[WYWIAD], Grzegorz Filipczyk, Echo Investment: Galeria Libero to więcej niż miejsce zakupów

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Klienci gotowi są zrezygnować z danej marki po zaledwie jednym złym doświadczeniu! Współczesny konsument branży fashion oczekuje ścieżki zakupowej, która będzie dostosowana do jego trybu życia. Chciałby robić zakupy w dowolnym miejscu i czasie. Nieprzypadkowo obserwujemy więc wysokie dynamiki sprzedaży w e-commerce, ale też coraz…
Już od 14 lat firma doradcza Ecostra GmbH prowadzi niezależne badanie performance’u rynku outletowego w Europie oparte na głosach oddanych przez przedstawicieli marek posiadających sklepy w minimum 3 obiektach. Ten uważany za „punkt odniesienia” dla całej branży raport po raz kolejny wyróżnił…
Bank Pekao S.A. zrealizował projekt refinansowania za ponad 10 mln euro portfolio parków handlowych należących do Newbridge Poland. Zespół inwestycyjny Avison Young doradzał w tym procesie inwestorowi. Parki handlowe, które zostały zrefinansowane, to nowoczesne i popularne obiekty znajdujące się w Namysłowie…
Inwestor przygotowuje się do realizacji Parku Handlowego w Ropczycach (woj.podkarpackie) przy ulicy Kolejowej. Obiekt będzie miał ponad 7000 GLA oraz około 200 miejsc postojowych. Otwarcie centrum handlowego dla klientów planowane jest pod koniec 2023r. – Nasza nowa inwestycja zlokalizowana…
Role społeczne centrów handlowych ewoluują i stale poszerzają się. Ostatnie dwa lata przynoszą nowe otwarcie w tym obszarze. Owocuje to nie tylko rozwojem współpracy z otoczeniem galerii, ale także zaskakującymi projektami z obszaru np. kultury, popularyzacji nauki i wiedzy czy sztuki. – Chcąc się rozwijać i sprostać…
Konkurs PRCH Retail Awards nabiera tempa. Z końcem miesiąca zamknięty zostanie etap przyjmowania zgłoszeń do XIII edycji tego prestiżowego konkursu. Aplikacje można przesyłać przez system konkursowy. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową instrukcją przesyłania zgłoszeń, która znajduje się na stronie wydarzenia. 1…
Manufaktura dobrze wykorzystała sytuację pandemiczną, bo nawet w trakcie pandemii nie mieliśmy problemów z pustostanami. Weszliśmy w 2021 rok z wieloma nowymi markami, m.in. Pull&Bear, e-obuwie, Xiaomi czy Intimissimi Uomo, co oznacza, że Manufaktura została obdarzona dużym zaufaniem ze strony najemców – mówi w rozmowie z Retailnet Sławomir…
Koncert energetycznego zespołu BOKKA czy widowiskowy występ charyzmatycznej SARSY, to tylko część z atrakcji, które w pierwszy weekend lipca zaplanowała Galeria Kazimierz. Przez całe wakacje wszyscy krakowianie oraz turyści będą mogli korzystać z w pełni bezpłatnych atrakcji, które przygotowała Galeria. Plac zewnętrzny Galerii Kazimierz…
W Galerii Warmińskiej, po szeroko zakrojonej modernizacji, otwarto salon należący do topowej sieci drogerii Rossmann. Sklep został zaprojektowany w zupełnie nowym formacie. Dostosowanie powierzchni do bogatego asortymentu zapewnia większą wygodę podczas zakupów, a nowoczesna i stylowa aranżacja przestrzeni przyciąga uwagę odwiedzających. Rossmann…
We flagowym sklepie HalfPrice przy ulicy Marszałkowskiej w Warszawie ruszyło nowe piętro dedykowane asortymentowi HalfPrice Home. W ofercie znajdą się starannie wyselekcjonowane meble, dodatki do domu, dla zwierząt oraz oferta spożywcza. Wszystko to, jak zawsze, w superatrakcyjnych cenach, z których słynie HalfPrice. HalfPrice…
Programy lojalnościowe dają konsumentom liczne przywileje i zniżki, które szczególnie ceniąsobie polscy klienci. Dzięki temu stają się one coraz popularniejsze w kolejnych branżach. Na rynku elektroniki użytkowej jedynym tego typu programem jest Klub MediaMarkt, który liczy już 3,3 miliony…
Ponad 100 uczniów z dwóch szkół w warszawskim Wilanowie wzięło udział w warsztatach ekologicznych pt. „Zielone miasto z klimatem” poświęconych przeciwdziałaniu zmianie klimatu, kształtowaniu zieleni w miastach oraz projektowaniu ekologicznych rozwiązań. W trakcie zajęć młodzież szukała odpowiedzi na pytanie, jaką funkcję pełni miejska zieleń…