komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Esotiq & Henderson: rekordowa sprzedaż w kanale e-commerce
Polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej ma za sobą najlepszy I kw. w historii. Mimo okresu naznaczonego trzecią falą pandemii koronawirusa Grupa Esotiq & Henderson odnotowała wzrost wszystkich istotnych parametrów operacyjnych. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,3 mln zł wobec 1,9…

CDRL uruchomiło sklep internetowy dla marki Broel
Grupa CDRL kontynuuje rozwój internetowej sieci sprzedaży produktów marek własnych. Spółka uruchomiła nową platformę sprzedażową dla marki Broel – producenta czapek i akcesoriów dziecięcych. Broel to wrocławski producent czapek i akcesoriów dziecięcych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Asortyment spółki charakteryzuje…

Dobre wyniki finansowe Spar Group
Spar Group odnotowała po 6 miesiącach roku finansowego zakończonego 31 marca 2021 roku wzrost obrotów na wszystkich rynkach, na których działa (RPA, Szwajcaria, Irlandia, Wyspy Brytyjskie, Sri Lanka i Polska) – łącznie o 7,5 proc do 64,2 mld randów. – Jako Grupa…

[WYWIAD] Michał Halagiera, Billennium: kluczowe znaczenie ma customer experience
Doświadczenie zakupowe musi być bardziej pogłębione niż tylko wejście na aplikację mobilną, czy stronę internetową. Trzeba cały system obsługi jeszcze bardziej rozwinąć, tak żeby klient mógł zadawać pytania, konsultować, a nawet przeprowadzić negocjacje. Taki dodatkowy element wejścia w interakcję marki z klientem, niczym…

Magdalena Frątczak, CBRE: Polacy rzucili się na centra handlowe. Odwiedzalność o połowę wyższa niż rok temu
Masowy powrót Polaków do centrów handlowych to potrzebny dla tych obiektów oddech i szansa na ruch w branży. Zakupy online nie zastąpiły nam stacjonarnego buszowania po sklepach czy fizycznego kontaktu z produktem – mówi Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE. Pierwsze tygodnie maja br. upłynęły…

Pepco debiutuje na GPW
Akcje Pepco Group debiutują dziś o godz. 9.00 na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. – Pierwszy dzień obrotu naszych akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie to wielka chwila dla Pepco Group. Jestem bardzo dumny z naszych kolegów w całej firmie i chcę im podziękować za ich…

Primark zdradza dalsze plany ekspansji w Polsce. Teraz na celowniku Kraków
Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, zapowiada otwarcie kolejnego sklepu w Polsce. Sklep zostanie zlokalizowany w centrum handlowym Bonarka City Center, którego właścicielem jest NEPI Rockcastle. Będzie to pierwszy sklep Primark w Krakowie. Na 3,8 tys. mkw. powierzchni handlowej rozłożonej na dwóch piętrach, klienci…

Posnania otwiera nową przestrzeń rozrywkową
Centrum handlowe Posnania wraca do pełnego funkcjonowania. Zniesienie obostrzeń oznacza, że od kilku dni w Posnanii można znów wybrać się do kina, a w kolejnych dniach ponownie zostaną otwarte dla klientów centrum fitness, sala zabaw dla dzieci, centrum rozrywki oraz lokale gastronomiczne wewnątrz…

Centra Handlowe Auchan w Gdańsku i Gliwicach z certyfikatem SafeGuard
Dwa kolejne centra handlowe zarządzane przez Nhood Polska otrzymały międzynarodowe certyfikaty SafeGuard potwierdzające, że obiekty spełniają wymogi sanitarne związane z zapobieganiem rozprzestrzenianiu się epidemii Covid-19. Oznaczenie, które 25 maja otrzymały Centrum Handlowe Auchan Gdańsk oraz Centrum Handlowe Auchan Gliwice…

Ochnik udostępnia ofertę ponad 100 salonów w internecie
Marka Ochnik udostępniła ofertę ponad 100 salonów w internecie. Dzięki temu, jak informuje zarząd sieci, lepiej realizuje potrzeby zakupowe swoich klientów. W ubiegłym roku sieć Ochnik zdecydowała się zintegrować dystrybucję internetową i stacjonarną wprowadzając elementy strategii ship from…

Libero Katowice ze znaczącymi wzrostami po czwartym lockdownie
Po ponownym otwarciu galerii handlowych Libero Katowice notuje wysokie wyniki. Odwiedzalność galerii podczas pierwszych dwóch tygodni maja była wyższa o 21 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2019 roku. – Klientów jest więcej niż przed pandemią, stale rośnie także wartość…

Grupa Komputronik generuje zyski
Grupa Komputronik opublikowała szacunkowe, skonsolidowane wyniki finansowe za rok obrachunkowy 2020 W podanym okresie Grupa wygenerowała 21,7 mln zł zysku operacyjnego. Grupa informuje także o 1.473,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, zysku ze sprzedaży towarów i usług na poziomie 193,9 mln zł…