

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Handel i gastronomia funkcjonujące przy ulicach handlowych okazały się bardziej odporne na niedawne obostrzenia pandemiczne niż obiekty zlokalizowane w centrach handlowych. Podobnie było, gdy wprowadzano zakaz handlu w niedzielę. Przy każdej z tych zmian właściciele lokali przy ulicach handlowych, zarówno sklepów…
NEINVER wprowadza marki premium i średniego segmentu do kolejnych lokalizacji w Polsce. Część najemców zdecydowała się na zwiększenie zajmowanej powierzchni czy rozszerzenie sieci sprzedaży o kolejne centra w popularnej sieci FACTORY. Nie zabrakło też rynkowych debiutów. Lider rynku outletów podsumowuje minione półrocze w obszarze…
Galeria Wiślanka powiększyła swoją ofertę w kategorii zdrowie i uroda o salon popularnej na Śląsku sieci Studio Optyczne 44. Tym samym klienci pierwszego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach mają do swojej dyspozycji najszerszy w mieście wybór opraw korekcyjnych oraz okularów przeciwsłonecznych najbardziej prestiżowych marek…
W tegorocznym sezonie wakacyjnym w centrum handlowo- rozrywkowym Nowa Stacja będzie się wiele działo. Program wydarzeń jest urozmaicony, aby każdy kto spędza czas w mieście, mógł w nich wziąć udział. Na dachu otwarto bezpłatne wrotkowisko, gdzie na świeżym powietrzu można aktywnie…
Port Łódź w maju odwiedziło blisko 40 proc. klientów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Dodatkowo w ostatnich miesiącach Port powitał w gronie najemców nowe marki. W portfolio Centrum znalazły się m. in. sklepy Biedronka i Makalu oraz sieć piekarni „Z…
Thai Wok Street to nazwa nowego konceptu marki Thai Wok, popularnej sieci restauracji QSR (quick service restaurant) w segmencie azjatyckim. Marka dotychczas bliżej znana klientom galerii handlowych otwiera uliczne punkty gastronomiczne, które wpisują się w nową strategię biznesową…
Na świeżym powietrzu i bez tłumów. Pandemia stworzyła nowy model jedzenia „na mieście”. Z ankiety przeprowadzonej w ramach badania firmy doradczej Deloitte „Global State of Consumer Tracker” wynika, że sektor gastronomiczny powinien zmierzyć się z nowymi oczekiwaniami klientów, jakie wyewoluowały w trakcie pandemii.…
Po kilkuletniej przerwie firma ECCO wraca do Olsztyna. W Galerii Warmińskiej został otwarty jedyny w regionie salon firmowy ECCO. Punkt znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Warmińskiej, pomiędzy sklepami Hexeline i Entra. W pobliżu są także prestiżowe butiki Femestage i Hexeline. Lokal ma 91,79 m. kw.…
Sadyba Best Mall poszerza swoją ofertę otwierając w sierpniu sklep Rituals. Produkty tej marki to kosmetyki, ale także akcesoria do domu, które znane są już polskim konsumentom, ponieważ do tej pory dostępne były w perfumeriach Sephora i Douglas. Sklep będzie znajdował się na parterze galerii. Rituals…
W Galerii Kazimierz otwarto wystawę, której celem jest przybliżenie twórczości młodych artystów szerszej grupie odbiorców. Galeria POP_UP powstała w wyniku wspólnej inicjatywy Galerii Kazimierz oraz kadry Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Dzięki niej, goście centrum handlowego będą mogli podziwiać projekty graficzne…
Galeria Nowy Świat w Rzeszowie zadbała o ożywienie sprzedaży w sklepach przez zastosowanie modelu eventów rozproszonych. Podjęte działania zakończyły się sukcesem w postaci wzrostu footfallu o prawie 40% w dniu akcji promocyjnej. Największy ruch w sprzedaży w wyniku przeprowadzonych działań marketingowych został odnotowany w branży…
Benefit Systems zdecydował o sprzedaży 118 tys. własnych akcji. Oferta ma dotyczyć wszystkich akcji własnych posiadanych przez spółkę, które stanowią 4,08 proc. jej kapitału zakładowego i udziału w głosach na Walnym Zgromadzeniu. Pozyskane środki mają sfinansować nowe inwestycje w obiekty fitness Według…