

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Hebe kontynuuje współpracę z państwowym operatorem pocztowym. Poczta Polska nadal będzie odpowiedzialna za koordynację części zamówień internetowych drogerii. Decyzja o przedłużeniu umowy zapadła w czerwcu 2022 roku i będzie obowiązywała do kwietnia 2023. Hebe wraz z partnerem zapewnia kompleksową obsługę zamówień składanych…
Od debiutu Zalando, jednej z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, minęło już 10 lat. Pierwszą rzecz w Polsce kupiono 24 sierpnia 2012 roku, dokładnie o godzinie 11:06. Co to było? Sportowe szorty. To, że pierwszy zakup należał do kategorii sportowej okazało się być…
Libero Katowice rozszerza swoją ofertę kulinarną. Do grona nowych najemców strefy food court dołączyła restauracja Zdrowa Krowa. Lokal uruchomiony został w nowym koncepcie marki „street slow food”, który skierowany jest do klientów galerii handlowych. To pierwsza tego typu restauracja tej sieci…
Sprzedaje się emocje i wrażenia – to fakt znany od początku handlu. Obecnie w dobie powszechnej cyfryzacji doświadczenie zakupowe zyskało nowy wymiar, na którym zyskują centra handlowe. Pomimo że w ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy zakupy online stały się codziennością i integralną częścią zachowań konsumenckich…
Centrum Janki to jedyne w Polsce centrum handlowe oferujące zarówno swoim klientom, jak i najemcom, innowacyjne narzędzie e-commerce. Ten unikalny w skali ogólnopolskiej koncept umożliwia zakupy online ubrań i dodatków z butików Centrum Janki, wyselekcjonowanych i promowanych w ramach działań advocacy marketing. Platforma…
W kilkuset sklepach w toruńskich centrach handlowych wystartowały letnie wyprzedaże. To pierwszy od dwóch lat sezon, który odbywa się bez zaostrzonego reżimu sanitarnego. Jak zauważają handlowcy, sklepy już dziś tną ceny nawet o 60%, a to dopiero początek okazji. Torunianie ruszyli na wyprzedaże. Mają w czym…
W czwartek, 14 lipca w Poznań Plaza został otwarty 28. salon CHANGE Lingerie w Polsce. To już trzeci sklep z bielizną duńskiej marki w stolicy Wielkopolski. Na jego potrzeby wynajęto 84-metrowy lokal usytuowany na parterze pomiędzy Yves Rocher, a Calzedonią. Z okazji otwarcia klienci do końca…
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport za II kwartał 2022 roku na polskim rynku handlowym. W analizowanym okresie do użytku oddane zostało prawie 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego większość to duże parki handlowe. Nowa podaż rośnie w mniejszych…
IMMOFINANZ, właściciel czołowej europejskiej marki parków handlowych STOP SHOP, podpisał umowę z kolejnym najemcą, który otworzy swój sklep w aktualnie realizowanym projekcie deweloperskim STOP SHOP Zielona Góra. Jest nim Carry, który zajmie powierzchnię ponad 900 m kw. w najnowszym zielonogórskim…
13 lipca został otwarty market budowlany Castorama Smart w Mławie. Dziewięćdziesiąty drugi sklep największej w Polsce sieci typu Home Improvement (DIY) powstał w CH Smart Park Mława, pierwszym obiekcie nowej grupy centrów handlowych realizowanych pod tym szyldem. Castorama w Mławie…
Pepco Group, dynamicznie rozwijająca się paneuropejska sieć dyskontowych sklepów wielobranżowych, właściciel marek PEPCO i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, opublikowała dziś wybrane wyniki operacyjne za trzeci kwartał roku obrotowego zakończony 30 czerwca 2022 r. Najważniejsze osiągnięcia w III kwartale…
4F i Polski Związek Lekkiej Atletyki kontynuują trwającą od dekady współpracę. Premiera najnowszej kolekcji startowej przygotowanej przez 4F dla reprezentantów wszystkich dyscyplin królowej sportu poprzedza nadchodzące Mistrzostwa Świata Oregon 2022. Przez najbliższe dwa sezony najlepsi polscy lekkoatleci zaprezentują się…