komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Nowa galeria handlowa w powiecie myślenickim
Nowy obiekt handlowy przy trasie Lubień-Myślenice. 20 lutego br. ruszyła nowa galeria handlowa w powiecie myślenickim. Inwestorem obiektu o nazwie Czarny Lew jest spółka Valdi +. Galeria powstała w miejscu dawnego hotelu w miejscowości Pcim. Nowa Galeria Handlowa ma 3,5 tys.…

Barbora uruchomiła aplikację zakupową
Barbora, lider sklepów spożywczych online w krajach bałtyckich, uruchomiła aplikację mobilną. Dzięki temu codzienne zakupy można zrobić jeszcze szybciej i wygodniej. Aplikacja mobilna Barbory umożliwia zrobienie zakupów z każdego miejsca i o dowolnej porze – co gwarantuje wygodę i pozwala na dodatkową oszczędność…

[WYWIAD] Barbara Has, Orsay: w bieżącym roku na pewno zamkniemy niektóre sklepy
W 2021 roku ponad 30 ze 160 umów dobiega końca. Zasady najmu muszą zostać dostosowane do nowego, wymagającego środowiska, w którym prowadzimy działalność, gdyż stare warunki nie są możliwe do spełnienia. Niestety, z różnych powodów, na pewno w bieżącym roku zamkniemy niektóre sklepy – mówi w rozmowie z redakcją…

[WYWIAD] Bartosz Szymczak, Euronet Polska: usługa „Wpłata dla Firm” ułatwi zarządzanie gotówką każdej branży
Współpracę z nami cenią sobie szczególnie przedsiębiorstwa, które cechują się dużym rozproszeniem sieci sprzedaży, mają wiele oddziałów na terenie całego kraju. Są to najczęściej sieci handlowe – wszyscy najemcy centrów handlowych z każdej z branż – od mody po sieci sklepów z wyposażeniem wnętrz,…

[WYWIAD] Radosław Jamrozik, Plaza Rzeszów: w ramach Tarczy Plazy działa system obniżek czynszu
Żeby zabezpieczyć się przed powrotnymi otwarciami i zagwarantować klientom pełną ofertę, przynajmniej w tym stopniu w jakim to było możliwe, przygotowaliśmy dla najemców wsparcie w postaci Tarczy Plaza Rzeszów. Jest to wypracowany przez nas system obniżek oparty na rzeczywistym spadku obrotów i dokładnej analizie potrzeb…

[KOMENTARZ] Krzysztof Brączek, Gemini Park Bielsko-Biała: dynamicznie odbudowujemy footfall
Lista problemów, z jakimi w 2020 rok zmagał się cały rynek retail jest długa. O tym, jak „pandemiczny rok” wyglądał w Gemini Park Bielsko-Biała opowiada Krzysztof Brączek, dyrektor centrum handlowego. Przede wszystkim od prawie roku cały rynek działa w dużej niepewności.…

[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: na poprawę konsumpcji będziemy musieli poczekać do kwietnia
Styczeń br. przyniósł spadek konsumpcji z dynamiką na poziomie zbliżonym do odczytu z maja ub. r. Wprowadzenie restrykcji administracyjnych przez okres pełnego miesiąca, skumulowanie ferii zimowych w jednym terminie dla całego kraju oraz niska mobilność obywateli musiały znaleźć swoje odzwierciedlenie w najnowszych danych dotyczących…

Coccodrillo wzmacnia kanał e-commerce
CDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem sprzedaży w Internecie. W tym celu spółka wdraża nowe rozwiązania technologiczne i uruchamia nowe kanały sprzedaży. Od niedawna ubrania Coccodrillo są dostępne za pośrednictwem platformy Allegro, uruchomiona została również rumuńska i ukraińska wersja sklepu internetowego.…

Do zespołu Newbridge Poland dołącza nowy leasing manager
Newbridge Poland wzmacnia swój dział najmu. Z początkiem lutego br. nowym Leasing Managerem firmy została Karolina Nitowska. Na nowym stanowisku Karolina Nitowska będzie odpowiedzialna za strategię najmu, działania związane z komercjalizacją oraz rozwój relacji z najemcami w firmie Newbridge Poland. Do jej głównych zadań…

Intensywny początek roku w Galerii Katowickiej
Galeria Katowicka od nowego roku intensywnie wdraża nowe projekty, uatrakcyjnia funkcjonujące już rozwiązania oraz powiększa mapę tenant-mix. W pierwszej połowie lutego, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce, uruchomiła autorski kanał w serwisie Spotify. Zainaugurowała też całoroczny cykl akcji prosprzedażowych,…

[WYWIAD] Paul Cawood i Agata Stańkowska, Sierra Balmain: popyt na powierzchnie w centrach handlowych nie zniknął
Obecnie można zaobserwować, że powierzchni handlowych poszukują aktywnie marki dyskontowe, sklepy meblowe i wyposażenia wnętrz, a także operatorzy sklepów spożywczych. Spodziewamy się także wzrostu zainteresowania wśród najemców krótkoterminowych. Niektórzy z nich będą regularnie się zmieniać, inni rozwiną swoją działalność…

[WYWIAD] Bertrand Jasiński, Sale Zabaw Fikołki: otwarcie naszych punktów może nastąpić w czerwcu, ale nie ma co liczyć na rentowność
Szansę na realizację pełni usług, w szczególności imprez urodzinowych, które stanowiły u nas 40 proc. przychodów, będziemy mieli najwcześniej we wrześniu 2021 r. Będzie to oznaczało, że w okresie 18 miesięcy od marca 2020 do września 2021, przez 10 miesięcy będziemy całkowicie zamknięci, a przez 8 miesięcy będziemy…