[WYWIAD] Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: młode pokolenie kupuje doświadczenia

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciw Jeronimo Martins Polska w maju 2020 r. Powodem były skargi na błędne podawanie kraju pochodzenia warzyw i owoców w wielu sklepach sieci Biedronka oraz potwierdzające to wyniki kontroli Inspekcji Handlowej. – Rzetelna…
Quiosque to polska znana marka odzieżowa, oferująca modę dla kobiet. Na drodze wszechobecnej digitalizacji, Quiosque już w 2014 roku zdecydował o utworzeniu platformy sprzedażowej online jeszcze na Magento 1. Sklep zaczął jednak bardzo szybko się rozwijać, a wraz z poszerzeniem asortymentu…
Przez cały ostatni rok sektor handlowy musiał mierzyć się na zmianę z ograniczeniami działalności i całkowitym zamknięciem, co wymagało od niego ogromnej elastyczności i poniesienia dodatkowych kosztów. Ponadto, palącym problemem handlowców są zatory płatnicze. W efekcie zadłużenie branży w ciągu roku wzrosło o blisko 245 mln…
Zakupy spożywcze online stają się nową normą. Polacy przyzwyczaili się do kupowania przez internet, a 57 proc. badanych zamawiających produkty spożywcze do domu kupuje więcej niż przed pandemią. Wśród mieszkańców stolicy naszego kraju zakupy spożywcze online robi 56 proc. badanych…
Pepco zamierza złożyć wniosek o dopuszczenie oraz wprowadzenie akcji zwykłych spółki do obrotu na rynku regulowanym prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Oferta będzie obejmowała sprzedaż istniejących akcji przez obecnych akcjonariuszy. Pepco – wiodąca sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych w Europie, oferująca…
Sprzedaż detaliczna supermarketów w marcu spadła w Polsce o 1,4 proc. rdr. Mdm sprzedaż wzrosła o 23,6 proc. – tak wynika z szacunków Polskiej Izby Handlu i firmy badawczej CMR. Z kolei łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,8 proc. niższa…
Allegro wchodzi na parkiet, Amazon wpływa do Polski, a Rakuten łokciami rozpycha się w USA. Kiedy podczas pierwszego lockdownu wszyscy zamykaliśmy się w domach a cały świat jakby zwolnił, e-commerce wchodził właśnie na najwyższe obroty. I o ile można było się spodziewać, że sklepy internetowe…
Do grona najemców budowanego w Gorzowie Wielkopolskim N-Parku dołączył Sinsay, jedna z pięciu marek znanej polskiej firmy odzieżowej LPP. Obok nowego najemcy swoje sklepy w N-Parku otworzą m.in.: Biedronka, Rossmann, Pepco, KiK, RTV Euro AGD. Planowany termin otwarcia N-Parku…
Prowadzimy rozmowy z markami, z którymi do tej pory nie rozmawialiśmy. Okazało się, że mają duże stoki, których nie udało im się sprzedać w regularnych centrach handlowych ani przez internet. Widzę w tym szansę dla całego sektora outletowego – w rozmowie z SCF News/ retailnet.pl mówi Bożena Gierszewska –…
Zarząd Echo Investment poinformował o rezygnacji Marcina Materny z członkostwa w Zarządzie firmy ze skutkiem na dzień 22 kwietnia 2021 roku. Marcin Materny pełnił funkcję Członka Zarządu od września 2016 roku. Marcin Materny pracuje w Echo Investment od 1997 roku i przeszedł w firmie wszystkie…
Znana z Polski sieć dyskontów niespożywczych Action zadebiutowała we Włoszech. Sieć otworzyła na tamtejszym rynku 2 sklepy – w Vanzaghello i Turynie. Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1700 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach.…
Żabka kontynuuje efektywną współpracę z marką Volkswagen Samochody Dostawcze na polu elektromobilności. Flotę Żabki zasiliły kolejne auta. Są to cztery elektryczne Volkswageny Transportery ABT, z których korzystać będą Interwencyjne Grupy Serwisowe, na co dzień obsługujące usterki w sklepach. To pierwsze tego typu auta z zabudową serwisową…