

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Rok 2021 jest rokiem restartu marki Clarks w Polsce. Stworzyliśmy strategię rozwoju marki, przygotowaliśmy atrakcyjny pakiet warunków franczyzowych, wsparcia dla partnerów biznesowych oraz opracowaliśmy franczyzowy model biznesowy, który zachęci i pomoże nam w stworzeniu sieci sklepów partnerskich i odrodzeniu marki Clarks…
Sieć dyskontów niespożywczych KiK, pomimo pandemii i mocno utrudnionych warunków prowadzenia biznesu dla sektora retail, zamknęła rok 2020 liczbą 371 sklepów w całej Polsce. Kilka miesięcy później KiK może pochwalić się posiadaniem już niemal 400 sklepów. –…
Ewelina Sowa objęła stanowisko Team Leader Retail w strukturach firmy Immofinanz w Polsce. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie portfelem istniejących nieruchomości handlowych Immofinanz w Polsce oraz komercjalizację nowo budowanych projektów handlowych. Ewelina Sowa jest zatrudniona w Immofinanz od stycznia 2013 roku, dotąd specjalizując…
ccc.eu – szybko rozwijająca się platforma online Grupy CCC, zadebiutowała właśnie w Rosji. To już 10. rynek, na którym działa ten sklep internetowy. Uruchomienie russia.ccc.eu to kolejny krok Grupy CCC w rozwoju modelu omnichannel. Grupa CCC prowadzi działalność na rynku rosyjskim od 2016 r.…
Marka Rituals Cosmetics wybrała biuro Schwitzke Górski do wdrożenia swoich pierwszych sklepów w Polsce. Ofertę dotychczas dostępną w perfumeriach Douglas i Sephora, czy sklepie internetowym marki, będzie można w pełnym wymiarze poznać w firmowych salonach. Pierwszy z nich, o powierzchni około 150 mkw., właśnie…
Smolec koło Wrocławia jest kolejną miejscowością w Polsce, w której od połowy sierpnia br. jest dostępny nowy sklep sieci POLOmarket. W tym samym czasie Grupa oddała do użytku również gruntownie zmodernizowany obiekt w Sieradzu (woj. łódzkie). Komfort codziennych zakupów w POLOmarkecie w Smolcu zapewnią szerokie aleje…
W łódzkiej Manufakturze otworzyła się nowa autorska kawiarnia, Dobro&Dobro Cafe. W menu znajdują się nie tylko klasyczne kawy, ale także kawowe wariacje, lemoniady i shake’i. Nowy najemca oferuje również śniadania, desery oraz lunche. A to wszystko w nowej strefie restauracyjnej Manufaktury – Qulinarium. Dobro&Dobro Cafe…
Dostęp do usługi esize.me w aplikacji mobilnej, która dotychczas była dostępna w Polsce, zyskali właśnie klienci w Bułgarii, Czechach, Grecji oraz na Węgrzech. Teraz mogą wykonać skan z wykorzystaniem smartfonu (z systemem operacyjnym Android) i korzystać z rekomendacji rozmiaru obuwia. Innowacyjną usługę esize.me znamy od października 2018 r.…
LPP uruchomiło nowy magazyn dedykowany obsłudze zamówień online w Rosji – to następny krok w kierunku wzmacniania sprzedaży wielokanałowej spółki. Dzięki Fulfillment Center o powierzchni 30 tys. mkw., polski producent odzieży będzie mógł realizować do 95 tys. zamówień dziennie i tym…
Empik.com, jeden z największych sklepów internetowych, należący do czołówki polskiego e-commerce, udostępnił swoim klientom opcję odraczania płatności z PayPo. W 2020 r. platformę odwiedzało co miesiąc nawet 11 mln unikalnych użytkowników, co oznacza, że co czwarty Polak pojawił się choć raz na Empik.com. Zainteresowanie e-commerce…
W Zawierciu otworzył się SPAR Mini przy ul. Marciszowskiej. Placówka ma 173 mkw. sali sprzedaży i jest to trzeci sklep partnera detalicznego w sieci SPAR. Sklep zlokalizowany jest na osiedlu domków jednorodzinnych z bogatą ofertą pieczywa, wypieków na słodko oraz wędlin na ciepło z regionalnych masarni. SPAR…
Marketing centrum handlowego w czasie pandemii to jak wyjście ze swojej strefy komfortu. To co znane i lubiane musiało przybrać nową formę. Zaadaptowaną do nowych realiów, wymogów i ograniczeń związanych z pandemią. Ostatni rok nauczył nas na pewno tego, by być gotowym na nieprzewidziane, umieć się w tej sytuacji…