komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[WYWIAD] Tomasz Jagiełło, Helios: płacimy najwyższe czynsze w historii
Rozmawiamy z różnymi inwestorami, tworzymy nowe projekty, składamy oferty. Sądzę, że 2022 będzie rokiem decyzji. Jako Helios jesteśmy cały czas zainteresowani rozwojem naszej sieci – mówi Tomasz Jagiełło, Prezes Zarządu, Helios “Bardzo, bardzo, bardzo optymistycznie” – trzy…

Park Handlowy Galeria Modlińska rozpoczynamy drugi etap
Drogeria Hebe oraz sklep sieci Dealz podpisały w tym roku umowy najmu i dołączyły do najemców Parku Handlowego Galeria Modlińska w Warszawie przy ul. Starowiślnej. Planowane otwarcie drugiego etapu inwestycji to IV kwartał 2022 roku. Park Handlowy Galeria-Modlińska powstaje przy głównej arterii…

Plac Unii spełnia marzenia potrzebujących
Plac Unii we współpracy z Domem Samotnej Matki i Dziecka w Warszawie przygotował jedyną w swoim rodzaju akcję, do której mogą przyłączyć się zarówno wszyscy klienci, jak i pracownicy biurowca. Na terenie pasażu handlowo-usługowego pojawi się The Giving Wall – wyjątkowa ścianka utworzona z „cegiełek”…

PRCH: handlowe niedziele to większe bezpieczeństwo zakupów
Przed nami dwa tygodnie intensywnych przygotowań do świąt Bożego Narodzenia. Polska Rada Centrów Handlowych przypomina, że na ten okres przypadają dwie niedziele handlowe – 12 i 19 grudnia. Te dodatkowe dni handlowe pozwolą na rozłożenie zakupów na więcej dni tygodnia, dzięki czemu zakupy…

Auchan: do 2025 ma powstać 300 sklepów franczyzowych
Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sieci sklepów franczyzowych. Sieć otworzyła dwa sklepy pod szyldem Moje Auchan – w Ostrowie Wielkopolskim oraz w położonej nieopodal Sobótce. Obydwa wyróżnia nowy, mniejszy format sklepów osiedlowych – około 200 m2 powierzchni handlowej. Z badań przeprowadzonych…

Jarosław Jodełka nowym szefem działu finansowego CREAM Property Advisors
Jarosław Jodełka został nowym dyrektorem finansowym w CREAM Property Advisors. Do jego obowiązków należy zarządzanie finansami spółek grupy, planowanie biznesowe i analizy finansowe, a także wspieranie zarządzania firmą i doradztwo w zakresie strategii, inwestycji i rozwoju grupy. Nową funkcję obejmie 1 stycznia…

Benefit Systems musi zwiększyć poziom konkurencji w branży fitness
UOKiK zobowiązał Benefit Systems, operatora kart Multisport, do wprowadzenia działań zwiększających poziom konkurencji w branży fitness. Benefit Systems ma podjąć działania sprzyjające rozwojowi konkurencji na rynku pakietów sportowo-rekreacyjnych. Ponadto, spółka wprowadzi działania sprzyjające niedyskryminacyjnemu traktowaniu klubów, które chcą oferować…

Żabka Jush zachęca do korzystania z aplikacji
Żabka Jush ruszyła z kampanią reklamową. Hasło „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!” ma zachęcić konsumentów do przetestowania aplikacji służącej do szybkich zakupów online i wykorzystania zaoszczędzonego czasu na swoje pasje. W jednym ze spotów pojawia się DJ Wika, najstarsza didżejka w Polsce. Działaniom w outdoorze…

Galeria Echo rozbudowuje segment biżuterii luksusowej
Jeszcze przed nadchodzącymi świętami mieszkańcy Kielc i okolic zyskali nowy sklep z biżuterią. W należącej do EPP Galerii Echo otworzył się salon marki Pandora, oferujący szeroki wachlarz produktów wykonanych z najlepszej jakości materiałów, w tym kultowe już charmsy. Butikowy lokal znajduje się…

Marc O’Polo w Designer Outlet Gdańsk
Marc O’Polo jest kolejnym salonem z modą premium, który postawił na sprzedaż w centrach Designer Outlet. Nowy sklep marki został otwarty w Designer Outlet Gdańsk. Na 265 mkw., klienci znajdą wysokiej jakości, przyjazne środowisku propozycje modowe ze Szwecji. Nowy salon Marc O’Polo…

Fuzja z drugą w Polsce restauracją Lecentano
Łódzka Fuzja przyciąga nowych najemców. Spółka Echo Investment, realizująca projekt rewitalizacji pofabrycznego terenu, podpisała kolejną umowę na wynajem 420 mkw. powierzchni w jednym z historycznych budynków kompleksu. W drugiej połowie 2022 roku w Fuzji swój drugi lokal w Polsce otworzy pizzeria…

VRG zwiększa sprzedaż i marżę
Skonsolidowane przychody VRG w listopadzie 2021 roku wyniosły 91,9 mln zł, co oznacza wzrost o 92,6 proc. rdr. Przychody VRG od początku roku wyniosły 896,6 mln zł i były wyższe o 24,1 proc. Przychody w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni…