

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Podejście omnichanel oraz skupienie na działaniach CSR to w ostatnim czasie kolejny aspekt rozwoju, na który zwracają uwagę właściciele Giacomo Conti oraz Sunset Suits. W przypadku obu brandów konsekwentnie realizują założenia oparte na cierpliwym i zrównoważonym rozwoju. Giacomo Conti w ostatnim czasie może się pochwalić prężnymi…
Drogeria dm to kolejna znana marka, która otworzy swój salon w Galerii Siemianowice – nowym centrum handlowym Acteeum, realizowanym wraz z Falcon Investment Management w Siemianowicach Śląskich. Zaplanowany na 600 mkw. nowy lokal drogerii dm będzie kolejnym sklepem tej największej sieci drogerii…
Frey podpisał z Ingka Centers umowę zakupu parku handlowego Matarnia w Gdańsku. Obiekt został sprzedany za 105 mln euro. To pierwsza inwestycja Frey w Polsce. – Przejęcie umożliwi Frey kontynuowanie strategii stania się europejskim liderem zrównoważonego handlu detalicznego. To przejęcie to także…
Centrum handlowe Westfield Arkadia wraz z partnerami organizuje cykl 24 warsztatów artystycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Spotkania będą odbywały się co sobotę – od 3 września do końca lutego 2023 r. Celem projektu jest aktywizowanie mieszkańców Warszawy oraz zaoferowanie im możliwości zdobycia…
Centrum Handlowe Auchan Mikołów poszerzyło swoją ofertę w segmencie zdrowie i uroda. Od 26 sierpnia klienci mogą zrobić zakupy w drogerii Hebe, która zajęła lokal o powierzchni ponad 290 mkw. Za zarządzanie obiektem i współpracę z najemcami odpowiada zespół Nhood Polska, a właścicielem centrum handlowego…
Rosną obroty galerii, restauracje znów są pełne, kina też. O tym, jak dziś, pół roku po zniesieniu obostrzeń, wyglądają zakupy Polaków w centrach handlowych mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding. Czy to już ten moment, kiedy możemy powiedzieć, że klienci robią…
W przyszłym roku w planach jest co najmniej 10 otwarć. Liczymy, że pod koniec roku 2024 będziemy obecni w co najmniej 50 lokalizacjach. Jesteśmy zainteresowani obecnością w centrach handlowych, w miastach liczących powyżej 100 tysięcy mieszkańców – mówi w rozmowie z Retailnet Małgorzata Grec-Gulczyńska, Expansion Manager…
Z końcem sierpnia 2022 r. w centrum handlowym Karolinka w Opolu otwarto kolejny w Polsce wspólny sklep eobuwie.pl i MODIVO. W najnowszym koncepcie na klientów czeka ponad 20 000 produktów dostępnych od ręki oraz nowoczesne rozwiązania zakupowe, takie jak usługa Rezerwuj i Przymierz, skaner esize.me oraz interaktywne…
W ostatnich dniach MediaMarkt zaskoczył wszystkich – jego Facebookowy profil przejął…Media Marek! Jako pierwsza marka w Polsce MediaMarkt wprowadził wirtualnego tech-eksperta, wkraczając tym samym na nowy poziom komunikacji i kreując nowe trendy. Skąd wziął się pomysł na wirtualnego influencera? Postępująca…
Już teraz, by zobaczyć, jak prezentujemy się w wybranej przez nas parze butów, wystarczy jedynie aplikacja mobilna CCC i aparat w telefonie komórkowym. Przymierzalnia 3D pozwala sprawdzić, jak dany model prezentuje się na stopach – w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Nowa funkcja…
Natalia Wenzławska nową szefową marketingu CBRE w Polsce. Od lutego br. za marketing i komunikację w CBRE w Polsce odpowiada Natalia Wenzławska, która objęła stanowisko szefowej marketingu. Pokieruje kilkunastoosobowym zespołem, którego zadania będą skupiały się na realizacji całościowej strategii komunikacji firmy. – CBRE to globalna firma…
Otwarcie Sali Zabaw Fikołki w Toruń Plaza nastąpiło 26 sierpnia br. To już 15 lokalizacja centrum rozrywki i edukacji dla dzieci Fikołki. Od pozostałych wyróżnia ją przede wszystkim największa konstrukcja zabawowa. – Z wielką radością możemy już ogłosić naszym klientom, iż zupełnie nowe…