

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Pierwszy kwartał przesuniętego roku obrotowego, trwający od 1 lutego do 30 kwietnia upłynął w LPP pod znakiem utrzymujących się wzrostów sprzedaży. Spółka wypracowała w tym czasie blisko 2,4 mld zł przychodów, osiągając 99 proc. wzrost r Na ten wynik wpływ miały…
Na koniec I kw. 2021/22 Grupa LPP SA posiadała 1 917 sklepów stacjonarnych w 25 krajach o łącznej powierzchni 1 511,7 tys. mkw. Poza granicami Polski znajdowało się 1 036 sklepów (927,4 tys. mkw). Łączna powierzchnia handlowa w porównaniu z I kwartałem…
Ponad 5 milionów osób pobrało aplikację mobilną CCC. Każdego tygodnia aplikację CCC pobiera na swój telefon średnio 100 tysięcy osób. Obecnie mogą z niej korzystać klienci w Polsce, Czechach, Słowacji, Austrii, Rumunii, na Węgrzech, a od niedawna także w Bułgarii. Treści dla każdego…
Pepco Group opublikowało śródroczne wyniki finansowe. Grupa odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży ogółem o 9,0 proc. Wzrost, jak poinformowano w komunikacie, wynika w dużej mierze z otwierania kolejnych sklepów wszystkich marek detalicznych i we wszystkich krajach, w których prowadzona jest działalność. Dynamicznie rozwijająca się…
Poczta Polska rozwija sieć click&collect. Spółka posiada już największą w kraju sieć – 15 tys. punktów, do której należą zarówno placówki i automaty pocztowe, jak również sklepy: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Biedronka, stacje paliw Orlen oraz kioski Ruch. Poczta…
Wznawiając działalność galerii handlowych w lutym 2021 roku, średni poziom komercjalizacji naszego portfela wyniósł ponad 98 proc. To wynik całorocznej pracy zespołu i dowód na to, że nieruchomości handlowe o ugruntowanej pozycji rynkowej, nadal pozostają atrakcyjne dla najemców i stanowią fundamentalną część…
Oferta strefy food court Galerii Wiślanka – pierwszego, nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach, powiększyła się o kolejny lokal gastronomiczny. W ostatnich dniach w Galerii zadebiutowała restauracja Pyszne na wagę, która specjalizuje się w tradycyjnej polskiej kuchni. W lokalu o powierzchni 100 mkw. klienci mają…
Odzież turystyczna nieustannie cieszy się dużą popularnością wśród klientów. Dlatego jej producenci są bardzo zainteresowani powiększaniem sieci sprzedaży w Polsce, także w formacie outletowym. W Designer Outlet Warszawa nowy salon w tej kategorii otworzyła brytyjska marka Regatta. Na 342 mkw. w nowo wybudowanej…
Na przełomie 2021/2022 roku Leroy Merlin Polska otworzy swój trzeci sklep na terenie Łodzi. Będzie to pierwszy w Łodzi, GIGAmarket Łódź Bałuty, dogodnie zlokalizowany w dzielnicy Bałuty, w obrębie ulicy Pojezierskiej, Włókniarzy i Św. Teresy. Powierzchnia handlowa Leroy Merlin Łódź Bałuty będzie…
Dzięki COVID-19 Polacy nie tylko przyzwyczaili się do kupowania w sieci, ale także jeszcze bardziej docenili możliwości, jakie daje e-handel. Badanie „Bolączki Polaków podczas zakupów online” przeprowadzone na zlecenie PayPal przez ARC Rynek i Opinia w maju 2021 roku na grupie 1044 respondentów w Polsce wykazało,…
Gino Rossi, DeeZee oraz CCC to marki, które w ramach Grupy CCC dołączyły do programu “Sklepy Wolne Od Futer” (ang. Fur Free Retailer). Jego celem jest wyeliminowanie naturalnych futer w produkcji odzieży i obuwia. To kolejny krok Spółki w realizacji Strategii Zrównoważonego Rozwoju. Wraz…
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w maju 2021 r. była wyższa niż przed rokiem o 13,9 proc. (wobec spadku o 7,7 proc. w maju 2020 r.). W porównaniu z kwietniem 2021 r. miał miejsce wzrost sprzedaży detalicznej o 8,2 proc. W okresie styczeń-maj 2021 r. sprzedaż wzrosła r/r o 7,9…