

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Carrefour Polska rozszerza asortyment swoich stref OUTLET. W ramach tego konceptu sieć zaoferowała właśnie dodatkowo produkty spożywcze, chemię domową oraz inne artykuły z kategorii FMCG.
Gospodarzem drugiego Centrum Mądrej Zabawy będzie Galeria Kazimierz. Nowe Centrum zaoferuje zarówno uwielbiane atrakcje znane z warszawskiej Fabryki Norblina, jak i zupełnie nowe, unikalne strefy.
6 grudnia marka Recman otworzyła nowy salon w galerii Posnania. Obecnie marka Recman posiada 79 salonów zlokalizowanych w całej Polsce. Nowe otwarcia kontynuują rozwój sieci sprzedaży.
11 grudnia swoje podwoje dla klientów otworzyły kolejne cztery placówki ALDI – w Poznaniu, Olsztynie, Bieruniu i Długołęce. Łącznie w skali całego kraju dyskonter posiada już 354 sklepów.
Zalando i ABOUT YOU połączą siły. Firmy zawarły ostateczną umowę o połączeniu biznesowym, na mocy której Zalando zamierza złożyć publiczne wezwanie do nabycia do 100% kapitału zakładowego ABOUT YOU.
Spółka Esotiq & Henderson osiągnęła w listopadzie br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie ponad 25 mln zł. Były zatem wyższe o 28 proc. od przychodów uzyskanych w listopadzie 2023 r.
W te święta MODIVO przygotowało wyjątkowy koncept. Przez większość grudnia sklep multibrandu w Galerii Młociny działa jako świąteczny pop-up, wypełniony rozmaitymi atrakcjami dla klientów.
13 grudnia 2024 roku Burger King otworzy nowy lokal przy ul. Feliksa Bocheńskiego 77 w Katowicach. To trzecia restauracja marki w tym mieście i 76. w Polsce.
Budynek FERN wkrótce dopełni kompleks OFF Piotrkowska Center. Do grona najemców dołączyła sieć KAISER Patisserie, której lokal zajmie 155 mkw. na parterze frontu od ulicy Piotrkowskiej.
W odnowionym CH Auchan Komorniki można znaleźć m.in. jasny wystrój wnętrz, nowe miejsca do odpoczynku, odnowioną strefę restauracyjną czy ekologiczne rozwiązania.
Łódź to pierwsze miasto poza Warszawą, w którym rozwijająca się sieć Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera znalazła swoją lokalizację. Foodtruck zadebiutował w Manufakturze.
Zmierzamy do tego aby Kluby Fikołki były jeszcze bardziej „casualowe”. Klient ma przychodzić do nas codziennie - mówi Bertrand Jasiński, prezes zarządu sieci Kluby Fikołki.