

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
“Klienci przeniosą się do internetu” i “Po odmrożeniu wszystko wróci do normy” – to dwie opinie, które pojawiły się po pierwszej fali pandemii i zamknięciu centrów handlowych. Wyniki sprzedaży na platformie sklepów internetowych Shoper pokazują, że w obu prognozach było tylko ziarno, ale nie cała prawda. Lockdowny…
Grupa CCC zakończyła I kwartał roku obrotowego 2021/22 przychodami na poziomie 1429 mln zł (+85% r/r). Od lutego do kwietnia spółka działała w bardzo wymagającym otoczeniu rynkowym, a w obliczu ograniczeń sprzedaży stacjonarnej w wielu krajach, internetowe kanały odgrywały wiodącą rolę, odpowiadając za 62%…
Spółka eobuwie.pl otwiera nowe sklepy w galeriach handlowych. Pierwszy w Stolicy Dolnego Śląska, w olsztyńskiej galerii handlowej ruszy już 7 maja. Marka zadebiutuje tu z nowym konceptem Eobuwie.pl & Modivo Collect. Zapewni klientom dostęp do produktów obu brandów. We Wrocławiu na lokalizację kolejnego…
Skutecznie zarządzane centrum to takie, które otworzy się w takim samym składzie, jak przed pandemią – mówi w rozmowie z Retailnet Jakub Kaźmierczak, Head of Property & Asset Management, CREAM Property Advisors Centrum handlowe to złożony mechanizm, na którego wartość wpływa bardzo wiele…
W Galerii Północnej został właśnie otwarty pierwszy w Warszawie salon nowej sieci handlowej HalfPrice, oferującej produkty znanych marek w znacznie niższych cenach. Sklep zajmuje dwa piętra o łącznej powierzchni aż 1,5 tys. mkw., na której znajduje się szeroki wybór odzieży, butów, zabawek,…
Spółka umacnia pozycję lidera sprzedaży obuwia i akcesoriów online na terenie CEE. Słowenia to już 17. rynek, na którym eobuwie.pl prowadzi sprzedaż pod lokalną domeną. Na witrynie eobutev.si klienci zyskali dostęp do szerokiej oferty produktów. Eobutev.si dostępne jest od początku maja. Od początku roku spółka…
W 2020 r. polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej wraz z podmiotami odnotował 173,7 mln zł przychodów ze sprzedaży. Skonsolidowany zysk neto wyniósł 3,8 mln zł (-0,7 proc. r/r), natomiast EBITDA 22,7 mln zł (wzrost 4,7 proc. r/r). W okresie naznaczonym…
Manufaktura świętuje swoje 15. urodziny. To nie tylko czas podsumowań, ale także podejmowania nowych wyzwań, jakie niesie ze sobą pandemia. To jednak nie pierwsza próba sił, z jaką się zmierzy, jej bogata historia sięgająca XIX wieku pełna jest spektakularnych zmian i wizjonerskich pomysłów. Dzisiejsza…
4 maja zostały otwarte dwa nowe salony z bielizną Change Lingerie w Posnanii i Factory Kraków. Pomimo pandemii oraz niepewnej obecnie sytuacji w branży, marka konsekwentnie realizuje strategię rozwoju w Polsce i nie rezygnuje z dalszego powiększania sieci salonów stacjonarnych. Inwestuje w lokalizacje w największych polskich…
Aż ośmiu nowych najemców dołączy do szerokiego portfolio Posnanii – w tym wyczekiwany przez klientów salon Primark. Oferta nowych najemców jest różnorodna, a razem zajmą blisko 5 tys. mkw. powierzchni. – Mimo ograniczenia funkcjonowania centrów handlowych podczas lockdownu kontynuowaliśmy rozmowy…
Sieć SPAR od 4 maja 2021 roku ma nowego dyrektora handlowego – Trevora Blunden, od 32 lat związanego ze SPAR Group South Africa. Pełnił on wiele funkcji w obszarze komercyjnym, promocyjnym i reklamowym, a tym samym istotnie wzmocni zespół SPAR w Polsce. Trevor Blunden…
Najnowsze kwartalne badanie nastrojów konsumenckich pokazuje, że obecnie 40% Polaków planuje ograniczyć wydatki zakupowe. W tym zakresie nastąpił niewielki spadek w porównaniu do wyników z początku roku. Nieznacznie zmniejszył się też odsetek osób obawiających się rosnących cen. Ale oszczędni rodacy mocniej…