komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
LPP startuje z nową kampanią edukacyjną na temat pielęgnacji odzieży
Świadomość wpływu naszych codziennych decyzji dotyczących pielęgnacji odzieży na środowisko rośnie, jednak jak pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie LPP, idea zrównoważonej mody nadal dla wielu osób nie jest powszechnym pojęciem. Tymczasem, jak potwierdzają eksperci, świadome…
Ponad 43 tys. dowodów najwyższej jakości Lancerto
Lancerto z dumą podsumowuje efekty strategii budowania marki na wysokiej jakości zarówno oferowanych produktów, jak i obsługi klienta. Liczba pozytywnych ocen klientów marki w sieci przekroczyła znacznie 43 tys.! Również w salonach stacjonarnych obsługa oceniana jest na najwyższym poziomie. Od momentu powstania…
NEONET nie zwalnia z rozwojem
Z początkiem czerwca sieć NEONET otworzyła swój pierwszy punkt w Jabłonnie oraz uruchamia relokowany sklep w Jastrzębiu-Zdrój. Ogólnopolska sieć sprzedaży NEONET liczy obecnie niemal 300 sklepów stacjonarnych oraz dwie platformy e-commerce – neonet.pl i neo24.pl. Otwarcie punktu w Jabłonnie oraz nowego salonu w Jastrzębiu-Zdrój…
[RAPORT] Deloitte: Personalizacja napędza satysfakcję klienta
Co trzeci klient oczekuje spersonalizowanego podejścia, a uzyskanie takiej usługi ma zdaniem przedstawicieli centrów obsługi większy wpływ na satysfakcję niż czas potrzebny na rozwiązanie problemu – wynika z raportu Customer Service Excellence 2022, przygotowanego przez firmę consultingową Deloitte Digital. Respondenci najczęściej wskazują…
Otwarcie Takko Fashion w Knurowie i Koszalinie
Takko Fashion intensywnie się rozwija i otwiera nowe salony. Już w najbliższych dniach na modowej mapie Polski pojawią się dwa nowe sklepy – w Knurowie i Koszalinie. Od czwartku do soboty w Knurowie oraz od piątku do soboty w Vendo Park w Koszalinie, klienci odwiedzający nowe salony Takko…
ALDI otwiera ósmy sklep w Poznaniu
W piątek 3 czerwca o godzinie 6:00 swoje progi dla klientów otworzy ósmy sklep ALDI w Poznaniu. To jednocześnie już dwudziesty drugi sklep ALDI w Wielkopolsce. W ubiegłym roku dyskonter przekroczył liczbę 200 sklepów w kraju zaznaczając swoją obecność w każdym województwie. Z okazji…
[WYWIAD] Łukasz Kierus, TaniaKsiazka.pl: inwestujemy w rozwój nowego kanału sprzedaży
Od niedawna mocno inwestujemy w rozwój nowego kanału sprzedaży, czyli we własne sklepy i punkty odbioru zamówień. Punkty stacjonarne pod marką TaniaKsiazka.pl to nowoczesny mix księgarni, sklepu papierniczego i zabawkowego wzbogacony o ofertę food i beauty. W tej chwili jest to chyba jedyny taki koncept na rynku –…
Wkrótce otwarcie N-Parku w Pszczynie.
W Pszczynie właśnie finalizuje się ostatni etap prac związany z budową parku handlowego Napollo, przy ulicy Bielskiej 46. Uroczyste otwarcie nowego miejsca zakupowego dla mieszkańców miasta, będzie miało miejsce już wkrótce. Parki handlowe znane pod szyldem „N-Park”, należące…
[RAPORT] Knight Frank: Mała podaż nowej powierzchni handlowej w 1Q 2022
W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2022 roku zasoby handlowe w Polsce powiększyły się zaledwie o niespełna 25.000 m2. Ponad połowa nowej podaży zlokalizowana była w parkach handlowych o powierzchni od 5.000 do 10.000 m2, co stanowiło kontynuację trendu obserwowanego w ostatnich latach – czytamy…
Centrum Wsparcia Prawnego i Zawodowego dla obywateli Ukrainy w Placu Unii
Plac Unii we współpracy z Fundacją HumanDoc kontynuuje działania pomocowe dla uchodźców zza wschodniej granicy. 31 maja w warszawskim budynku Plac Unii zostało otwarte Centrum Wsparcia Prawnego i Zawodowego, które pozwoli przybyłym obywatelom Ukrainy lepiej odnaleźć się w zupełnie dla…
Amazon zatrudni w Polsce kolejnych 200 specjalistów z branży high-tech
Podczas Dnia Otwartego Centrum Rozwoju Technologii w Warszawie Amazon zaprezentował swoje innowacyjne rozwiązania, które są stosowane w produktach i usługach Amazon na całym świecie. Centra Rozwoju Technologii Amazon w Warszawie, Gdańsku i Krakowie zatrudniają obecnie setki specjalistów z dziedziny zaawansowanych technologii i wciąż poszukują…
[BADANIE] 7 na 10 Polaków wybiera produkty z ekologicznych źródeł
Mimo że awokado czy nasiona chia zrobiły w ostatnich latach karierę, coraz modniejsze staje się sięganie po produkty spożywcze uprawiane lokalnie. To efekt wyraźnie widocznego zainteresowania konsumentów kwestią odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju. Można to dostrzec też w Polsce: według danych PayPal, 7…