Interzero zadebiutuje na #scf2025fall z rozwiązaniami zrównoważonego rozwoju dla branży retail

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Modvio, platforma z modą premium sygnowana przez eobuwie.pl S.A., uruchomiła kolejny europejski rynek. Tym razem startuje z domeną w języku ukraińskim. Korzystając z doświadczenia , które obecne jest na Ukrainie od 2016 r., eobuwie.pl uruchamia na tym rynku swój kolejny brand: platformę e-commerce z odzieżą…
Główny udziałowiec Dlako Sp. z o.o. – posiadający markę odzieżową Quiosque – jedną z największych polskich sieci sprzedaży w branży odzieżowej, podpisał wstępną umowę przejęcia 90proc. udziałów spółki przez Grupę Kapitałową Immobile S.A. Quiosque – to znana marka modowa dla…
W styczniu tego roku w porównaniu do ub.r. ruch w wielkopowierzchniowych sklepach spożywczych spadł o 36 proc.. Z kolei liczba unikalnych klientów zmniejszyła się o 23 proc.. Wizyt najbardziej ubyło i to o blisko połowę w sieciach convenience. Podobnie było w supermarketach i hipermarketach, tj. spadki sięgały ok. 41…
Auchan Retail Polska rozwija usługi łączące w sobie elementy tradycyjnej ścieżki zakupowej z zakupami online. Od 15 lutego br. sieć rozszerza usługi wprowadzając na terenie Wrocławia dostawy produktów zamówionych na stronie bezpośrednio do domów konsumentów oraz płatności online. Ponadto Auchan otwiera 30…
Nie wyobrażam sobie usłyszeć, że skoro jesteś albo możesz być otwarty, to płać. Dlatego w okresie przejściowym, w którym branża będzie się odbudowywać, potrzebujemy nowej formuły współpracy satysfakcjonującej zarówno dla kin, jak i dla wynajmujących – w rozmowie z SCF News mówi Tomasz Jagiełło, Prezes…
Do współpracy chcemy zaprosić zarówno galerie handlowe, jak i wszystkie sieci fashion – najemców centrów handlowych. Model zakłada sytuowanie automatów „Ciuch w Ruch” w galeriach handlowych w miejscach generujących spory foot fall i łatwo odstępnych dla klienta. Dodatkowo uzupełnieniem sprzedaży jest…
Bardzo mocno rośnie sprzedaż online w łącznych przychodach firmy. Dzięki temu mamy przestrzeń, która nieco nas uwalnia z tej konieczności rozwoju sieci offline w centrach handlowych. Przełom następuje w momencie, kiedy udział przychodu z ecommerce zaczyna zbliżać się do 40 proc, a taką właśnie…
Z naszej perspektywy najbardziej opłacalny profil nieruchomości to małe obiekty convenience, obejmujące swoim zasięgiem minimum 20-30 tys. mieszkańców. Ten sektor rynku wydaje się względnie bezpieczny – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Mateusz Siejka, Managing Director,…
Od 1 lutego 2021 centra handlowe działają ponownie w najwyższym reżimie sanitarnym. Nie oznacza to jednak końca problemów dla przedsiębiorców, którzy skupiają się teraz na ratowaniu miejsc pracy i wyrównaniu ogromnych strat, jakie ponieśli z powodu pandemii. Właściciel marki odzieżowej Quiosque – której sieć…
Gemini Park Tarnów osiągnął 100-procentowy poziom komercjalizacji. W efekcie tego, wszystkie wakaty w tym największym centrum handlowym we wschodniej Małopolsce zostały obsadzone przez najemców. – W 2021 rok wchodzimy z kompletnym tenant mixem, szczelnie wypełnionym najemcami z 10 segmentów. Tym samym dołączamy…
Pandemia koronawirusa wstrząsnęła branżą MICE. Długotrwałe restrykcje dotyczące zgromadzeń i kilka etapów lockdownu spowodowały spustoszenie wśród firm i obiektów działających na szeroko pojętym rynku organizacji wydarzeń. Nie ma wątpliwości, że pandemia na długo zmieni nasze nawyki. Wszystko wskazuje na to, że po częściowym lub całkowitym…
Plantwear w 2020 r. osiągnął 4 mln zł przychodów w IV kwartale 2020 r., kończąc rok z rekordowym poziomem ponad 11,1 mln zł przychodów. Spółka zamknęła kwartał z wynikiem sprzedaży wyższym o 23 proc. r Kwartalna EBITDA wyniosła 267 tys. zł, przy…