

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Inditex – właściciel marek Zara, Stardivarius, Oysho, Massimo Dutti, Uterqüe, Bershka, Pull&Bear podsumowała wyniki sprzedaży w I półroczu roku rozliczeniowego ( 01. 02- 31.07 2021). Spółka odnotowała przychody w wysokości 11,94 miliarda euro, co oznacza wzrost o 49 proc.…
Szwedzka sieć handlowa Duka kontynuuje ekspansję na polskim rynku. 15 września br. odbyło się otwarcie nowego salonu w warszawskiej Galerii Handlowej Promenada. Sklep jest zlokalizowany na poziomie 0, tuż przy wejściu. Sieć szwedzkich salonów Duka w Polsce składa się aktualnie…
Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sprzedaży przez internet – od 13 września br. firma rozszerza zakres swoich usług e-commerce o kolejne miasta, tym razem z obszaru Górnego Śląska. Górny Śląsk to kolejny region Polski, po Warszawie i Wrocławiu, w którym zakupy zamówione online będą dostarczane…
12 miesięcy intensywnej pracy, mnóstwo zachwyconych klientów i wyniki sprzedażowe na bardzo dobrym poziomie – tak Dealz, międzynarodowa sieć sklepów dyskontowych prezentuje się po pierwszym roku funkcjonowania w Kompleksie Handlowym Raj w Dębicy. Pozycja dyskontów FMCG w naszym kraju od lat rośnie, a pandemia…
W Zagrzebiu powstaje sklep HalfPrice, w którym klienci znajdą szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Chorwacja jest już czwartym zagranicznym rynkiem, na którym należąca do Grupy CCC sieć rozpoczyna działalność. W pięć miesięcy od startu HalfPrice otworzył w Polsce 23 sklepy, a w sierpniu…
Trei Real Estate Poland realizuje zapowiedzianą dynamiczną ekspansję parków handlowych pod nazwą Vendo Parków w Polsce. Aktualnie spółka przygotowuje się do otwarcia nowego projektu w Inowrocławiu. Otwarcie zaplanowano na 30 września. Trei Real Estate Poland jest wystawcą Shopping Center Forum 2021…
Nowo powstały Empik mieści się na Placu Vogla – nowoczesnej przestrzeni miejskiej z bogatą ofertą handlowo-usługową. Na klientów czeka w salonie szeroki wybór nowości wydawniczych, bestsellerów książkowych i muzycznych, prasy, artykułów papierniczych, zabawek czy gier planszowych. Empik jako lider sprzedaży wielokanałowej…
Galeria Bemowo w Warszawie poszerzyła grono najemców o markę Kodano Optyk, oferującą nowoczesne oprawki od światowej sławy projektantów. Salon o powierzchni 87 mkw. znajduje się na parterze Galerii. Salon optyczny Kodano Optyk oferuje markowe okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne oraz soczewki kontaktowe w atrakcyjnych…
Zakończył się rebranding dawnego salonu Tesco w Dekadzie Myślenice, nowy operator otworzy lokal 16 września br. Myślenickie centrum handlowe jest kolejnym obiektem sieci Dekada, który ma już w swojej ofercie sklep Netto. O projektach Dekady będzie można porozmawiać na stoisku BOIG (410)…
Primark przedstawił założenia rozbudowanej strategii zrównoważonego rozwoju, mającej na celu redukcję ilości odpadów odzieżowych, zmniejszenie o połowę emisji dwutlenku węgla w łańcuchu wartości firmy i poprawę warunków życia ludzi, którzy wytwarzają produkty marki. Nowa strategia zobowiązuje międzynarodowego detalistę odzieżowego do zmiany…
Łączna wartość sprzedaży 81 firm z branży mody i dóbr luksusowych wyniosła w roku fiskalnym 2019 prawie 633 mld dol. – wynika z raportu „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2021” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Pandemia…
Mogę sobie wyobrazić taki retail park, gdzie na dole mamy Rossmanna, Biedronkę, Pepco i paru innych graczy, którzy są standardowym tenant-mixem, ale na pierwszym piętrze jest nasz obiekt na przykład typu Regus. Istotne jest to, że retail parki są przeważnie zlokalizowane blisko osiedli mieszkaniowych.…