

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
InPost wprowadza gwarancję dostawy przed Świętami Wielkiej Nocy. Wszystkie przesyłki nadane nawet 18 kwietnia klienci odbiorą przez Paczkomat® jeszcze przed Wielkanocą.
Restauracje sieci Sfinks Polska osiągnęły w I kwartale przychody ze sprzedaży gastronomicznej w wysokości 50,32 mln zł. Oznacza to wzrost o 6% r/r.
Firma Leroy Merlin powiększyła się o kolejny sklep, tym razem na pograniczu Wałbrzycha i Szczawna-Zdroju. Nowy sklep ma prawie 10 tys. mkw. powierzchni handlowej sklepu.
11 kwietnia 2025 roku zostanie otwarty kolejny salon Komfort Home. Mieści się przy ulicy Warszawskiej 184 w Bielsku-Białej. Uroczyste otwarcie potrwa do 15 kwietnia.
IKEA Retail Polska otwiera nowy sklep w Bielsku-Białej. To krok zgodny ze strategią firmy, by oferta IKEA była przystępna cenowo i dostępna dla jak najszerszej grupy klientów.
Grupa Eurocash kończy w tym roku 30 lat. Z siecią liczącą ponad 15,5 tys. placówek jest nie tylko czołowym hurtownikiem FMCG, ale też zgodnie z analizą Deloitte największym franczyzodawcą w Polsce.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2025 r. przez Grupę Kapitałową Esotiq & Henderson S.A. wyniosły ponad 18,6 mln zł. Powierzchnia handlowa w marcu wynosiła 18 172 mkw.
Odnowiona i nowoczesna perfumeria DOUGLAS została otwarta w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Nowa lokalizacja została rozbudowana, zwiększając swoją powierzchnię z 322 mkw. aż do 559 mkw.
Sieć supermarketów POLOmarket zakończyła kolejną inwestycję, otwierając po gruntownej modernizacji sklep w Lewinie Brzeskim przy ul. Powstańców Śląskich. Ponowne otwarcie nastąpiło 9 kwietnia.
W dniach 8-9 kwietnia na Stadionie Legii Warszawa odbyły się targi #scf2025spring. Była to edycja rekordowa pod względem frekwencji uczestników, jak i liczby najemców
Do grona najemców Manufaktury dołączyła marka S’portofino. Zajęła powierzchnię blisko 200 mkw. To pierwszy butik S’portofino w Łodzi i regionie. Klienci znajdą kolekcje ponad 140 marek premium.
Outlety FACTORY w Polsce zyskują na dynamice dzięki debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sklepów najemców. Zmiany obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.