[WYWIAD], Grzegorz Filipczyk, Echo Investment: Galeria Libero to więcej niż miejsce zakupów

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Marki eobuwie.pl i MODIVO zgodnie z przyjętą strategią rozbudowują sieć sklepów stacjonarnych na terenie całego kraju. Kolejny wspólny punkt właśnie został otwarty w Piotrkowie Trybunalskim. W centrum handlowym Focus Mall debiutuje nowoczesny koncept z ofertą obu brandów. Multibrandowe platformy eobuwie.pl i MODIVO…
Rozszerzanie tenant mixu skutecznym „magnesem” dla klientów galerii Cuprum Arena w Lubinie. W ostatnim czasie pojawiało się kilka interesujących premier: z sektora beauty – Klinika La Perla, mody męskiej – Pierre Cardin/Jack Blanc oraz w R&B – BoboQ Fresh – oferujący…
We Wrocław Fashion Outlet otwarto największy w regionie Dolnego Śląska sklep marki adidas. Na powierzchni 770 m² poza bogatą ofertą ubrań, obuwia i akcesoriów znalazły się też nowoczesne rozwiązania pozwalające na cyfrowe prezentowanie treści oraz specjalna strefa dedykowana kobietom. Adidas to marka…
Grupa Komputronik opublikowała właśnie końcowe, skonsolidowane wyniki finansowe za ostatni rok obrotowy. W tym czasie Grupa osiągnęła niemal 30 mln zł zysku operacyjnego i 14,9 mln zł zysku netto, co oznacza wzrost o 70% względem poprzedniego roku. W okresie kwiecień 2021…
Green Caffè Nero zebrało ponad 90 tys. zł na rzecz pomocy Ukrainie. W ramach akcji organizowanej 24 czerwca, sieć kawiarni przekazała 2 zł na cele charytatywne od każdej zakupionej kawy lub herbaty, a cała kwota została podwojona przez Fundację Caffè Nero,…
Izba Gospodarki Elektronicznej prezentuje szczegółowe wyniki siódmej edycji badania i raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”. Analizie poddano zjawisko zakupów wielokanałowych i zmiany w zachowaniach zakupowych Polaków oraz nowości w e-commerce. Tegoroczna edycja raportu została wzbogacona o obszary płatności odroczonych oraz zakupów transgranicznych. W sieci…
Czynniki pozafinansowe, takie jak środowisko naturalne, społeczeństwo i ład korporacyjny, czyli ESG (E – environment, S – social, G – governance), odgrywają coraz większą rolę w prowadzeniu biznesu. Co prawda obecnie raportowanie ESG stanowi obowiązek dla spółek giełdowych i dużych firm,…
Do końca 2025 roku 2 tysiące sklepów Biedronka zostanie wyposażone w efektywne instalacje fotowoltaiczne. Dzięki tej inwestycji sieć ograniczy wykorzystanie energii ze źródeł konwencjonalnych. Dzięki instalacjom fotowoltaicznym zużycie „czarnej energii” w sieci Biedronka spadnie o około 15% rocznie dla każdego sklepu…
Za poznańską Avenidą najważniejsze otwarcie tego lata. Do grona najemców poznańskiego Centrum dołączył HalfPrice, marka z segmentu off-price. Jest to największy sklep tego brandu w Polsce. Oferta obejmuje ponad 2000 światowych marek w atrakcyjnych cenach, niższych o nawet 80%. HalfPrice w Avenidzie to miejsce…
Poszukiwaliśmy zaufanego partnera logistycznego do obsługi e-sklepu dla klientów z Polski, Czech i Słowacji. Wybraliśmy ofertę Arvato Supply Chain Solutions przede wszystkim ze względu na dużą wiedzę i doświadczenie w kanale e-commerce, co gwarantuje nam bezpieczeństwo operacji logistycznych” – mówi Magdalena Staszczyk Ecommerce…
Najwyższe od 20 lat tempo wzrostu cen w polskiej gospodarce nie pozostaje bez wpływu na sytuację korzystających z przestrzeni w centrach handlowych. Galopująca inflacja to kolejna kłoda na biznesowej drodze przedsiębiorców po pandemii i wojnie w Ukrainie. Stale rosnące koszty prowadzenia działalności handlowej w galeriach czynią je coraz mniej…
Ponad 80 tys. szczęśliwych dzieci, setki zaangażowanych wolontariuszy z kraju i z zagranicy, ponad 130 odwiedzonych miejsc w całej Polsce – to dotychczasowe efekty projektu Happy Bus, organizowanego przez Fundację Happy Kids. Głównym sponsorem jest Pepco. W tym roku rusza jego dwunasta…