[WYWIAD] Agnieszka Kasprzyk–Oleksy: połączenie FACTORY i Futura Park Kraków gwarantuje sukces

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk prognozowanych dopiero na nową dekadę stało się rzeczywistością. Eksperci Shoper spojrzeli z dystansem na miniony rok i oceniają, co wywarło największy wpływ na sektor e-zakupów w ostatnich…
Aktualnie rozkwit przeżywają dyskonty, zyskują także centra formatu convenience. Sieci dyskontowe chętnie podejmują także współpracę z centrami handlowymi, których do tej pory nie brały pod uwagę przy ekspansji. Trudniej mają natomiast np. sieci obuwnicze, ponieważ skończyła się sezonowość i z czterech pór roku zrobiły…
Spółka Wittchen, właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną, zanotował w IV kwartale 16 proc. spadek przychodów rok do roku. Wyniosły one, w segmencie detalicznym, 59,4 mln zł. W okresie styczeń-grudzień sprzedaż detaliczna wyniosła 183,4 mln zł, czyli o 21 proc. mniej…
Answear.com, wiodący e-commerce sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zadebiutuje na głównym rynku GPW w piątek, 8 stycznia 2021 r. Pod koniec grudnia Answear.com przydzielił akcje oferowane w publicznej ofercie akcji. Cena emisyjna została ustalona na 25,00 zł, co oznacza, że do spółki trafi około…
Z inicjatywy Pałacu Kultury Zagłębia od 31 grudnia w centrum handlowym Pogoria w Dąbrowie Górniczej funkcjonuje bank kultury. Obostrzenia związane z pandemią w różnym stopniu dotknęły wiele branż. Galerie sztuki od miesięcy z utęsknieniem czekają na ponowne otwarcie. Aby umożliwić miłośnikom sztuki kontakt z zasobami…
Panattoni finalizuje pierwszy etap budowy magazynu dystrybucyjnego dla polskiej marki 4F należącej do firmy OTCF S.A. Obiekt w formule BTS powstaje w Czeladzi i docelowo będzie miał 67 tys. mkw. powierzchni. Zakończenie budowy I etapu nastąpi w lutym 2021 roku, a magazyn…
Rok 2021 zaczyna się źle z powodu lockdownu sklepów do 17 stycznia, ale mamy nadzieję, że to koniec złych informacji. Przygotowujemy się na powrót do normalności. Planujemy stopniowe zwiększanie sprzedaży od wiosny, aby najpóźniej jesienią powrócić do zakładanych planów biznesowych – informuje zarząd sieci…
Sweet Gallery – operator kilku marek gastronomicznych – zapowiada, że 2021 rok będzie dla firmy czasem największego rozwoju. Spółka ma zakontraktowane ponad 200 otwarć i planuje wprowadzenie dwóch nowych konceptów handlowych. – 2021 rok będzie dla nas okresem…
Spółka VRG poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2020 roku wyniosły około 130,7 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2019 roku o około 17,1 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – grudzień…
Galerie handlowe są dobrze przygotowane do obostrzeń i wytycznych sanitarnych. Robią wszystko, żeby było bezpiecznie i stosują się do wszystkich wytycznych rządu i innych instytucji. Uważam nawet, że są o krok do przodu przed wytycznymi – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Bogusław Pawlik, dyrektor zarządzający,…
Jeszcze przed końcem roku 2020 pięć miast w Polsce zyskało całkiem nowe sklepy Netto. Sieć powiększyła się o sklepy w Ełku, Mrągowie, Poznaniu i Mościskach k. Warszawy. Otwarcia były wynikiem realizacji strategii marki, opartej o koncept 3.0. Wszystkie nowo otwierane sklepy…
Sieć gastronomiczna Bobby Burger pomimo pandemii nie rezygnuje z ekspansji. W ostatnim czasie marka pojawiła się w Bydgoszczy. Jest to drugi lokal tej sieci w mieście i pierwszą restauracją w regionie, zlokalizowaną w centrum handlowym. Bobby Burger – największa polska sieć burgerowni otworzyła swój lokal…