komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[KOMENTARZ] Gemini Holding: klienci oczekują spójnych i angażujących doświadczeń zakupowych
Handel offline nadal wiedzie prym – wynika z najnowszego raportu Adyen Index Polska: Retail Report 2025. Jednocześnie konsumenci coraz częściej oczekują płynnych i spójnych doświadczeń zakupowych.

LCP Poland kontynuuje rozbudowę portfela M Parków
LCP Poland, part of M Core otworzył kolejny M Park. M Park Szubin, to łącznie niemal 8.000 m kw. z 14 najemcami. Na dzień otwarcia park handlowy jest w 100% skomercjalizowany.

Redkom Development: otwarcie parku handlowego „Przystanek Karkonosze” już w sierpniu
Już w sierpniu na przedmieściach Karpacza otwarty zostanie „Przystanek Karkonosze”. Na powierzchni handlowej liczącej ok. 16 000 mkw. dostępna będzie zróżnicowana oferta najemców.

Stephan Borchert, Pepco: nasza marka zapewnia solidny wzrost przychodów
Przychody Grupy Pepco w I kw. wyniosły 3 338 mln euro, co oznacza wzrost o 4,3% r/r. Grupa planuje otwarcie około 250 nowych sklepów netto, przy czym dotyczyć będą one głównie marki Pepco.

Monnari Trade chce rozbudowywać grupę odzieżową
21 maja br. Monnari Trade złożył do prezesa UOKIK zgłoszenie zamiaru koncentracji – wniosek o wszczęcie postępowania antymonopolowego. Dotyczy on przejęcia kontroli nad PBH S.A.

Polska siódmym krajem z platformą marketplace MediaMarkt
MediaMarkt uruchomił nowoczesną platformę marketplace, która po sukcesie w Niemczech, Austrii, Włoszech, Hiszpanii, Holandii i Belgii, jest już dostępna także dla polskich klientów.

Designer Outlet Kraków otwarty z ponad 120 markami na 19 tys. mkw.
W Krakowie zostało otwarte centrum Designer Outlet Kraków. Inwestorem oraz właścicielem centrum jest KG Group, zarządzaniem obiektem i procesem najmu zajmuje się ROS Retail Outlet Shopping.

Alensa zapowiada otwarcie showroomów w Polsce
Alensa rozszerza działalność w Polsce, otwierając w tym roku showroomy w dwóch miastach. Czeska firma optyczny, obecny stacjonarnie i online w 25 krajach europejskich.

Nhood Services Poland aktywizuje swoje klientki
W maju w zarządzanych przez Nhood Services Poland Centrach Handlowych Auchan trwa kampania profilaktyki raka piersi „Biustars”. W ramach akcji kobiety będą mogły wykonać badania mammograficzne.

Power Park Olsztyn zmienia nazwę na BIG Olsztyn
Przejęte w marcu przez BIG Poland centrum handlowe Power Park Olsztyn zmienia nazwę na BIG Olsztyn, oficjalnie dołączając do portfolio firmy. BIG Olsztyn oferuje blisko 33 000 mkw. powierzchni najmu.

Urszula Łatka-Strykowiec, Echo Investment: mixed-use to już nie tylko nie moda, to przyszłość
"Trzeba mieć odwagę, by nie kopiować, tylko tworzyć miejsca z duszą" – mówiła Urszula Łatka-Strykowiec, Retail Asset Director w Echo Investment podczas części konferencyjnej targów #scf2025spring.

EPP: Galeria Młociny wzmacnia ofertę drogeryjną
22 maja drogeria dm otworzyła piąty sklep w Warszawie, tym razem w Galerii Młociny. To 58. drogeria w Polsce. Powierzchnia sprzedaży sklepu wynosi 479 mkw.