

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Do działającego w Gdyni już od 3 lat salonu eobuwie.pl dołączyło MODIVO. Mieszkańcy Gdyni mają do dyspozycji sklep o powierzchni 442 m2, który zapewnia dostęp do oferty obu brandów. Koncept sklepu został rozszerzony o strefę interaktywnych przymierzalni. Dzięki tworzeniu zaawansowanych technologicznie sklepów stacjonarnych, marki,…
W ostatnich miesiącach do firmy Scallier dołączyły cztery osoby wzmacniając działy wynajmu i zarządzania nieruchomościami. Wzrost zatrudnienia związany jest ze zwiększeniem liczby projektów prowadzonych przez firmę wynikającym z rosnącego zapotrzebowania na polskim rynku na nowoczesne powierzchnie handlowe mieszczące się w parkach handlowych i innych, mniejszych…
O rozwoju parków handlowych, nowych projektach i rozbudowie firmy Scallier w dynamicznie ewoluującej rzeczywistości – mówi Bartosz Nowak, Partner Zarządzający w polskiej firmie Scallier, która zarządza aktywami w tym sektorze rynku oraz buduje własne sieci parków handlowych w Rumunii i przygotowuje się do debiutu na innych…
Arkadiusz Ruciński – doświadczony menedżer w obszarach e-commerce, IT oraz omnichannel w sektorze mody – pokieruje w CCC dalszym rozwojem połączonych obszarów: sprzedaży cyfrowej oraz technologii. Arkadiusz Ruciński od stycznia 2022 pełnił w CCC rolę Dyrektora Zarządzającego ds. Sprzedaży Cyfrowej, odpowiadając za sprzedaż cyfrową…
Karuzela podpisała umowę najmu i ostatecznie to Carrefour będzie operatorem spożywczym w parku handlowym w Jastrzębiu Zdroju. Z kolei w innym przygotowywanym projekcie, w Świebodzinie to Lidl otworzy swój sklep. Sklepy spożywcze to wciąż największy generator ruchu w obiektach handlowych i na ogół największy powierzchniowo sklep dla…
W czwartek, 6 października w C.H.Galaxy w Szczecinie został otwarty 30 salon CHANGE Lingerie w Polsce. To pierwszy sklep z bielizną duńskiej marki w województwie zachodniopomorskim i jednocześnie pierwszy w Polsce zrealizowany według najnowszej koncepcji aranżacyjnej marki. Na poziomie 0, na powierzchni ponad 100 mkw. CHANGE…
Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. W największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA) wzrost wyniósł 22,6%. Duże obiekty (40-60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 8,7%, średnie (20-40 tys. mkw. GLA) o 11,7%, a najmniejsze (5-20 tys. mkw. GLA)…
6 października to Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego, które globalnie dotyka aż 17 milionów ludzi. Symboliczne oświetlanie budynków na zielono to domena wielu miejsc na całym świecie. Elitarne, znane budowle, centra handlowe, a nawet budynki prywatne tego dnia połyskują kolorowym światłem. …
Accenture we współpracy z OTCF wypracowało model analizowania i zbierania danych, umożliwiający bieżący monitoring postępów realizacji strategii zrównoważonego rozwoju „4F Change”. Analiza ponad 300 środowiskowych i społecznych wskaźników wspólnie wyznaczonych przez Accenture i OTCF pozwoli zarządzającym na podejmowanie optymalnych decyzji, zapewni transparentną…
W Katowickiej mamy jasno wytyczone cele, wśród nich jednym z najważniejszych są działania prośrodowiskowe. Jest to kwestia kluczowa zarówno dla właściciela jak i dla zarządcy Galerii. Dzięki wspólnie wypracowanej wizji wiemy, jak zminimalizować negatywny wpływ na środowisko i potęgować pozytywne efekty naszych…
W drugim kwartale 2022/23 przychody polskiego producenta odzieży wzrosły o ponad45 proc. r/r przekraczając wartość 4,3 mld zł. W drugim kwartale br. obrotowego LPP dobrze poradziło sobie finansowo mimo zmian związanych z wojną toczącą się za wschodnią granicą. Nawet po wycofaniu się…
Answear.com wypracował w III kw. 2022 r. 244 mln zł sprzedaży on-line, oznacza to wzrost o 51 proc. rdr. Bardzo dobre wyniki pokazują, iż mimo wymagającego otoczenia rynkowego, Spółka jest w stanie z powodzeniem realizować założoną strategię i utrzymywać atrakcyjne dynamiki wzrostu. Answer.com…