komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Social media zawładnęły naszym światem. Regularnie korzysta z nich prawie 60 proc. całkowitej populacji świata. Ewoluowały na fali rozwoju internetu i stały się miejscem, w którym nie tylko komunikujemy się ze światem, ale również robimy zakupy. Coraz wyraźniej widoczne jest wyodrębnianie się kanału social…
Ubraniomat – automatyczne urządzenie, w którym każdy może zostawić używane ubrania – stanął właśnie przed nowo otwartym sklepem flagowym 4F w krakowskim CH Bonarka City Center. Ubraniomat jest częścią strategii 4F Change i efektem współpracy 4F z marką Ubrania do Oddania. Przekazując…
Grupa Żabka realizuje kompleksową Strategię Odpowiedzialności, która jest w pełni zintegrowana ze strategią biznesową organizacji. Podsumowaniem działań podjętych w ramach jej realizacji jest czwarty Raport Odpowiedzialności, który został sporządzony według międzynarodowych standardów raportowania pozafinansowego Global Reporting Initiative (GRI) oraz Sustainability Accounting Standards Board (SASB).…
U nas nie ma projektu, który nie przeszedł, nie przechodzi, albo nie ma zaplanowanej większej, bądź mniejszej metamorfozy. Mówimy o modernizacjach, mówimy o przebudowach, rozbudowach, uatrakcyjnieniu tenant mixu – w rozmowie z SCF News mówi Marek Noetzel, Chief Operating Officer, NEPI Rockcastle. Wydawało się, że po pandemii rynek wystrzeli w górę.…
Poznańskie CH Stary Browar w wakacje przyciąga klientów bogatym programem. Poznaniacy, goście z regionu i turyści mają do wyboru wiele aktywności: koncerty w Parku, wystawy w Galerii na Dziedzińcu i Słodowni, plenerowe zajęcia sportowe, warsztaty dla dzieci. Najbardziej frekwencyjne eventy przyciągają nawet po kilka…
Już nie tylko „fast shopping” w 10 minut, typowy dla centrów convenience, ale coraz częściej zakupy w godzinę i więcej! Wydłuża się czas, jaki klienci Nowych Bielaw w Toruniu spędzają tu na zakupach. To wnioski, które płyną z najnowszych badań konsumenckich, którym poddał się obiekt. Już ponad…
Słodka ekspansja bydgoskiej spółki Cukiernia Sowa trwa w najlepsze! Sieć niebawem wzbogaci swoje portfolio o kolejną lokalizację. Nowa cukiernia powstaje właśnie w Toruniu, przy ul. Broniewskiego 61-63. To 166. sklep tej marki, która dotarła już nie tylko do polskich, ale i zagranicznych miast. Nowe słodkie królestwo w Toruniu…
Sieć Biedronka i Glovo oferują możliwości zakupu ulubionych produktów Polaków bez konieczności wizyt w sklepach sieci Biedronka już w 102 miastach. Od najbliższego piątku tj. 15.07, klienci w kolejnych dwóch miejscowościach – Kutnie i Iławie, będą mogli zrealizować zakupy z bezpośrednią dostawą do domu. Biedronka…
Grupa LPP nawiązała współpracę z Klarną – dostawcą płatności i usług zakupowych. Nowe opcje płatności będą dostępne dla klientów LPP w wybranych krajach europejskich, w tym w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. – Bardzo zależy nam na ciągłym doskonaleniu oferty zarówno produktowej,…
Hebe kontynuuje współpracę z państwowym operatorem pocztowym. Poczta Polska nadal będzie odpowiedzialna za koordynację części zamówień internetowych drogerii. Decyzja o przedłużeniu umowy zapadła w czerwcu 2022 roku i będzie obowiązywała do kwietnia 2023. Hebe wraz z partnerem zapewnia kompleksową obsługę zamówień składanych…
Od debiutu Zalando, jednej z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, minęło już 10 lat. Pierwszą rzecz w Polsce kupiono 24 sierpnia 2012 roku, dokładnie o godzinie 11:06. Co to było? Sportowe szorty. To, że pierwszy zakup należał do kategorii sportowej okazało się być…
Libero Katowice rozszerza swoją ofertę kulinarną. Do grona nowych najemców strefy food court dołączyła restauracja Zdrowa Krowa. Lokal uruchomiony został w nowym koncepcie marki „street slow food”, który skierowany jest do klientów galerii handlowych. To pierwsza tego typu restauracja tej sieci…