komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Carat Kebab debiutuje w kolejnym mieście
30 maja 2025 r. został otwarty pierwszy w Olsztynie lokal Carat Kebab. Lokal znajduje się na największym po względem ilości mieszkańców osiedlu Jaroty przy ulicy Kutrzeby 4.

Empik kontynuuje ekspansję i w jeden weekend otworzył trzy salony
W dniach 30-31 maja 2025 roku Empik otworzył trzy nowe lokalizacje. Mieszczą się one w Smart Parku w Kętrzynie, centrum handlowym S1 w Opocznie oraz Centrum Handlowym Rondo w Bydgoszczy.

MediaMarkt po raz kolejny wyróżniony za jakość obsługi
Wyjątkowy poziom obsługi klienta w MediaMarkt już po raz kolejny został wyróżniony prestiżową nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. Wskaźnik zadowolenia z obsługi w sklepach sieci wyniósł aż 81,3%.

#scf2025fall: rekordowa liczba przedstawicieli Colliers na jesiennej edycji targów
Na #scf2025fall przybędzie mocna ekipa Colliers. 31-sobowej ekipie przewodniczyć będzie Marta Machus-Burek, Senior Partner, Board Vice President, Colliers.

Marcin Bójko, LPP: nasze marki wchodzą na nowe rynki
Grupa LPP realizuje strategię biznesową, która zakłada m.in. przyspieszenie rozwoju Sinsay na nowych rynkach zagranicznych. Kolejnym rozdziałem w międzynarodowej ekspansji są kraje Azji Centralnej.

LCP Poland, part of M Core: startuje projekt M Park Ozorków
LCP Poland, part of M Core startuje z M Parkiem w Ozorkowie. W efekcie sfinalizowania zakupu działki od Genesis Property, w Ozorkowie powstanie park handlowy z 10 najemcami na ponad 5.600 mkw. GLA.

APSYS: Manufaktura z rekordową odwiedzalnością podczas urodzinowego weekendu
Manufaktura świętowała swoje 19. urodziny. Weekend wypełniony atrakcjami, w tym plenerowymi koncertami, przyciągnął do Manufaktury mnóstwo gości z Łodzi i regionu – zanotowano prawie 200 tys. wizyt.

Na rynek wkroczy nowa sieć sklepów z alkoholem premium
Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Bottlery wchodzi na polski rynek. Pierwszy sklep Bottlery w Polsce zostanie otwarty w Warszawie na początku czerwca.

Carrefour rozwija sieć sklepów w nowym koncepcie
Carrefour Polska kontynuuje inwestycje w remodelling hiper- i supermarketów. Sieć zakończyła modernizację trzech sklepów w Warszawie, Szczecinie i Ostrowcu Świętokrzyskim zgodnie z konceptem 2.0.

Enata Bread kontynuuje ekspansję marki Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Enata Bread rozwija sieć lokali Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. W weekend sieć otworzyła kolejny lokal, tym razem w Centrum Handlowymi Janki ul. Mszczonowskiej 3.

Fit Cake planuje wejścia na nowe zagraniczne rynki
W I kwartale sieć Fit Cake odnotowała rekordowe wyniki sprzedaży, dynamiczny rozwój sieci franczyzowej oraz kolejne kroki w stronę ekspansji międzynarodowej. Marka otworzyła blisko 10 nowych lokali.

Rekordowy udział e-commerce w przychodach Esotiq & Henderson
Grupa Kapitałowa Esotiq & Henderson zakończyła I kw. z przychodami skonsolidowanymi na poziomie 67,0 mln zł, co oznacza wzrost o 6% r/r. Powierzchnia sprzedażowa wzrosła o 3% r/r i wynosiła 18 365 m².