

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Primark ogłosił dziś globalną współpracę z Fairtrade, wprowadzając nową kolekcję kosmetyków na wszystkich 14 rynkach działalności. W skład nowej linii Wellness wchodzą: masło do ciała, olejek do kąpieli, krem do twarzy, balsam oczyszczający, multibalsam i krem do rąk. Produkty te zostały wyprodukowane z użyciem masła…
W czerwcu inflacja zasadnicza wzrosła o 1,7 pkt procentowego, do 15,6 % rok do roku, czyli najwyższego poziomu od 25 lat. Nastroje przedsiębiorców i konsumentów w dalszym ciągu cechuje silna niepewność. Detaliści z branży budowlanej skarżą się nawet na 15 % zmniejszenie obrotów w drugim…
Największe centrum handlowe w województwie zachodniopomorskim wzbogaciło swoje portfolio najemców o sklep największej sieci herbacianej w Polsce. Mowa o Czasie na Herbatę, wyjątkowym miejscu dla wszystkich miłośników herbaty, kawy i wyrafinowanych słodkości. Forum Koszalin kocha zaskakiwać swoich klientów. To nie tylko miejsce udanych zakupów,…
Realizowany wspólnie przez Acteeum Group oraz Falcon Investment Management najnowszy projekt handlowy – Galeria Siemianowice – wprowadza nową jakość na rynek detaliczny miasta i regionu. Już teraz – na ponad rok przed planowanym otwarciem – jasnym jest, ze dzięki swojej ofercie handlowej,…
Appkomat InPost to nowy automat do odbioru i nadawania paczek. Nowoczesny i redukujący zużycie energii. Od dziś nadawanie i odbieranie przesyłek dzięki InPost będzie jeszcze łatwiejsze i bardziej przyjazne środowisku. Od lipca mieszkańcy Krakowa i Warszawy mogą korzystać z nowego rodzaju maszyn do nadawania…
Kolejne otwarcie na mapie fitnessowej Polski. W dniu 12 lipca 2022 roku ogólnopolska sieć klubów fitness Just GYM otworzyła swój 24. klub. Najnowszy klub fitness uruchomiony został w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Walczaka 23H. Powierzchnia nowo otwartego obiektu to blisko…
Chcemy rozwijać sieć w formule omnichannelowej. Będziemy przede wszystkim inwestować w sprzedaż e-commerce’ową, pokazywać klientowi różne możliwości zakupu produktów i dobierać odpowiednie kanały sprzedaży. W Polsce otworzymy na pewno jeszcze 7-8 sklepów. Stawiamy na miasta liczące 150-200 tysięcy mieszkańców, w których uruchomimy mniejsze…
Ponad 95 procent polskich konsumentów weźmie udział w tegorocznych letnich wyprzedażach, a 56 procent z nich będzie poszukiwać okazji w centrach outletowych – wynika z badania przeprowadzonego przez NEINVER, drugiego operatora centrów outlet w Europie oraz lidera rynku w Polsce i Hiszpanii. Odpowiedzi w internetowych ankietach…
W najbliższy czwartek Lidl otwiera w Warszawie kolejną placówkę – będzie to 45. sklep w stolicy i 12 tys. na świecie. Nowy obiekt będzie zlokalizowany w nowoczesnym, dwupoziomowym budynku i wyposażony w liczne rozwiązania ekologiczne, a także stację ładowania samochodów elektrycznych. Nowy obiekt – zlokalizowany…
Ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowych Galerii Tomaszów pod hasłem „Specjaliści od dobrego nastroju”. Ambasadorkami i twarzami wakacyjnej edycji zostały trzy przyjaciółki pracujące w salonie Lee Wrangler, które na co dzień dbają o dobry nastrój osób odwiedzających centrum. Hasło przewodnie drugiej, letniej kampanii…
Sieć marketów OBI od początku wojny w Ukrainie podjęła szereg inicjatyw, dających wsparcie potrzebującym. Łącznie udało się zrealizować ponad 50 różnych inicjatyw na rzecz uchodźców z Ukrainy, w szczególności nakierowanych na pomoc dzieciom. Kolejnym krokiem firmy jest rozpoczęcie długofalowej współpracy ze Stowarzyszeniem…
Pomimo silnych zawirowań gospodarczych i utrzymującej się dwucyfrowej inflacji w czerwcu 2022 r. w Polsce nastąpiła poprawa wskaźnika nastrojów konsumenckich. Nasz kraj jest tym samym jednym z nielicznych przedstawicieli Unii Europejskiej, w którym nie widać załamania w zakresie postaw nabywców. W przypadku średniej unijnej wskaźnik…