komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Na terenie Galerii Kazimierz została otwarta nowa sala zabaw sieci Fikołki. Najmłodsi goście krakowskiego centrum handlowego mają do swojej dyspozycji trzy nowocześnie wyposażone poziomy, na których znajdują się m.in. ponad 6-metrowa zjeżdżalnia falista, 5-poziomowa wieża czy siatkowy labirynt. W sali wydzielone zostały…
Ponad 4 mln klientów dziennie wybiera zakupy w sieci Biedronka z wielu powodów. Każdy z nich ma swoją motywację, aby codziennie powiedzieć „Do Biedronki IDĘ”. Ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa największej sieci handlowej w kraju. To kolejny, po „Biedronkowych Oszczędnościach”, mocny przekaz, na którym sieć…
Ponad połowa z nas uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Ankietowani często wskazywali również m.in. możliwość zwrotu produktów bez ponoszenia…
Glovo przeprowadziło badanie, z którego wynika, że restauratorzy z niepokojem obserwują coraz trudniejszą sytuację na rynku. Właściciele małych i średnich restauracji szukają rozwiązań, które pozwolą im dotrzeć do nowych klientów i zapewnią dodatkowe źródła przychodu. Ich zdaniem, kluczem do sukcesu może być personalizacja oferty. Glovo…
Firmy będą wydawać na robotykę i automatyzację coraz więcej. Także sklepy detaliczne. Według raportu McKinsey Global Industrial Robotics Survey 2022, dla wielu przedsiębiorstw nakłady na systemy informatyczne i urządzenia automatyzujące procesy będą stanowić nawet 1/4 wydatków kapitałowych w ciągu najbliższych…
Po raz kolejny Avenida Poznań okaże swoje wsparcie podczas Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy. Solidarność w tej słusznej sprawie można będzie zobaczyć gołym okiem, ponieważ część fasady centrum handlowego zaświeci się na różowy kolor, który jest bezpośrednio związany z profilaktyką…
Rosnąca inflacja i wzrost kosztów wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, którzy poszukują towarów wysokiej jakości w przystępnych cenach. Libero Katowice wychodzi naprzeciw tym potrzebom i już niebawem w galerii otwarty zostanie pierwszy w okolicy, 900-metrowy sklep popularnej marki Action. W przestronnym salonie na południu…
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w IV kwartale 2022 r. wygenerowała 78,8 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. Jest to o 11 proc. więcej w analogicznym okresie ubiegłego roku. W całym 2022 roku wpływy ze sprzedaży w spółce CDRL S.A wyniosły 297,4…
Mamy duże oczekiwania co do wyników spółki na rynku. W związku z tym inwestujemy mocno w nowe otwarcia, komunikację marketingową oraz budowanie wizerunku marki – mówi w rozmowie z retailnet.pl/SCF News Jan Skowron, Country Manager PL/EE/LT Takko Fashion. Jak podsumuje Pan miniony rok dla…
Nowe Bielawy nie zwalniają tempa i w 2023 rok wchodzą z nowym najemcą. W Toruńskim centrum handlowym zadebiutowało właśnie biuro podróży TUI. Pojawienie się popularnej sieci jest kolejnym elementem rozwoju oferty obiektu w segmencie usługowym. – Nieustannie pracujemy nad tym, aby oferta…
Grupa Żabka na zaproszenie firmy Microsoft bierze udział w konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku – największej na świecie imprezie wystawienniczej dla firm z branży handlu detalicznego. Żabka Nano – koncept sklepu autonomicznego, który od ponad półtora roku rozwijany…
Na wniosek Prezesa UOKiK Inspekcja Handlowa rozpocznie kontrole w sześciu sieciach handlowych. Są to: Biedronka, Dino, Kaufland, Lidl, Netto i Żabka. Do ok. 40 firm zostały wysłane wystąpienia w sprawie możliwych nieprawidłowości. W komunikacie Urzędu podano, że UOKiK sprawdził ok. 40 stron internetowych…