komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Grzegorz Latała, Mayland: w Forcie Wola postawiliśmy na funkcje wykraczające poza handel
Odwiedzalność rosnąca rok do roku o 30-40%, niemal 100-procentowe obłożenie i ambitne plany rozwoju – to wyznaczniki rozwoju Fortu Wola, który ponownie został otwarty w 2023 r.

Apsys: do grona najemców Centrum Riviera dołączyła marka HalfPrice
Centrum Riviera umacnia swoją pozycję na rynku – do grona kluczowych najemców dołączyła marka HalfPrcie. Nowy salon, który otwarty został 29 maja, zajął lokal o powierzchni ponad 3200 mkw.

Nowe kategorie w konkursie PRCH Retail Awards
PRCH ogłasza nowe kategorie konkursowe w ramach PRCH Retail Awards. Tegoroczna edycja to odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i rosnącą rolę parków handlowych.

Globalworth: Supersam ma kluczowego najemcę na kolejne 5 lat
Sieć ACTION przedłużyła umowę najmu w katowickim Supersamie na kolejne 5 lat. Sklep o powierzchni ok. 1 000 mkw., zlokalizowany jest na kondygnacji -1

Najnowszy Smart Park ma prawie 6 tys. mkw.
30 maja 2025 roku odbyło się uroczyste otwarcie parku handlowego Smart Park Kętrzyn. Obiekt w Kętrzynie oferuje blisko 6 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej.

Five o’clock z nowym formatem salonów i wyrazistą strategią premium
Marka Five o’clock realizuje strategię głębokiej transformacji, której celem jest wzmocnienie pozycji w segmencie premium. Firma nie tylko modernizuje swoje salony, ale też rozbudowuje ofertę .

Gemini Holding: Gemini Park Tarnów z coraz atrakcyjniejszym tenant mixem
Gemini Park Tarnów dba o atrakcyjność oferty. Nowym miejscem jest salon Verona Jewellery. Klienci znajdą go na poziomie 1. W nowej odsłonie otworzyła swój sklep marka Mohito.

VIVE Premium w Wola Parku w nowej odsłonie
VIVE Premium to niepowtarzalny koncept mody cyrkularnej oferowanej przez VIVE Profit w warszawskim Wola Parku. 30 maja sklep został otwarty w powiększonej wersji.

Polski Stół – nowa marka gastronomiczna zadebiutowała w food courtach
W kwietniu i maju br. na mapie polskiego rynku gastronomicznego zadebiutowała nowa marka – Polski Stół. Koncept kulinarny otworzył swoje kolejne dwa lokale w formule food court w centrach handlowych.

Sylwester Cacek, Sfinks Polska: konsekwentnie rozwijamy franczyzę
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska wzrósł na koniec I kw. do 93,3% wobec 80% rok wcześniej. Lokale zarządzane przez spółkę wypracowały 50,31 mln zł przychodów gastronomicznych.

[WYWIAD] Agnieszka Kasprzyk–Oleksy: połączenie FACTORY i Futura Park Kraków gwarantuje sukces
„Outlet to dobre miejsce zakupów niezależnie od sytuacji gospodarczej – łączy okazje cenowe z racjonalnym podejściem do budżetu" - w rozmowie z Retailnet.pl mówi Agnieszka Kasprzyk–Oleksy, Neinver.

#scf2025fall: Rossmann wśród wystawców jesiennej edycji targów SCF
Obecnie w gronie Wystawców #scf2025fall są 33 firmy. Przybywa w ich gronie Najemców. Jednym z nich jest sieć drogerii Rossmann. Targi #scf2025fall odbędą się we wrześniu w Warszawie.