komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

400 sklepów w sieci Netto
Netto dynamicznie rozwija sieć sklepów w Polsce. 27 maja br. spółka otworzy pierwszy sklep w miejscu po dawnym Tesco w Szczecinie. Nowy sklep Netto przy ulicy Duńskiej będzie jednocześnie 400. sklepem sieci w Polsce. Placówka będzie funkcjonować we flagowym formacie sieci 3.0.…

[WYWIAD] Tomasz Jagiełło, Helios: 56 tysięcy widzów to bardzo dobry wynik
Jako branża kinowa postulowaliśmy, aby do momentu zniesienia ograniczeń w działalności kin przysługiwało nam odpowiednie obniżenie czynszu. Możemy sprzedawać 50 procent miejsc w każdej z sal kinowych – to trochę tak, jakbyśmy mogli korzystać tylko z połowy powierzchni najmu – w rozmowie z SCF…

Nowi najemcy w Designer Outlet Sosnowiec
W maju klienci mogli powrócić do zakupów stacjonarnych w swoich ulubionych centrach handlowych. Tych, którzy pojawili się w Designer Outlet Sosnowiec, powitała rozszerzona oferta. Do grona najemców dołączyły dwa nowe salony: Pako Lorente z modą męską oraz multibrandowy Mastersport z najbardziej rozpoznawalnymi markami sportowymi.…

Tatuum wzbogaca ofertę galerii Cuprum Arena w Lubinie
Wraz z początkiem maja do grona najemców galerii Cuprum Arena dołączyły dwie marki: Tatuum oraz Sushi dla Mnie. Nowi najemcy zaadaptowali powierzchnie na poziomie pierwszym. Tatuum zajął lokal o powierzchni ponad 260 mkw. Jest to salon własny marki, zrealizowany zgodnie z regularnym,…

Sephora optymalizuje proces obsługi zamówień e-commerce
Sephora w kwietniu br. uruchomiła nowy magazyn centralny dla Polski i Czech. Wraz z uruchomieniem nowego magazynu centralnego, Sephora zoptymalizowała proces obsługi zamówień e-commerce, a także zwiększyła pojemność samego magazynu aż o 100 proc. Dzięki zmianie operatora, skróceniu ulegnie m.in. czas dostawy zamówień…

Sfinks stawia na rozwój franczyzy
Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, uruchomił nową restaurację tej marki w centrum Białegostoku. Kolejne lokale – w Częstochowie, Krośnie, Szczytnie, Bielsku-Białej i Krakowie – są przygotowywane do otwarcia. Wszystkie restauracje będą prowadzone przez franczyzobiorców. Gastronomiczna spółka, zarządzająca, poza marką Sphinx, także m.in. lokalami…

Wzrosły kwietniowe przychody spółki Wojas
Zarząd spółki Wojas SA poinformował, że wielkość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez Grupę w kwietniu 2021 roku wyniosła 13 011 tys. zł i była wyższa o 48 proc. w stosunku do przychodów osiągniętych w kwietniu 2020 roku. W okresie styczeń – kwiecień 2021 wielkość…

[KOMENTARZ] Krzysztof Poznański, PRCH: rządowa regulacja czynszów jest niezgodna z prawem
Zarówno całkowite zwolnienie z czynszów (art. 15ze), jak i nowe przepisy stoją w sprzeczności z Konstytucją RP, polskim porządkiem prawnym, umowami międzynarodowymi oraz ustawodawstwem Unii Europejskiej – pogłębiają niekonstytucyjną dyskryminację i nierówne traktowanie przedsiębiorstw – komentuje ustawową regulację czynszów Krzysztof Poznański,…

Kolejna fala przedłużeń umów najmu w centrach handlowych Newbridge
Newbridge umacnia ofertę trzech swoich flagowych centrów convenience. Ostatnie miesiące przynoszą w Nowych Czyżynach w Krakowie, Nowych Bielawach w Toruniu i Nowej Górnej w Łodzi wysyp prolongat. W sumie, od początku roku przedłużono tam umowy z najemcami obejmujące łącznie blisko 5 tys. mkw.…

Nowa marka biżuteryjna w Bonarce
Do grona najemców Bonarki dołączyła marka Lilou oferująca biżuterię i akcesoria. 24 maja br. otwarto jej nowoczesny butik z atelier. Nowy salon mieści się na pierwszym piętrze krakowskiej galerii i zajmuje pow. 52 mkw. Lilou proponuje kolekcje dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.…

Galeria Grodova poszerza ofertę o markę sportową
Do grona najemców Galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim dołącza 4F, brand należący do spółki OTCF. Tym samym Galeria Grodova rozszerza swoje portfolio o markę wiodącą na polskim rynku odzieży sportowej. – Budowanie szerokiego portfolio dla naszych klientów uznaliśmy za priorytet, by mogli…

[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: kolejne miesiące powinny przynieść poprawę konsumpcji
Konsumpcja nie powraca na ścieżkę wzrostu, co jest dużym zaskoczeniem po bardzo dobrym odczycie sprzedaży detalicznej za miesiąc marzec. Niestety przedłużenie restrykcji administracyjnych przez rząd z uwagi na pandemię nie pozostało bez wpływu na zachowania konsumentów w kwietniu br. – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżer ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank…