komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Pepco Group podsumowuje wyniki za III kwartał. Stały wzrost i postępy w realizacji strategii
Pepco Group, dynamicznie rozwijająca się paneuropejska sieć dyskontowych sklepów wielobranżowych, właściciel marek PEPCO i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, opublikowała dziś wybrane wyniki operacyjne za trzeci kwartał roku obrotowego zakończony 30 czerwca 2022 r. Najważniejsze osiągnięcia w III kwartale…
10 lat współpracy 4F i PZLA
4F i Polski Związek Lekkiej Atletyki kontynuują trwającą od dekady współpracę. Premiera najnowszej kolekcji startowej przygotowanej przez 4F dla reprezentantów wszystkich dyscyplin królowej sportu poprzedza nadchodzące Mistrzostwa Świata Oregon 2022. Przez najbliższe dwa sezony najlepsi polscy lekkoatleci zaprezentują się…
Westfield Arkadia z nowym najemcą
Centrum handlowe Westfield Arkadia poszerzyło swoją ofertę o salon JD Sports – jeden z największych, światowych multibrandów oferujący ubrania, buty i dodatki zarówno znanych, globalnych marek sportowych, jak i tych, które do tej pory były niedostępne w Polsce. To pierwszy sklep JD Sports…
W Polsce przybywa blisko 350 sklepów internetowych miesięcznie
W Polsce przybywa blisko 350 sklepów internetowych miesięcznie. Do końca roku ich liczba może przekroczyć 55 tys. – wynika z nowych danych KRS. W Polsce jest obecnie zarejestrowanych ponad 54 tys. e-sklepów, a liczba ta od lat rośnie – średnio o niemal 350…
Primark rozpoczyna globalną współpracę z Fairtrade
Primark ogłosił dziś globalną współpracę z Fairtrade, wprowadzając nową kolekcję kosmetyków na wszystkich 14 rynkach działalności. W skład nowej linii Wellness wchodzą: masło do ciała, olejek do kąpieli, krem do twarzy, balsam oczyszczający, multibalsam i krem do rąk. Produkty te zostały wyprodukowane z użyciem masła…
Inflacja podtapia gospodarkę – detaliści z kilkunastoprocentowymi spadkami obrotów
W czerwcu inflacja zasadnicza wzrosła o 1,7 pkt procentowego, do 15,6 % rok do roku, czyli najwyższego poziomu od 25 lat. Nastroje przedsiębiorców i konsumentów w dalszym ciągu cechuje silna niepewność. Detaliści z branży budowlanej skarżą się nawet na 15 % zmniejszenie obrotów w drugim…
Czas na Herbatę w Forum Koszalin
Największe centrum handlowe w województwie zachodniopomorskim wzbogaciło swoje portfolio najemców o sklep największej sieci herbacianej w Polsce. Mowa o Czasie na Herbatę, wyjątkowym miejscu dla wszystkich miłośników herbaty, kawy i wyrafinowanych słodkości. Forum Koszalin kocha zaskakiwać swoich klientów. To nie tylko miejsce udanych zakupów,…
Galeria Siemianowice – nowoczesny projekt handlowy szyty na miarę
Realizowany wspólnie przez Acteeum Group oraz Falcon Investment Management najnowszy projekt handlowy – Galeria Siemianowice – wprowadza nową jakość na rynek detaliczny miasta i regionu. Już teraz – na ponad rok przed planowanym otwarciem – jasnym jest, ze dzięki swojej ofercie handlowej,…
InPost prezentuje nowy automat do odbioru i nadawania paczek
Appkomat InPost to nowy automat do odbioru i nadawania paczek. Nowoczesny i redukujący zużycie energii. Od dziś nadawanie i odbieranie przesyłek dzięki InPost będzie jeszcze łatwiejsze i bardziej przyjazne środowisku. Od lipca mieszkańcy Krakowa i Warszawy mogą korzystać z nowego rodzaju maszyn do nadawania…
Just GYM kontynuuje ekspansję
Kolejne otwarcie na mapie fitnessowej Polski. W dniu 12 lipca 2022 roku ogólnopolska sieć klubów fitness Just GYM otworzyła swój 24. klub. Najnowszy klub fitness uruchomiony został w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Walczaka 23H. Powierzchnia nowo otwartego obiektu to blisko…
[WYWIAD] Aleksandra Tomalska, MODIVO S.A.: Nowe technologie są wpisane w nasze DNA
Chcemy rozwijać sieć w formule omnichannelowej. Będziemy przede wszystkim inwestować w sprzedaż e-commerce’ową, pokazywać klientowi różne możliwości zakupu produktów i dobierać odpowiednie kanały sprzedaży. W Polsce otworzymy na pewno jeszcze 7-8 sklepów. Stawiamy na miasta liczące 150-200 tysięcy mieszkańców, w których uruchomimy mniejsze…
Badanie NEINVER: 95 proc. konsumentów wybiera się na letnie wyprzedaże
Ponad 95 procent polskich konsumentów weźmie udział w tegorocznych letnich wyprzedażach, a 56 procent z nich będzie poszukiwać okazji w centrach outletowych – wynika z badania przeprowadzonego przez NEINVER, drugiego operatora centrów outlet w Europie oraz lidera rynku w Polsce i Hiszpanii. Odpowiedzi w internetowych ankietach…