

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
InPost rozbudował sieć Paczkomatów, która przekroczyła już 13 tys. lokalizacji. Maszyna nr 13.000 została uruchomiona w Sopocie i jest autonomiczna – posiada panele fotowoltaiczne i działa w oparciu o zasilanie słoneczne. To nowoczesne urządzenie, jakie będzie instalowane w miastach w ramach programu „Green City” –…
Polska Rada Centrów Handlowych wysłała do Komisji Europejskiej informację o sytuacji na rynku branży centrów handlowych, wykorzystując tym samym dostępny w EU mechanizm sygnalisty. Intencją PRCH jest przedstawienie sytuacji zaistniałej w wyniku wprowadzonego programu pomocowego w ramach Ustawy z dnia 2 marca 2020 r.…
Galeria Północna udostępniła klientom rowery cargo, dzięki którym można bezpłatnie przewieźć zakupy. To duże udogodnienie dla okolicznych mieszkańców i rodzin z dziećmi, a także ekologiczna alternatywa dla taksówek czy samochodów prywatnych. Nowatorski projekt jest realizowany w centrum już po raz trzeci. W Galerii Północnej…
Netto kontynuuje dynamiczny proces otwierania kolejnych sklepów przejętych po sieci Tesco. 8 lipca pod szyldem Netto rozpoczęły funkcjonowanie placówki w Trzemesznie (woj. wielkopolskie), Pszczynie (woj. śląskie), Mościskach (woj. mazowieckie), Włocławku (woj. kujawsko-pomorskie), Pińczowie (woj. świętokrzyskie) i Piwnicznej-Zdroju (woj. małopolskie). Od 27 maja otwarto już ponad 35…
Po sześciu miesiącach od rozpoczęcia inwestycji, nad halą główną przyszłego centrum dystrybucyjnego LPP w Brześciu Kujawskim zawisła wiecha. Zgodnie z budowlaną tradycją, ta uroczystość jest symbolicznym zwieńczeniem prac konstrukcyjnych obiektu. Teraz, przed LPP i partnerami budowlanymi gdańskiej firmy, etap prac wykończeniowych. Inwestycja…
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w II kwartale br. wygenerowała 100 mln zł przychodów w obu markach, czyli o 23 proc. więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Spółka optymalizuje sieć sklepów stacjonarnych i umacnia internetowe kanały sprzedaży. – II kwartał pod względem…
Handel i gastronomia funkcjonujące przy ulicach handlowych okazały się bardziej odporne na niedawne obostrzenia pandemiczne niż obiekty zlokalizowane w centrach handlowych. Podobnie było, gdy wprowadzano zakaz handlu w niedzielę. Przy każdej z tych zmian właściciele lokali przy ulicach handlowych, zarówno sklepów…
NEINVER wprowadza marki premium i średniego segmentu do kolejnych lokalizacji w Polsce. Część najemców zdecydowała się na zwiększenie zajmowanej powierzchni czy rozszerzenie sieci sprzedaży o kolejne centra w popularnej sieci FACTORY. Nie zabrakło też rynkowych debiutów. Lider rynku outletów podsumowuje minione półrocze w obszarze…
Galeria Wiślanka powiększyła swoją ofertę w kategorii zdrowie i uroda o salon popularnej na Śląsku sieci Studio Optyczne 44. Tym samym klienci pierwszego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach mają do swojej dyspozycji najszerszy w mieście wybór opraw korekcyjnych oraz okularów przeciwsłonecznych najbardziej prestiżowych marek…
W tegorocznym sezonie wakacyjnym w centrum handlowo- rozrywkowym Nowa Stacja będzie się wiele działo. Program wydarzeń jest urozmaicony, aby każdy kto spędza czas w mieście, mógł w nich wziąć udział. Na dachu otwarto bezpłatne wrotkowisko, gdzie na świeżym powietrzu można aktywnie…
Port Łódź w maju odwiedziło blisko 40 proc. klientów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Dodatkowo w ostatnich miesiącach Port powitał w gronie najemców nowe marki. W portfolio Centrum znalazły się m. in. sklepy Biedronka i Makalu oraz sieć piekarni „Z…
Thai Wok Street to nazwa nowego konceptu marki Thai Wok, popularnej sieci restauracji QSR (quick service restaurant) w segmencie azjatyckim. Marka dotychczas bliżej znana klientom galerii handlowych otwiera uliczne punkty gastronomiczne, które wpisują się w nową strategię biznesową…