

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Wieloletni najemcy Nowych Bielaw inwestują w rozwój w obiekcie. W toruńskim centrum handlowym właśnie zakończyła się rozbudowa sklepu Pepco w nowym koncepcie. Obecny w Nowych Bielawach lokal Pepco w ostatnim czasie przechodził gruntowny remodeling. Już teraz można zobaczyć efekt tych zmian.…
W Placu Unii zakończono prace związane z modernizacją poziomu +1. Wszystkie działania na każdym etapie przebiegały zgodnie z założonym harmonogramem. Zgodnie z globalną strategią zrównoważonego rozwoju firmy Invesco Real Estate, prace związane z remodelingiem Placu Unii realizowano w sposób mający na celu ograniczenie…
Outlety FACTORY to miejsca udanych promocji, dobrych cen, w fajnych lokalizacjach i robiące świetne wrażenie – mówią respondenci tegorocznego ogólnopolskiego badania konsumenckiego. Marka FACTORY zdobyła Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2022. Centra FACTORY zdobyły 40 procent głosów uzyskanych…
Dokładną kwotę 510 091 złotych marka Lilou przekazała na zbiórkę SOS Ukraina organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną. Akcja trwała od 27 lutego do 15 marca butikach Lilou w całej Polsce oraz na lilou.pl i polegała na sprzedaży dedykowanej biżuterii, z której cały dochód został przeznaczony na pomoc dla dotkniętej wojną Ukrainy. – Bransoletka z sercem i grawerunkiem #StandWithUkraine stała…
Sephora od lat prowadzi działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. Elementem tej strategii jest m.in. działanie na rzecz ekoedukacji i wzmacnianie postaw konsumenckich w obszarze dbałości o środowisko. Do projektów znanych już polskim klientom, takich jak destynacja GOOD FOR, program recyklingu w perfumeriach, czy współpraca z EcoTech System,…
Po blisko dekadzie stabilnego wzrostu znaczenia kwestii zrównoważonego rozwoju na rynku nieruchomości, rok 2021 był przełomowy i rozpoczął silny trend rynkowy, który będzie pełnił istotną rolę w najbliższych latach. Z obserwacji Colliers wynika, że ESG, czyli kwestie związane z ochroną środowiska naturalnego, odpowiedzialnością…
Ciągle poszukujemy atrakcyjnych lokalizacji. Dla nas centra handlowe są atrakcyjną lokalizacją i jedyną właściwie planowaną. Nie planujemy rozwoju w kanałach e-commerce i nie jest naszym celem rywalizacja na rynku kantorów internetowych – mówi w rozmowie z Retailnet Magdalena Rojewska, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju, Kantory Exchange…
Amerykański producent innowacyjnej odzieży sportowej Under Armour dołączy do grona najemców Atrium Promenada. To kolejna marka, po Rituals Cosmetics, która wybrała na lokalizację swojego sklepu flagowy obiekt z portfolio Atrium. Już pod koniec kwietnia klienci będą mogli poznać szeroką ofertę zaawansowanego technicznie…
Rozwój działalności międzynarodowej to jeden ze strategicznych celów MODIVO S.A. Aby konsekwentnie realizować plany dotyczące ekspansji marek eobuwie.pl oraz MODIVO, powstał nowy dział – International Business Unit. Jednocześnie zarząd spółki powołał country managerów dla Włoch, Czech i Słowacji oraz szefa…
Rozbudowa Gemini Park Tychy, największego centrum handlowego w Tychach, dobiegła końca. W galerii otwarto już Multikino, a także dwa wielkopowierzchniowe sklepy – Action i Bel-Pol. Kolejne otwarcia niebawem, zapowiada dyrekcja obiektu. Po blisko dwóch latach zakończyła się rozbudowa Gemini Park…
Wraz z rozpoczynającym się sezonem wiosennym, Galeria Wileńska chce zwrócić uwagę mieszkańców Warszawy na kwestie ekologiczne i zachęcić ich do zmiany samochodu na komunikację miejską czy rower. Kampania rozpocznie się 31 marca i trwać będzie przez pół roku. Każdego miesiąca na klientów czekać będą…
Nowym właścicielem łódzkiej Sukcesji jest Amush Investment Group, na czele którego stoi turecki biznesmen Sabri Bekdas. Centrum sprzedano podczas szóstego już przetargu za prawie 79,5 mln. zł W decydującym przetargu cena wywoławcza wyniosła 75 mln zł. Oprócz Amush Investment…