komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Newbridge inwestuje w eko-edukację lokalnych społeczności
Rynek retail coraz mocniej angażuje się w działania proekologiczne i związane z ESG. Najlepszym tego przykładem jest Newbridge. Firma nie tylko rozwija swój program Eco Smart, który został zainicjowany w 2020 r., ale także wsparła jego realizację współpracą merytoryczną z Fundacją dla Edukacji Ekologicznej. Newbridge…
[WYWIAD] Jan Skowron, Takko Fashion: w ciągu 2-3 lat chcemy rozwinąć sieć do 150 salonów
W tym roku chcemy otworzyć około 10 salonów. 5 z nich otworzymy jeszcze przed wakacjami, a następne 5 w kolejnych miesiącach do października. Natomiast w ciągu 2-3 lat chcemy rozwinąć sieć do 150 salonów. Po to też powstał nowy koncept, by sprostać wymaganiom rynku, ale też zmierzyć…
Dino Polska: wysoki wzrost obrotów w pierwszym kwartale 2022
W I kwartale 2022 r. sieć sklepów spożywczych Dino konsekwentnie zwiększała skalę swojej działalności, otwierając 66 nowych marketów. Ekspansja geograficzna w połączeniu z atrakcyjną ofertą produktową skutkowała wzrostem liczby wizyt klientów w sklepach Dino o 32 proc. w stosunku do I kw. 2021 r. oraz wzrostem obrotów…
Intermarche uruchamia nowy program lojalnościowy
Sieć supermarketów spożywczych Intermarché uruchomiła właśnie program lojalnościowy „Moje Intermarché”. Od 5 maja br. klienci sklepów zarządzanych przez Grupę Muszkieterów mogą cieszyć się wieloma atrakcyjnymi korzyściami, jakie gwarantuje uczestnictwo w programie. Do cyfrowej wersji karty klienta, dostępnej dotychczas w aplikacji mobilnej,…
Żabka wspiera Ukraińców. Pociąg żywności za ponad 1 milion zł
Dzięki zaangażowaniu klientów Żabki, sieć zebrała ponad 1 000 000 zł. Środki pozyskane dzięki użytkownikom Żappki – którzy chętnie wymieniali punkty lojalnościowe zbierane w czasie zakupów, czyli tzw. żappsy, na cegiełki charytatywne – oraz klientów – którzy zdecydowali się przekazać…
AmRest podał wstępne wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale 2022 roku
AmRest Holdings – multibrandowy operator restauracji franczyzowych w Europie – poinformował, że skonsolidowane przychody firmy w pierwszym kwartale 2022 roku wyniosły 507 mln EUR, co oznacza wzrost o 33,4% rok do roku. Wskaźnik sprzedaży porównywalnej w restauracjach osiągnął w Q1 2022 poziom 127,8%. Udział…
Sklepy Orsay znikną z rynku. Powodem problemy finansowe
Marka modowa Orsay zamyka swoje sklepy w Niemczech i Polsce. Powodem wycofania się z dwóch rynków są problemy finansowe spółki, które mogą doprowadzić do niewypłacalności. Przedstawiciele firmy rozpoczęli poszukiwania inwestora. Orsay jest obecny na polskim rynku od 25 lat i w tym czasie stworzył…
Otwarcie drogerii dm w Jeleniej Górze
Z okazji otwarcia swojej pierwszej drogerii DM w Jeleniej Górze przygotowano szereg atrakcji, między innymi dodatkowy 15% rabat powitalny, obowiązujący w dniach 5-14 maja, animacje i zabawy z muzyką, spotkanie z pluszowym misiem Saubär oraz prażony popcorn. Frekwencja dopisała – klienci tłumnie…
Nowy salon Natuzzi Editions w Domotece już otwarty!
Gdyby spojrzeć na współczesną mapę świata przez filtr designu, Włochy ze swoim rozpoznawalnym stylem zajmują jedno z głównych miejsc. Dziś ten wysmakowany design jest jeszcze bliżej – za sprawą nowo otwartego Salonu Natuzzi Editions w Centrum Wyposażenia Wnętrz Domoteka. Marki Natuzzi nie trzeba…
CoWork Cafe nowym najemcą Galerii Północnej
Do licznego grona najemców Galerii Północnej dołączyła CoWork Cafe. Przestrzeń coworkingowa utrzymana w klimacie kawiarni zlokalizowana została na I piętrze obok sklepu Media Expert. Komfortowo wyposażone miejsce jest lepszą alternatywą dla osób dotychczas pracujących z domu. Lokal doskonale sprawdzi się…
Acteeum: Lidl operatorem spożywczym CH w Siemianowicach Śląskich
Galeria Siemianowice realizowana przez Falcon Investment Management we współpracy z Acteeum Group zyskała właśnie operatora spożywczego. W ramach tego najnowocześniejszego kompleksu handlowego w Siemianowicach Śląskich oraz otaczającym regionie swój sklep o powierzchni ok. 2 tys. mkw. otworzy Lidl Polska, dołączając do szerokiego grona…
[WYWIAD] Dariusz Sinkiewicz, Lagardère Travel Retail: przeznaczymy ok. 10 mln zł rocznie na wprowadzenie Inmedio TOP&POP
Aktualnie mamy 435 salonów Inmedio, w tym 150 w klasycznych centrach handlowych. Na wprowadzenie Inmedio TOP&POP przeznaczymy szacunkowo ok. 10 milionów złotych rocznie. Mowa tu o samych pracach remodelingowych, wyłączając otwarcia nowych Inmedio TOP&POP – mówi w rozmowie z Retailnet Dariusz Sinkiewicz…