komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Centrum Łopuszańska 22 wzmacnia ofertę rozrywkową
Po długiej przerwie spowodowanej koronawirusem powraca do funkcjonowania strefa rozrywkowa Centrum Łopuszańska 22 w Warszawie. 28 maja zgodnie z rozporządzeniem Rządu w obiekcie został otwarty ponownie Park Trampolin i Kosmiczna Sala Zabaw Airo. Okres pandemii Centrum wykorzystało na intensywny rozwój. Jednym z efektów…
TXM konsekwentnie odbudowuje wyniki
Spółka TXM, zarządzająca siecią odzieżowych sklepów dyskontowych opublikowała sprawozdanie finansowe za I kwartał 2021 r. Pomimo znacznie dłuższych niż rok wcześniej ograniczeń w handlu spowodowanych pandemią, wynik na sprzedaży w tym okresie poprawił się o prawie 9,1 mln zł w ujęciu r. –…
Pierwsze sklepy Netto w miejsce Tesco otwarte. Do końca roku będzie ich ponad 150
Pierwsze cztery sklepy Netto w miejsce Tesco już zostały otwarte. To kamień milowy dla procesu integracji Tesco z Netto. Przygotowania do otwarcia nowych placówek prowadzone były w czasie niespełna 2,5 miesiąca, dokładnie od chwili uzyskania pozytywnej decyzji UOKiK dotyczącej zamknięcia transakcji…
Redan znacząco poprawił wyniki
Redan opublikował sprawozdanie finansowe za pierwszy kwartał 2021 r. W tym okresie spółka osiągnęła obroty na poziomie 21 mln zł, co oznacza wzrost o 37 proc. w ujęciu r. Z kolei marża handlowa zwiększyła się o 75 proc. do 3,5 mln zł. Pozytywny wpływ na osiągnięte…
Galeria Północna z nowym najemcą gastronomicznym
Na pierwszym piętrze Galerii Północnej w Warszawie otworzył się właśnie punkt z Bubble Tea – BoBoQ. Klienci mogą w nim skosztować orzeźwiających herbat z molekularnymi kuleczkami, które w ostatnim czasie cieszą się w Polsce ogromną popularnością. Oficjalne otwarcie odbyło się 27 maja.…
Piotr Karpiński, CBRE: parki handlowe bardziej odporne na negatywny wpływ pandemii niż centra handlowe
Mniejsze obiekty handlowe do 20 tys. mkw., takie jak parki, potwierdziły swoją odporność na pandemię w Europie Środkowo-Wschodniej i pozostają atrakcyjne dla inwestorów. W Polsce na 2021 rok zaplanowane jest 170 tys. mkw. nowej podaży parków handlowych, w Rumunii 120 tys. mkw.,…
PRCH: footfall na poziomie 84 proc. w stosunku do 2019 i dużo wyższy niż przed rokiem
Według danych zebranych przez PRCH mamy stabilizację odwiedzalności w centrach handlowych. Badanie nie pokazuje wysokości konwersji, która jednak prawdopodobnie – tak jak w całym minionym roku – jest dużo wyższa. Średnia odwiedzalność obiektów handlowych w tygodniu 17-23 maja, w dni handlowe, była o 26…
VRG odbudowuje sprzedaż po otwarciu sieci stacjonarnej. Grupa obserwuje odbicie popytu na odzież formalną
VRG notuje istotny wzrost ruchu w salonach stacjonarnych w pierwszych tygodniach maja, po zakończonym 3 maja br. lockdownie. Traffic klientów w pierwszych tygodniach handlu był zdecydowanie większy, niż w momencie powrotu sprzedaży do salonów w 2020 roku. W maju VRG odnotowała wzrost udziału odzieży…
Multikino dziś otwiera 44 multipleksy w 37 miastach w Polsce
W piątek 28 maja w kinach sieci Multikino odbędą się pierwsze seanse filmowe. Wraz z projekcjami rozpocznie się kampania edukacyjna dotycząca „Bezpiecznego powrotu do Multikina”, w którą zaangażował się lek. Łukasz Durajski. 28 maja br. ponownie zostaną otwarte wszystkie kina sieci…
Galeria Jurajska: klientów jest coraz więcej. Przed nami kolejne luzowania
Galeria Jurajska znów jest pełna kupujących. Zniesienie lockdownu ożywiło handel w największym centrum handlowym w tej części woj. śląskiego. Już pierwszego dnia odwiedzających było tam aż o 25 proc. więcej niż w tym samym dniu przed pandemią, tj. w 2019 roku. Z kolei w porównaniu z pierwszym dniem…
Marka Camicissima otwiera jedyny w Polsce butik w warszawskiej galerii handlowej
Ekskluzywna włoska marka Camicissima otworzyła jedyny w Polsce butik w warszawskiej Galerii Mokotów. Camicissima znana jest z pięknych, męskich koszul najwyższej jakości. Każdy miłośnik mody rodem z Italii powinien odwiedzić butik tej uznanej, istniejącej już od 90lat na rynku, marki. Camicissima to włoska…
Aldi kontynuuje ekspansję. Kolejny sklep otwarto w Skawinie
Aldi rozwija sieć sprzedaży w Małopolsce. 26 maja br. otwarto nowy sklep pod szyldem marki tym razem w Skawinie. – Otwarcie pierwszego sklepu Aldi w Skawinie to dla nas wielka radość. Cieszymy się, że mieszkańcy kolejnej miejscowości w Polsce będą mogli poznać nasze…