Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Nieustanie wydłuża się lista Wystawców #scf2025fall. Obecnie liczy 43 firmy. Wśród nich jest Carrefour Polska, omnikanałowa sieć handlowa. Targi odbędą się w dniach 24-25 września w Warszawie.
Enata Bread planuje inwestycje rzędu 200 mln zł do 2030 r. w rozwój sieci, dzięki czemu przekroczy liczbę 400 lokalizacji. Obecnie otwiera 30-40 lokali rocznie sieci GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI.
Sieć Pasibus kontynuuje ekspansję. Otworzyła, kolejny, ósmy punkt w Warszawie. Klienci znajdą go na skrzyżowaniu Chmielnej i Nowego Światu na ul. Nowy Świat 29.
Centra handlowe coraz częściej sięgają po strategie marketingu lokalnego i sentymentalnego. Obiekty Gemini Park wykorzystują motyw Fiata 126p tworząc wydarzenia i budując więzi ze społecznością.
Nhood Services Poland wdraża strategię komercjalizacji Wilanów Park. Zespół leasingu będzie obecny na jesiennych targach #scf2025fall, aby rozmawiać z markami o ich obecności w tym projekcie.
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową oceną w ramach globalnego systemu MSCI ESG Ratin. Spółka uzyskała najwyższą możliwą notę, czyli AAA.
Według szacunków KIG opartych o sprawozdawczość GUS w kwietniu obroty w handlu detalicznym ogółem wyniosły 116,500 mld PLN. Okazały się one o 6,1 proc. wyższe niż w marcu.
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, kontynuuje ekspansję na rynku polskim. 9 czerwca otworzyła kolejny punkt w w Warszawie. Jest to 31. lokalizacja sieci.
Na mapie Galerii Młociny przybył butik z modą cyrkularną Dreslow oraz drogeria dm. Salon CCC po relokacji zyskał przestrzeń. Po przerwie w nowej odsłonie powrócił Rossmann.
15 maja swój największy salon w Polsce otworzył WITTCHEN. Zlokalizowany jest w Outlet Park w Szczecinie. Salon po metamorfozie i relokacji zajmuje niemal 170 mkw.
W FACTORY Kraków, zarządzanym przez NEINVER, swój salon outletowy otworzył GAP. Salon outletowy GAP w FACTORY Kraków zajął powierzchnię blisko 330 mkw.
Sfinks Polska S.A. rozpoczął projekt zmierzający do wyodrębnienia i sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Projekt obejmuje działalność prowadzoną pod marką SPHINX.