepełnosprawnościami oraz ze specjalnymi potrzebami.
O niezaprzeczalnym biznesowym potencjale NoVa Parku świadczą liczne premiery nowych marek - mówi w rozmowie z Retailnet Ewa Jusiel-Bujnowska, Senior Leasing Manager CH NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim
Nowoczesność, elegancja i przyjemna atmosfera – takimi słowami można opisać otwarte zupełnie na nowo centrum handlowe w samym sercu warszawskiej Pragi Południe, które przyciąga sklepy w najnowszych konceptach. Mowa tu o Promenadzie