komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[BADANIE] Klienci dyktują warunki. Personalizacja zastąpi fast fashion?
Zadowoleni klienci chcą wspierać firmy, które kochają. Według nowego badania HubSpot 90 proc. konsumentów jest bardziej skłonnych do zakupów, a 93 proc. częściej zostaje stałymi klientami w firmach z doskonałą obsługą klienta. Kupujący chcą indywidualnego podejścia, produktów spersonalizowanych, trwałych…

[WYWIAD] Jerzy Tymofiejew, Netto Polska: nie zwalniamy tempa po konwersji Tesco
Chcemy na pewno mocno przyspieszyć rozwój organiczny jednocześnie pozostając otwarci na potencjalne akwizycje. Patrząc w perspektywie najbliższych dwóch lat, naszą ambicją jest otwarcie w przyszłym roku 20 nowych sklepów. Przy czym dodatkowo sieć poszerzymy o 10 sklepów, jeszcze z portfela Tesc…

[BADANIE] Rośnie ruch w dyskontach- na dużym plusie Netto i Aldi
Według monitoringu zachowań ponad 443 tys. konsumentów, w lipcu w porównaniu do czerwca br. spadł ruch we wszystkich dyskontach. Jednak rok do roku zwiększył się o 13,2%. Sieci Netto i Aldi poszły w górę odpowiednio o 52,3% i 44,7%. Skoki o 9% i 5,8% w Biedronce i w Lidlu są przy tym…

Sieć klubów fitness Just GYM otworzyła drugi klub we Wrocławiu
Ogólnopolska sieć klubów fitness Just GYM otworzyła swój 25. klub. Najnowszy klub fitness uruchomiony został we Wrocławiu przy ul. Sienkiewicza 22. Powierzchnia nowo otwartego obiektu to blisko 2.000 m2. – Kolejne tegoroczne otwarcie jest konsekwencją stabilnego planu rozwoju…

Biedronka rusza z nowym kanałem sprzedaży
Sklep internetowy Biedronka Home jest już dostępny. Sieć Biedronka oficjalnie uruchomia nowy kanał sprzedaży dostępny na terenie całego kraju. Biedronka Home to nowoczesny sklep internetowy, w ofercie którego znajdują się artykuły przemysłowe m.in. dekoracje, narzędzia, tekstylia domowe, moda czy elektronika. Dostawy…

Seans „Miasto 44” w Westfield Arkadia z udziałem Powstańców Warszawskich
Westfield Arkadia przedłuża kino letnie i na koniec sierpnia na terenach zielonych zaprezentuje film „Miasto 44” w reżyserii Jana Komasy. Do udziału w seansie zostali zaproszeni Powstańcy Warszawscy. Centrum handlowe włączyło się do obchodów 78. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego również 1 sierpnia…

Drogeria dm debiutuje w Lubaniu
Drogeria dm otworzyła swoje drzwi dla mieszkańców Lubania. W dniach 18-20 sierpnia w sklepie zlokalizowanym przy ul. Papieża Jana Pawła II 1a, na odwiedzających czekać będzie szereg atrakcji dla rodzin z dziećmi. – Pierwsze dwie drogerie dm działają już w Polsce od kilku…

Kaufland podnosi efektywność energetyczną swoich sklepów
Jednym z priorytetów strategii zrównoważonego rozwoju sieci Kaufland jest ograniczenie emisji gazów cieplarnianych. W związku z tym detalista konsekwentnie inwestuje w rozwiązania przyjazne środowisku oraz zwiększające efektywność energetyczną sieci. Firma zakończyła właśnie wymianę energooszczędnego oświetlenia LED we wszystkich swoich sklepach i planuje…

Bricomaty Bricomarché dostępne w blisko 100 sklepach
Na przestrzeni dwóch ostatnich lat segment e-commerce dynamicznie się rozwinął, a według ekspertów ma przed sobą perspektywy dalszego wzrostu. Na potrzeby klientów w tym zakresie odpowiada sieć supermarketów z kategorii „dom i ogród” Bricomarché, udostępniając im Bricomaty. Ze specjalnych boksów do odbioru produktów zamówionych online można…

Joanna Zemczak, Gemini: Mamy nowych najemców w centrach Gemini Park
Chociaż sezon urlopowy w pełni, w centrach należących do Gemini Holding nie ma wakacji od nowych otwarć. Obiekty w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach zyskują łącznie 6 nowych najemców. – Realizowana obecnie strategia leasingowa w dużej mierze koncentruje się na wzbogacaniu tenant-mixów Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini…

TREI: Vendo Park w Skarżysku-Kamiennej już otwarty
Trei Real Estate Poland otworzył park handlowy w Skarżysku-Kamiennej – to trzydziesty pierwszy z kolei Vendo Park w Polsce i pierwsza zrealizowana przez dewelopera inwestycja w województwie świętokrzyskim. Obiekt o powierzchni 8 000 mkw. jest już w pełni skomercjalizowany. Czternaście atrakcyjnych marek to nie wszystko, co go wyróżnia.…

[WYWIAD] Markus Trojansky, Drogerie dm: Będziemy się rozwijać w retail parkach, galeriach i przy ulicach
Chcemy być jak najbliżej klientów, dlatego na początku celujemy przede wszystkim w małe i średnie obiekty, duży format wymaga dogłębnej analizy pod kątem potrzeb i oczekiwań lokalnego rynku. Pierwsze drogerie mają charakter wzorcowy. Chcemy pokazać klientom i partnerom biznesowym naszą strategię…