komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Rozwój współpracy z obecnymi najemcami to jeden z naszych kluczowych celów biznesowych oraz najlepszy barometr pozycji rynkowej – mówi Renata Gralec, Dyrektor Starego Browaru w Poznaniu. Mimo pandemii, rok 2021 w poznańskim centrum obfitował w powiększenia sklepów i efektowne przeprowadzki. Bieżący czas to realizacja…
W Warszawie odbyło się uroczyste otwarcie Centrum Wsparcia Prawnego i Zawodowego dla obywateli Ukrainy. To nowa inicjatywa pomocowa dla osób przyjeżdżających zza wschodniej granicy do naszego kraju powstała we współpracy Placu Unii z Fundacją HumanDoc. Wśród gości przybyłych na oficjalną inaugurację nie zabrakło…
Carrefour dołącza do specjalnego programu firmy Mattel „Pomagamy Razem”, w ramach którego przekaże 100% przychodu ze sprzedaży wybranych produktów marki Barbie na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Darowizna zostanie przeznaczona na zapewnienie niezbędnej pomocy dzieciom i rodzinom cierpiącym z powodu trwającej w Ukrainie wojny.…
Majowe odczyty nastroju w handlu tradycyjnym wskazują na lekki optymizm wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy – wynika z majowego badania M Ocena maja była na poziomie 50,4 pkt. i była wyższa od ocen z kwietnia o 2 pkt. Nie była jednak tak wysoka jak…
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud, która przenalizowała zachowania ponad 1,2 mln konsumentów, w tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Ale największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając swój ubiegłoroczny wynik o przeszło 11…
LANCERTO otrzymało tytuł najlepiej zarządzanej firmy w Polsce w premierowej edycji programu Deloitte „Best Managed Companies”. Ten prestiżowy konkurs odbywa się od 30 lat w 41 krajach a w tym roku po raz pierwszy wyłoniono polskich laureatów. Podczas uroczystej gali nagrodę w postaci…
Dobrym przykładem może być Galeria Libero w Katowicach. Rozświetlony pylon jest z daleka rozpoznawalnym elementem i pewnego rodzaju latarnią morską, która przykuwa uwagę i kieruje nas w określoną stronę – mówi w rozmowie z Retailnet Jakub Guźniczak, projektant oświetlenia, Architecture Manager, Signify Poland.…
Od czasu złagodzenia restrykcji wynikających z Covid na wszystkich kluczowych rynkach, Grupa, na czele z PEPCO, utrzymywała dobre wyniki, w III kwartale, dzięki pozytywnym rezultatom wypracowanym w okresie wielkanocnym, skutecznym kampaniom promocyjnym i powrotowi klientów do sklepów. Sprzedaż w sklepach Grupy (LFL) przekroczyła poziom sprzed…
Odpoczynek na leżaku w plenerze, przy dobrym filmie – brzmi jak idealny plan na wakacyjny wieczór. Właśnie na taki seans zaprasza Kaufland wraz z Kinem na leżakach. Od czerwca do września w różnych miastach Polski odbędzie się ponad 60 projekcji ostatnich przebojów kinowych. Kino…
Wakacyjne wyjazdy zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi pojawiają się pomysły na odświeżenie swojego wyglądu. Dlatego w Lublin Plaza trwa właśnie wyjątkowa akcja: #PlazaAtelier! To tutaj klienci mogą poddać się metamorfozom pod okiem specjalistów. Od 3 do 18 czerwca posiadacze Multi!Apki…
Pomimo pandemii sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89% zazwyczaj robi w nich zakupy) – takie wnioski płyną z najnowszego badania in-Store Media Polska. Dla większości Polaków (77%) codzienne zakupy są raczej przyjemnością i tu brakuje istotnych różnic…
Douglas stawia sobie za cel zostanie siłą napędową w zakresie zrównoważonego rozwoju w branży kosmetycznej. Jako wiodąca europejska firma sektora beauty coraz bardziej koncentruje się na produktach clean beauty oraz kosmetykach naturalnych. Dąży również do osiągnięcia neutralności klimatycznej, do końca 2025r. Pod względem…