Centrum Klif Gdynia
SCF 2025. Fall

Za nami rekordowa edycja SCF Fall.
1654 uczestników. Dziękujemy!
24-25 września 2025, Warszawa

Zobacz social wall

[BADANIE] Zbliża się boom zakupowy

Sprzedawcy oraz eksperci ds. handlu spodziewają się największego od paru lat wakacyjnego „boomu” zakupowego w tradycyjnych sklepach i galeriach handlowych. Według ostatnich analiz PEKAO, cytowanych przez agencje Reutera, już w marcu wartość sprzedaży detalicznej przekroczyła zakładane prognozy i powróciła do trendu sprzed pandemii. Letni boom zakupowy –…

Martes Sport stawia na marki własne

Ponad 25-letnie doświadczenie Grupy Kapitałowej Martes Sport, rozwinięta sieć sklepów stacjonarnych w Polsce i za granicą oraz funkcjonujące w 5 krajach sklepy internetowe to tylko część aspektów, które przesądziły o ugruntowanej pozycji na rynku w Europie Środkowo-Wschodniej. Siłę firmy wzmacnia także produkcja i dystrybucja marek własnych,…

Kaufland modernizuje swoje sklepy

Sklep Kaufland w Brodnicy przeszedł modernizację, w ramach której wprowadzono wiele udogodnień ułatwiających klientom dokonywanie zakupów. W placówce pojawiła się m.in. Strefa Świadomego Odżywiania, kasy samoobsługowe, odnowiony punkt informacji klienta oraz automat do przyjmowania kaucjonowanych szklanych butelek. Dla osób, które odwiedzą zmodernizowany…

LPP startuje z nową kampanią edukacyjną na temat pielęgnacji odzieży

Świadomość wpływu naszych codziennych decyzji dotyczących pielęgnacji odzieży na środowisko rośnie, jednak jak pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie LPP, idea zrównoważonej mody nadal dla wielu osób nie jest powszechnym pojęciem. Tymczasem, jak potwierdzają eksperci, świadome…

Ponad 43 tys. dowodów najwyższej jakości Lancerto

Lancerto z dumą podsumowuje efekty strategii budowania marki na wysokiej jakości zarówno oferowanych produktów, jak i obsługi klienta. Liczba pozytywnych ocen klientów marki w sieci przekroczyła znacznie 43 tys.! Również w salonach stacjonarnych obsługa oceniana jest na najwyższym poziomie. Od momentu powstania…

NEONET nie zwalnia z rozwojem

Z początkiem czerwca sieć NEONET otworzyła swój pierwszy punkt w Jabłonnie oraz uruchamia relokowany sklep w Jastrzębiu-Zdrój. Ogólnopolska sieć sprzedaży NEONET liczy obecnie niemal 300 sklepów stacjonarnych oraz dwie platformy e-commerce – neonet.pl i neo24.pl. Otwarcie punktu w Jabłonnie oraz nowego salonu w Jastrzębiu-Zdrój…

[RAPORT] Deloitte: Personalizacja napędza satysfakcję klienta

Co trzeci klient oczekuje spersonalizowanego podejścia, a uzyskanie takiej usługi ma zdaniem przedstawicieli centrów obsługi większy wpływ na satysfakcję niż czas potrzebny na rozwiązanie problemu – wynika z raportu Customer Service Excellence 2022, przygotowanego przez firmę consultingową Deloitte Digital. Respondenci najczęściej wskazują…