komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Magdalenka i Gołków - w tych dwóch miejscowościach pod Warszawą Napollo planuje budowę nowych N-Parków. Napollo zaprezentuje swoje projekty na SCF 2023 Spring. Eksperci Napollo będą do dyspozycji uczestników targów oraz gości na stoisku nr 100.
W rozbudowanej galerii M EMKA w Koszalinie otwarto najnowsze kino sieci Helios. To prawdziwa gratka dla mieszkańców, którzy oprócz seansów w najwyższych standardach dźwięku i obrazu, mogą skorzystać również z udogodnień konceptu Helios Dream.
W pierwszym kwartale br. Galeria Młociny, należąca do EPP i Echo Investment, podpisała umowy z trzema nowymi najemcami. Ofertę centrum zlokalizowanego na warszawskich Bielanach wzmocnią Samsung, Żabka oraz Candy Cat.
METRO PROPERTIES osiągnęło dwucyfrowe oszczędności w zużyciu wody, energii elektrycznej, emisji dwutlenku węgla i gospodarowaniu odpadami. W minionym roku firma znacząco przekroczyła zakładane cele w zarządzanych przez nią centrach M1 w Polsce.
Moda dziecięca w outletowych cenach? W Guess Kids – nowo otwartym salonie w Designer Outlet Gdańsk klienci już mogą robić zakupy dla najmłodszych. Dzięki temu otwarciu centrum może pochwalić się pełną ofertą marki, oferowaną w 3 różnych salonach.
23% wzrost przychodów, silny e-commerce i sukcesywny rozwój modelu omnichannel – Grupa CCC podsumowuje ubiegły rok i przedstawia perspektywę na kolejne miesiące. Grupa zamknęła 2022 r. (luty’22-styczeń’23) przychodami na poziomie 9,1 mld PLN.
Dobre wyniki centrum pozwalają nam skutecznie nawiązywać współpracę z kolejnymi markami i potwierdzają siłę obiektu na warszawskiej mapie handlowej - mówi w rozmowie z Retailnet Michał Pękala, Asset Manager w EPP, Galeria Młociny
Ruszają najważniejsze targi centrów handlowych w Polsce - Shopping Center Forum. Cyklicznie organizowane wydarzenie skupia najważniejsze firmy z branży retail. Udział w wydarzeniu zapowiedziało ponad 1100 uczestników, w tym ponad 400 najemców.
W samym centrum Jeleniej Góry, przy Alei Jana Pawła II 17, powstaje zmodernizowany obiekt handlowy wraz z hipermarketem E.Leclerc, sklepem Decathlon oraz galerią handlową. Za koncepcję i komercjalizację centrum odpowiada BOIG
Ptak Outlet jest częścią kompleksu handlowo-rozrywkowego zajmując powierzchnię 19 tys. mkw. I oferując produkty ponad 100 światowych marek, w cenach niższych zawsze od 30 do 70% niż w galeriach handlowych.
Na najbliższej edycji Targów SCF Spring, 2023 obecni będą m. in. przedstawiciele firm A&A oraz Apsys Polska. Zapraszają oni potencjalnych partnerów biznesowych do współpracy przy komercjalizacji Magazynu Bawełny
Kiedyś proces leasingowy był znacznie krótszy. Obecnie wiele czynników wpływa na tempo podpisania umowy najmu. Często zdarza się, że analizy i wnioski trwają dłużej, a sytuacja nagle się zmienia - mówi Marcin Matysiak, Nhood Polska