

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Od 1 do 22 października 2025 Hala Koszyki zaprasza na wspólne kibicowanie pianistom Konkursu Chopinowskiego, spotkania z artystami, koncerty i kulinarną podróż po Warszawie. Wstęp wolny.
Grupa CCC w Q2 odnotowała wynik EBITDA na poziomie 465 mln PLN – wyższy o ponad 14% rdr. Grupa przyspieszyła rozwój powierzchni handlowej – jej dynamika wyniosła +20% rdr.
2 października swoje drzwi otworzyła kolejna drogeria dm w Lesznie. Jest to 2. drogeria dm w mieście i 65. w Polsce. Nowa drogeria oferuje 497 mkw. powierzchni sprzedaży,
Woolworth kontynuuje ekspansję na rynku polski i otworzył kolejny sklep, tym razem w Ciechanowie. Mieści się przy ul. Prymasa Tysiąclecia 7D. Nowy sklep oferuje 891mkw. powierzchni sprzedaży.
Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 nowy, zmodernizowany sklep w nowoczesnym modelu handlowym, zaprojektowany z myślą o klientach i komforcie pracy zespołu.
Galeria Askana nieustannie się rozwija i wzbogaca swoją ofertę. Już w połowie listopada grono najemców poszerzy się o sklep zoologiczny CHOMIK, który zajmie 120 mkw. na najniższym poziomie centrum.
LCP Poland, część M Core, po raz drugi w tym roku uruchamia projekt z Refield, tym razem w Ciechanowie. LCP potwierdza zakup Pasażu Ciechanowskiego, teraz M Park Ciechanów.
Dla dobrego konceptu lokal zawsze się znajdzie” – stwierdził podczas targów #scf2025, Zbigniew Dolata, odpowiedzialny za rozwój Pasibus. Sieć zapowiada dynamiczną ekspansję i nowe formaty restauracji.
Zgodnie z zapowiedzią ALDI kontynuuje ekspansję i już 1 października swoje progi dla klientów otworzą nowe sklepy ALDI w Gdańsku oraz Poznaniu. W skali kraju sieć będzie posiadać już 384 placówki.
NEINVER ogłasza powrót Jungle Night w całej sieci centrów FACTORY w Polsce. Jesienna odsłona flagowej akcji odbędzie się w październiku. Swój udział potwierdziły wiodące marki światowe i lokalne.
Designer Outlet Warszawa uzupełnia kategorię wyposażenia domu. Do grona najemców dołączyła niemiecka marka WMF. Nowo otwarty sklep zajmuje lokal o powierzchni ponad 60 mkw.
Sfinks Polska na koniec I półrocza zwiększył udział restauracji franczyzowych w swojej sieci do 96%. Rok wcześniej odsetek ten wynosił 85%. Skonsolidowane przychody wyniosły 24,91 mln zł.