komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Martes Sport liderem rankingu Koszyk Roku 2022
Inwestycje grupy Kapitałowej Martes Sport w najnowsze rozwiązania technologiczne dla obszaru e-commerce i konsekwencja w działaniu mająca na celu dostarczenie klientom jak najlepszych doznań zakupowych to tylko niektóre elementy, jakie doprowadziły sklepmartes.pl do zwycięstwa w rankingu Koszyk Roku 2022. Sklepmartes.pl stał się niekwestionowanym…
Redan wypracował dodatni wynik EBITDA
Redan opublikował wyniki finansowe za pierwszy kwartał br. W tym okresie spółka poprawiła w ujęciu r. marżę handlowej na sprzedaży o 29% do 4,5 mln zł. Przy wzroście kosztów tylko o 6% pozwoliło to na przekroczenie progu rentowności na poziomie wyniku operacyjnego z uwzględnieniem amortyzacji (EBITDA). Spółka podejmuje…
Sklep Internetowy Biedronki zaczął działać w kolejnych 14 miastach
Po dużych metropoliach, czas na miejscowości turystyczne i mniejsze ośrodki. Klienci Biedronki w kolejnych 14 miastach otrzymają możliwość zrobienia zakupów w aplikacji z dostawą bezpośrednio pod drzwi. Turystyczne Zakopane i Kołobrzeg a także Nowy Targ, Zabrze, Lubin, Wodzisław Śląski, Racibórz, Kędzierzyn-Koźle, Jastrzębie-Zdrój, Gniezno, Kalisz,…
W Gemini Park Tarnów ruszył 50. w Polsce TK Maxx
W Gemini Park Tarnów otwarto właśnie mający aż 1662 m kw. sklep TK Maxx. To pierwszy lokal należący do sieci w Tarnowie i zarazem już 50. w Polsce. To już siódmy, w tym roku, debiut w tarnowskim centrum. – Nasza oferta stale się rozwija, zyskując…
Grupa Eurocash z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży
Przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Eurocash w pierwszym kwartale 2022 r. sięgnęły 6,53 mld zł i były o ponad 12% wyższe niż w analogicznym okresie 2021 r. Wyraźnie wyższą sprzedaż osiągnięto w każdym formacie dystrybucji segmentu hurtowego, w segmencie detalicznym sprzedaż wzrosła głównie dzięki…
Wroclavia inspiruje w duchu less waste
Wroclavia zaprasza na 8-dniowy cykl spotkań, warsztatów oraz pokazów poświęconych idei przemyślanych zakupów, modzie, tematyce self-care i beauty, które odbędą się od 13 do 21 maja. Na wszystkich odwiedzających czeka prawdziwa moc atrakcji. Wśród nich warsztaty pozwalające nadać ubraniom drugie życie,…
Wyjątkowa współpraca Galerii Łomianki z Kampinoskim Parkiem Narodowym
Zgodnie z hasłem „Naturalnie, wszystko blisko”, Galeria Łomianki prowadzi działania ekologiczne i edukacyjne w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Bliskość natury – zwłaszcza Kampinoskiego Parku Narodowego – uwrażliwia na kwestie związane z ekologią i dbałością o środowisko naturalne, które od samego początku są ważnym…
[WYWIAD] Jakub Nadolny, Fast White Cat: straci klientów ten, kto nie myśli innowacyjnie
Kto nie idzie naprzód, ten się cofa. Dodam, że nasi partnerzy i klienci doskonale znają tę zasadę, bo stała się ona naczelnym credo w eCommerce. Kto nie myśli innowacyjnie, nie rozwija dalej swojego sklepu i swojego biznesu, będzie musiał mierzyć się z utratą klientów –…
PRCH: oferta, lokalność i ekologia to wyzwania dla centrów handlowych
Różnorodna oferta, w tym rozrywki, wielokanałowość, lokalność i ekologia to główne wyzwania dla branży centrów handlowych – wynika z raportu „Przyszłość centrów handlowych”. Analiza przygotowana wspólnie przez Polską Radę Centrów Handlowych i firmę badawczą GfK weryfikuje postrzeganie centrów handlowych przez klientów, przedstawia…
EPP: trzy nowe marki w zamojskiej Twierdzy
Zamojska Galeria Twierdza poszerza swoją ofertę w segmencie mody męskiej oraz uzupełnia asortyment dla osób aktywnych fizycznie. Do grona najemców dołączyła polska marka odzieżowa KUBENZ oraz Olimp Store, oferujący bogaty wybór odżywek i suplementów diety. Natomiast sklep sportowy Martes Sport…
Nowi najemcy zapowiedzią wiosennych zmian w Galerii Bronowice
Tenant-mix należącej do NHOOD Polska Galerii Bronowice stale zmienia się i uatrakcyjnia. W ostatnim czasie do grona najemców krakowskiego obiektu dołączyły trzy nowe marki: Decathlon, TEDi oraz PONGO – kids & family spa salon. W każdy weekend, począwszy od 6 maja, czynne…
Inwestorzy i najemcy wysoko oceniają współpracę z Apsys Polska
W kolejnej edycji badań satysfakcji właścicieli i najemców obiektów handlowych zarządzanych przez Apsys Polska, firma uzyskała rezultaty w poprzednich latach. To potwierdzenie, że stałe monitorowanie potrzeb tych dwóch grup oraz wdrażanie odpowiednich narzędzi i działań w wyznaczonych obszarach przynosi oczekiwane rezultaty. Kluczem do sukcesu każdego…