komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Zmiana na kluczowym stanowisku w Eurocash
Z dniem 1 września do zarządu Eurocash dołączy do niego Paweł Trocki, który obejmie odpowiedzialność za obszar cyfryzacji Grupy. Zastąpi Szymona Mitoraja, który złożył rezygnację ze stanowiska.

Sieć NKD umacnia pozycję w stolicy Dolnego Śląska
Sieć NKD umacnia swoją pozycję w Polsce. Otworzyła kolejny sklep we Wrocławiu. To już czwarta placówka sieci w tym mieście. Zlokalizowana jest w N-Park Maślicka.

[RAPORT] JLL: dywersyfikacja formatów handlowych napędza inwestycje na rynku polskim
Zdaniem ekspertów JLL 5 lat od wybuchu pandemii Covid-19, polski rynek nieruchomości handlowych z rozpędem wraca do pełni sił. Wizje nieodwracalnego końca tradycyjnego retailu nie sprawdziły się.

EPP: Wzorcownia we Włocławku wzmacnia ofertę fashion
Wzorcownia we Włocławku nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Na mapę obiektu powróciła marka Wojas z salonem w nowej odsłonie. Salon Wojas klienci znajdą na 1 piętrze.

Genesis Property wybuduje park handlowy w Końskich – już wystartowała komercjalizacja
Genesis Property rozpoczyna nowy projekt parku handlowego w Końskich. Obiekt powstanie przy ul. Warszawskiej i zaoferuje ponad 6 500 mkw. powierzchni najmu GLA. Komercjalizacja już się rozpoczęła.

GUS: w czerwcu największy wzrost sprzedaży odnotowały odzież i obuwie
Wg danych GUS sprzedaż detaliczna w cenach stałych w czerwcu była wyższa niż przed rokiem o 2,2%. W porównaniu z majem 2025 r. notowano spadek sprzedaży detalicznej o 1,8%.

Popeyes kontynuuje ekspansję i uruchamia opcję dostawy
Popeyes uruchamia opcję dostawy we współpracy z platformą Wolt. Jest to kolejny etap ekspansji marki w naszym kraju. Można już zamówić swoje dania z Popeyes z dowozem do 35 minut.

Nhood Services Poland wprowadza nowe możliwości rodzinnego wypoczynku w CH Auchan Krasne
Nhood Services Poland rozwija ofertę CH Auchan Krasne, stawiając na komfort zakupów i strefy wypoczynku. W czerwcu otwarto plac zabaw, a w lipcu wróciła kawiarnia Grycan.

Monnari Trade zwiększa powierzchnię handlową
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w II kw. przez GK MONNARI TRADE wyniosły ok. 79,3 mln zł i były wyższe o 10,4 % od przychodów rdr. Na koniec czerwca posiadała 304 salonów sprzedaży.

Marka Tous umacnia swoją pozycję w stolicy
Marka Tous kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzyła kolejny salon w Warszawie. Powstał w koncepcji według najnowszy koncept SAPIENS EVOLUTION. Zajmuje ponad 100 mkw.

MR.DIY zadebiutował na warszawskim rynku
18 lipca został otwarty pierwszy sklep sieci MR.DIY w Warszawie. Zlokalizowany jest w Galerii Wileńskiej. Marka MR.DIY rozlokuje się na powierzchni 1072 mkw. na poziomie 1.

Marcin Klammer, PRCH: klienci regularnie odwiedzają centra handlowe i wydają w nich więcej
Maj 2025 roku przyniósł dalszy wzrost obrotów i stabilizację liczby odwiedzin w centrach handlowych. W porównaniu do tego samego miesiąca w 2024 roku obroty wzrosły o 2,8%, natomiast footfal o 0,3%.