[WYWIAD] Bertrand Jasiński, Kluby Fikołki: Czy Fikołki zwariowały?!
Rząd przedłuża lockdown do 18 kwietnia
Obostrzenia obowiązujące teraz zostają przedłużone o ponad tydzień, do 18 kwietnia – poinformował podczas konferencji prasowej minister zdrowia Adam Niedzielski. Chodzi m.in. o zamknięcie wielkopowierzchniowych sklepów meblowych i budowlanych, wprowadzenie limitów osób w handlu, a także utrzymanie poprzednich ograniczeń, w tym dla funkcjonowania…
Libero Katowice wspiera najemców i realizuje akcje CSR
W obliczu kolejnego lockdownu Libero Katowice wprowadza aktywne formy wsparcia najemców. Konsekwentnie realizuje również akcje CSR i działania promocyjne. Tuż przed Wielkanocą na ulice Katowic po raz kolejny wyruszył dobrze znany mieszkańcom food truck – Citroën HY z 1974 roku, który od czasów…
[WYWIAD] Zofia Morbiato, ZPPHiU: na rynku retail nigdy nie było i nie ma mowy o żadnej równowadze
Jeśli my kiedyś wielokrotnie słyszeliśmy od wynajmujących, że trzeba było przeczytać umowę najmu przed jej podpisaniem, to teraz pytamy rwących sobie włosy z głowy zarządców, czy zapoznali się z kodeksem cywilnym, gdy wchodzili na polski rynek ze swoimi projektami. W tej chwili zerwało się potężne tsunami, które wykazało,…
TUF Real Estate: Pasaż Warmiński otwarty. W planach kolejne inwestycje
Pod koniec marca otwarto pierwszy nowoczesny park handlowy w Lidzbarku Warmińskim. Pasaż Warmiński, którego inwestorem jest spółka TUF Real Estate, ma powierzchnię 6 tys. mkw. GLA, na której mieści się 14 sklepów, z czego aż 11 to całkiem nowe formaty, dotychczas nieobecne w mieście. Deweloper,…
Answear.com notuje dynamiczny wzrost sprzedaży
Answear.com, e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracował w I kw. 2021 r. 127 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 82 proc. rdr., co przekłada się na równie dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży, które w analogicznym okresie urosły o 76…
Stava dowozi zakupy z e-sklepu Decathlon
Stava nawiązała współpracę z marką Decathlon. Kurierzy Stava już teraz dostarczają zakupy klientom Decathlon w Kaliszu, Legnicy, Lublinie, Olsztynie, Rzeszowie i Słupsku. Obie firmy planują w przyszłości rozszerzyć współpracę. Według badań Deloitte, już 37 proc. Polaków korzysta z opcji zakupów…
Wzrost przychodów CDRL w I kwartale 2021 r. dzięki sieci e-commerce
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w I kwartale br. wygenerowała 93,41 mln zł przychodów w obu markach, czyli o 1,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka odnotowuje szczególnie wysokie wzrosty sprzedaży za pośrednictwem sieci e-commerce. Polski sklep internetowy…
CastoDrive – nowy sposób odbioru zamówień w sklepach Castorama
Odbiór zamówienia z marketu budowlanego w kilka minut i to bez wysiadania z auta. CastoDrive jest odpowiedzią Castoramy na potrzebę bezkontaktowego odbioru zamówień przy sklepach sieci. Nowa forma realizacji zamówień gwarantuje wygodę, szybką obsługę oraz bezpieczeństwo. W Castoramie możemyzamówić tysiące produktów do ogrodu, budowy i wykończenia…
Leroy Merlin rozwija sieć
W ramach dynamicznego rozwoju firmy, w Kołobrzegu, niedaleko wsi Budzistowo zostanie otwarty pierwszy w mieście pełnowymiarowy sklep Leroy Merlin. Nowy pełnowymiarowy sklep będzie mieścił się niedaleko wsi Budzistowo. Obecnie trwa budowa obiektu zgodnie ze standardami Leroy Merlin Polska. Dla…
Mallson pozyskuje sieć Empik do CH Sekunda w Jędrzejowie
W największym w regionie obiekcie handlowo-usługowym Sekunda w Jędrzejowie swój sklep otworzy sieć Empik. Salon zajmie 170 mkw. powierzchni najmu. – W tym wyjątkowo trudnym czasie, z niemałą satysfakcją mogę potwierdzić, że naszym sukcesem jest skomercjalizowanie tak dużego projektu w 99 proc., co świadczy…
[WYWIAD] Tomasz Gawlik, ALDI: w tym roku zakładamy otwarcie dwusetnego sklepu w Polsce
Mamy pojedyncze sklepy w galeriach, ale biorąc pod uwagę okoliczności, ekspansja w centrach handlowych nie jest naszym priorytetem – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce Pomimo niesprzyjających warunków, ubiegły rok…
VRG: w marcu wzrosła sprzedaż segmentu odzieżowego i jubilerskiego
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę VRG w marcu 2021 roku wyniosły około 60,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2020 roku o około 40,3 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2021…