komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sinsay w najnowszym koncepcie w Galerii Kazimierz
Portfolio Galerii Kazimierz uzupełnił nowy salon sieci Sinsay. Sklep marki został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem Sinsay i zajmuje powierzchnię około 800 mkw. Klienci znajdą w nim nie tylko najmodniejszą odzież oraz akcesoria, ale także będą mieli do swojej dyspozycji bogato zaopatrzoną strefę…
[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: problemy i wyzwania przed którymi stoi branża nie zniknęły
Handel wrócił w galeriach, ale razem z nim nie zniknęły problemy i wyzwania, przed którymi stoi teraz cała branża retail – komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding. Po trzech lockdownach rynek retail znajduje się w trudnej sytuacji. Wznawiamy działalność, ale z duża dozą niepewności.…
Plantwear uruchamia nowy kanał sprzedaży
Plantwear podpisał umowę współpracy z W.KRUK na sprzedaż produktów w internetowej ofercie tej marki. Pilotażowo w ramach umowy będą dostępne wybrane zegarki Plantwear, które dotychczas sprzedawały się bardzo dobrze i wpasowują się stylistyką w gusta klientów W.KRUK. – Ta współpraca jest dla nas…
[RAPORT] PwC: wartość polskiego rynku e-commerce wzrośnie do ponad 160 mld zł
Wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce wyniesie w 2026 roku 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost o 12 proc. – tak wynika z danych PwC. – Pandemia i kolejne lockdowny sprawiły, że wiele firm przyspieszyło proces transformacji cyfrowej, stawiając na rozwój kanałów…
[WYWIAD] Łukasz Krzemieniewski, Photo-Me: rozwój sieci pralniomatów Revolution nabiera tempa
Planujemy w tym roku uruchomić co najmniej 5 kolejnych pralniomatów Revolution na terenie trzech województw, i jest to nasz cel minimum. Natomiast rozwój uzależniony będzie od sukcesów negocjacyjnych z naszymi partnerami. Jeśli rozmowy zakończą podpisaniem umów o współpracy, to nie będzie niczego, co by nas hamowało w ekspansji…
Nowi najemcy we Wrocław Fashion Outlet
Wraz z ponownym otwarciem Wrocław Fashion Outlet w obiekcie został otwarty salon z klasyczną i stylową modą damską marki Solar, z kolei w marcu do grona marek jedynego outletu Dolnego Śląska dołączy salon jubilerski YES – Pierwsze dni po ponownym otwarciu centrum pokazują,…
Galerie NEPI Rockcastle przygotowane do funkcjonowania w covidowej rzeczywistości
Zachowanie najwyższego rygoru sanitarnego w centrach handlowych i dbałość o zdrowie wszystkich odwiedzających to priorytety w działaniach NEPI Rockcastle. Niemal od początku epidemii koronawirusa, właściciel 12 centrów handlowych w Polsce – we współpracy z zarządcami swoich obiektów – stale optymalizuje wdrożone procedury, by zapewnić bezpieczeństwo…
Anna Szelc stanęła na czele Invesco Real Estate w Polsce
Anna Szelc, ekspert w zarządzaniu z szerokim i wieloletnim doświadczeniem w naszym kraju oraz w Czechach, objęła stanowisko Dyrektora Asset Management w polskim oddziale Invesco Real Estate – globalnego lidera zajmującego się inwestycjami w nieruchomości. Nowa dyrektor stanie na czele polskiego oddziału firmy i będzie…
Nowa odsłona salonu Solar w Galerii Askana
Sklep Solar w Galerii Askana, po przeprowadzonym remoncie, otworzył się ponownie dla klientek. Zajmuje powierzchnię niemal 110 mkw. i jest zlokalizowany na parterze galerii. – Modernizacja salonu Solar, zwłaszcza w okresie pandemii, to potwierdzenie, że marki nadal widzą potencjał naszej galerii i do-strzegają…
[WYWIAD] Wojciech Normand, Deichmann: będziemy przedłużać umowy najmu w centrach handlowych
Należy podkreślić, że całe portfolio sklepów Deichmann w Polsce działa prawidłowo. Ponadto stabilna sytuacja finansowa spółki, a także perspektywy dalszego rozwoju powodują, że konsekwentną zasadą będzie przedłużanie umów najmu w centrach handlowych. Tym bardziej, że wybierane przez nas lokalizacje, były zawsze rzetelnie…
[WYWIAD] Maciej Podwojski, Primark Polska: będziemy dostosowywać się do nowej normalności
Żyjemy w bezprecedensowych czasach i bez wątpienia sytuacja nie zmieni się jeszcze przez jakiś czas. Cieszymy się, że od otwarcia sklepu w Warszawie w sierpniu 2020 r. powitaliśmy w nim tak wielu klientów. Kiedy sklep był otwarty, nasza moda cieszyła się naprawdę dużym zainteresowaniem wśród polskich klientów…
ZPPHiU: PKD nadal nieuregulowane. Franczyzobiorcy mają problem
Wśród przedstawicieli handlu i usług korzystających z powierzchni udostępnianych w centrach handlowych jest wiele firm, których PKD nie zostało uwzględnione w pomocy rządowej związanej z wychodzeniem z głębokiego kryzysu wynikającego z lockdownów. W tym gronie znajduje się szereg podmiotów działających na zasadach franczyzy, które nie znajdują dziś…