Nhood Services Poland: Galeria Bronowice wzmacnia tenant-mix
PARTNER SERWISU
W 2020 roku firma Trei zwiększyła wolumen projektów deweloperskich o jedną trzecią
Trei Real Estate GmbH (Trei), niemiecki deweloper i właściciel aktywów nieruchomościowych specjalizujący się w sektorze mieszkaniowym i handlowym, z powodzeniem rozszerzył swoją działalność również w 2020 roku. Wartość portfela deweloperskiego firmy wyniosła 1,2 mld euro, wzrastając o 33 proc. rok do roku…
Nowoczesna Biedronka w Aura Parku w Nakle nad Notecią
Od 18 marca klienci mogą robić zakupy w najnowszym sklepie sieci Biedronka w centrum handlowym Aura Park w Nakle nad Notecią. Sklep Biedronka przy ul. Mroteckiej 37A zaprojektowany jest zgodnie z najnowszym standardem sieci. Oznacza to ekologiczne rozwiązania wewnątrz sklepu, wyeksponowane strefy promocji…
Ponowny lockdown w całym kraju
Lockdown w całym kraju będzie obowiązywał od 20 marca do 9 kwietnia. W tym okresie swoją działalność będą musiały ograniczyć m.in. galerie handlowe. Niedawno rząd przywrócił lockdown w województwie mazowieckim, lubuskim, pomorskim i warmińsko-mazurskim. Teraz podobne zasady zostały rozszerzone na cały kraj. –…
Primark przesuwa datę otwarcia drugiego sklepu w Polsce
Ograniczenie działalności centrów handlowych z powodu kolejnej fali pandemii koronawirusa wstrzymało otwarcie drugiego sklepu sieci Primark w Polsce. Primark w poznańskiej galerii nie rozpocznie pracy 25 marca, jak pierwotnie zakładano. Irlandzka sieć odwołała datę otwarcia i poinformowała o przesunięciu startu na późniejszy…
[WYWIAD] Maciej Kawecki, Green Lights: kogeneracja przynosi wymierne korzyści finansowe
Zachęcamy naszych klientów do zainstalowania jednostek kogeneracyjnych. Zwrot z takiej inwestycji następuje już nawet po 2-3 latach, a oszczędności mogą wynieść od 10 do 30 proc. dotychczasowych kosztów – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Maciej Kawecki, Dyrektor Handlowy, Green…
[WYWIAD] Tomasz Jench, New York Pizza: nasz biznes okazał się odporny na pandemię
Nasz biznes okazał się odporny na pandemię i dobrze się sprzedaje w opcji franczyzy. Powiem więcej, na pierwsze pół roku 2021 nie przyjmujemy już zapisów na otwarcia, ponieważ kalendarz otwarć mamy wypełniony po brzegi – mówi w rozmowie z Retailnet Tomasz Jench, Prezes Zarządu…
Vistula z nowym sklepem internetowym i sprzedażową aplikacją mobilną
Największa marka odzieżowa Grupy VRG uruchomiła właśnie nowy sklep online i niebawem ruszy ze sprzedażową aplikację mobilną. Nowy silnik, będący bazą dla obu rozwiązań, został stworzony od zera na potrzeby Vistuli. Twórcy aplikacji skupili się na zapewnieniu jak najlepszego doświadczenia…
Kolejny rekord platformy Empik Marketplace
Empik Marketplace notuje 3-cyfrową dynamikę wzrostu rok do roku. To jeden z filarów omnichannelowego rozwoju Grupy Empik i odpowiada już za 20 proc. całościowej sprzedaży online. Platforma właśnie przekroczyła próg 2 mln zamówień zrealizowanych przez partnerów marki, a kolejny milion spodziewany jest…
Poczta Polska będzie dostarczać zamówienia ze sklepu internetowego Hebe
Sieć Hebe nawiązała współpracę logistyczną z Pocztą Polską. Już od dziś największy operator pocztowy na polskim rynku będzie dostarczał zamówienia ze sklepu internetowego hebe.pl. Dzięki zasięgowi Poczty Polskiej zamówienia z Hebe dotrą do każdego zakątka kraju. Hebe zapewnia swoim klientom jeszcze…
PRCH: średnia odwiedzalność centrów handlowych kształtowała się na poziomie 76 proc.
Średnia odwiedzalność centrów handlowych od poniedziałku do soboty w drugim tygodniu marca ukształtowała się na poziomie o 24 proc. niższym (76 proc.) od wyniku z analogicznego okresu w 2019 roku, kiedy handel nie był ograniczony lockdownem. Taki poziom odwiedzalności utrzymuje się w okresach otwarcia centrów…
Aplikacja Promka wdrożona w 9 Centrach Handlowych M1 ma nową funkcjonalność
Promka, to nowa na rynku galerii handlowych aplikacja umożliwiająca bezpośrednią komunikację między klientem centrum handlowego a jego najemcą. Zintegrowana z iMall aplikacja Pomka, to nowy, unikalny kanał sprzedaży w formule click&collect, gdzie Użytkownik zawsze znajdzie przygotowane specjalnie dla niego oferty. Intuicyjna…
Zalando aspiruje do obsługi ponad 10 proc. europejskiego rynku mody
Po bardzo udanym finansowo 2020 roku, Zalando znacząco podnosi swoje ambicje i dąży do zwiększenia GMV do ponad 30 miliardów euro do 2025 roku. W perspektywie długoterminowej, firma aspiruje do obsługi ponad 10 proc. europejskiego rynku mody wartego 450 miliardów euro. W 2020…